Simțeam ceva tare sub mine şi îmi doream aşa mult să nu fie doar un vis Idiot, mi-am deschis ochii încet, era întuneric deci încă era noapte, stăteam cu capul pe pieptul său, îl auzeam cum respiră încet, am zâmbit, era aici cu mine, îi puteam simți abdomenul încordat sub materialul subțire, ah, îmi doream aşa tare să-l ating, mi-am muşcat buza de jos, mi-am băgat mâna pe sub tricoul său, era aşa tare, am început să-l mângâi uşor apăsând încet pe suprafața fină, el scrâşni din dinți prinzându-mă de mână.
-Nu face asta iubira mea, îmi şopti.
-Dar doar te-am atins un pic... Am spus oftând.
-Ştiu, dar nu cred că mă pot abține în prezența ta, şi nu vreau să-ți fac rău. Nu i-am răspuns dar nu voiam să mă opresc, m-am lăsat mai în jos sărutându-i abdomenul, el mârâi şi în mai puțin de o secundă fusesem trântit pe suprafața moale a patului, îmi ținea brațele deasupra capului şi atunci îi observasem pentru ptima dată ochii, doi ochi albi ce străluceau, îmi sărută gâtul muşcând încet iar după mai tare, nu ştiam ce se întâmplă cu mine dar ştiam că îl doream doar pe el şi că nimic nu mai conta în acel moment, el se împinse încet în între picioarele mele iar eu scosesem un geamăt scurt, aveam mâinile sub tricou său pe acel corp fierbinte ce mă scotea din minți dar se ridică.
-Nu, nu pot. Spuse printre dinți iar în secunda următoare dispăru, lăsându-mă în patul gol respirând sacadat.
Ce naiba a fost asta...
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.