Seni kalbime sordum!

135 66 246
                                    

SAHİ AŞK NEYDİ?

ÖZLEYİPTE KAVUŞAMAMAK MI?

ARAYIPYA BULAMAMAK MI?

KALBİN SADECE BİR RUH İÇİN ATMASI MI?

GÖZLERİN BİR KİŞİDEN BAŞKASINA KÖR OLUŞU MU YOKSA?

BEYNİN TEK BİR İSME EZBERİ Mİ?

RUHUN BİR VARLIĞA İHTİYACI GİBİ Mİ MESELA?

HAYIR HAYIR ONSUZ OLMAZ DİYEN DİL Mİ?

MUTLULUK MU?

ÖZLEM Mİ?

VUSLAT MI?

SAHİ VUSLATTA AŞKA DAİR Mİ?

Bıraktım şiirin yakasını
Başıma bela sardığım yazarları kurşuna dizerken .
Hiç kımıldamadım..!
Saraydan kaçarken ayakkabısının tekini yitiren prenses aptallığım duruyor hâla..
İllegâl eylemlerin ,
Tek celsede infazını gerektiren
Yasa dışı hallerin aranan suclusuyum..
Yarı kapalı kaza evinin
Yoğun bakım ünitesinde
Stabil hasta kimliğimle;
Bıraktım dünyanın diğer ucunu,
Kalanlar gidenlerden hep alacaklıdır ...

★★★

Meryem:

-Cemre'cim uyan artık öğlen oldu  bak, hem sana bir sürprizim var.Hadi hazırlanda gel aşağıya kahvaltı hazır.

Cemre:
-Günaydın Meryem abla bugün kendimi çok halsiz hissediyorum izin verde biraz daha uyuyayım, hem sürpriz neyse biraz daha bekliyebilir sanırım.

Meryem:
-Bencede bekleyebilir fakat sen ne olduğunu öğrenince beklettiğim için azar işitmek istemiyorum. Şimdi hemen kalkıyorsun on dakikan var hadi.

Meryem abla odadan çıkınca biraz daha yatakta kalıp sonra hemen kalktım.Banyoda işlerimi halledip üzerimi değiştirdim, aynanın önünden geçerken şu an ki halime takıldı gözlerim duraksadım.Bu kadar kısa zamanda ne kadar da değişmiştim. Karnım tamamen şişmiş resmen yarım dünya olmuş tabirini kanıtlayan vücuduma, biraz daha bakıp elimi göbeğimin üzerinde gezdirip biraz kızımı sevdim."Sen beni ne hale getirmişsin ufaklık doğunca acısını çıkartırım senden o yanaklar hiç boş kalmayacak bak görürsün" deyip gülümsedim.Kızımda bana cevap veriyormuşçasına hareket etti bir anda içimde.

Meryem:
-Cemreeee hadi kuzum! Nerede kaldın?

Meryem ablanın sesiyle gözümden bir anda süzülen yaşı sildim ve aşağıya indim.İnmemle birlikte duyulan sessss.

"Sürprizzzzzz".....

Cemre:
-Abiiii Gülizzzz ya inanmıyorum siz nereden çıktınız?....

Mert:
-Kardeşim seni çok özlemişim.

Deyip biranda boynuma sarılan abim ya da sarılmaya çalışan malum artık bir bedende iki can taşıyorum.Bu esnada gözüme takılan Güliz.

Güliz:
-Demek halama geldin ve haberim yok kaçak, bu arada teyze oluyorum vallahi Mert aramasa hiç bir şeyden haberim olmayacak dost olduğumuzu unutmuşsun sanırım bir hatırlatayım dedim bende.

Cemre:
-Canım benim gel buraya seni de çok özlemişim.

Güliz:
-Tabii canım ben arayıp bulmasam bir şeyden haberim olmayacak .

Cemre:
-Bir dakika siz!Siz beni nasıl buldunuz.?Meryem abla sen cevap vermek ister misin?

Güliz:
-Ah hiç halama bakma tamamen tesadüf güzelim.Hatırlarsan halama daha önceden de geliyorduk seninle, sen burayı çok seviyordun bir defasında Cansu'yla tanıştırmıştım seni buradaki tek arkadaşım. İşte seni görmüş, sen onu farketmemişsin telefonda konuştuk geçen. O söyledi burada olduğunu.Fakat halamı aradım seni sormak için inkar edince birazda üzerine gittim, kendini karıştırdı telefonda o zaman anladım ki bir sorun var.Abin arayıp daha öncesi seni sormuştu bana hemen ona haber verdim sonuç olarak buradayız işte güzelim.
Eeee artık ifademiz bitiyse ben kurt gibi açım kahvaltıya geçelim de sıra senin ifadene gelsin bakalım.

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin