-Kentin?
Văzut la 23:30-Da?
-De ce plângi?
Văzut 23:31-De unde dracu şti?
-Te văd iubire.
Văzut la 23:32-Degeaba te uiți pe geam, nu sunt acolo.
Văzut la 23:33-Doar lasă-mă în pace...
-Nu pot scumpule.
Văzut la 23:34-Îți pasă de mine?
-Normal..
Văzut la 23:35-Atunci la naiba..vino aici...
-
Aş vrea, crede-mă dar nu pot.
Văzut la 23:36-Ştiam.
-Hei..mai eşti?
La naiba de ce fac asta, am aruncat telefonul în celălalt capăt al patului oftând, de ce plâng? Mă simt aşa singur... părinții mei erau plecați în Las Vegas pentru nu ştiu ce afaceri iar eu sunt singur din nou, ca de obicei, gândurile mi-au fost întrerupte de becul care se stânse instant, o pană de curent? Stăteam în pat nemișcat când am auzit niște paşi care se îndreptau spre mine, mi se tăiase respirația, am simțit o mică greutate deasupra mea, îmi țineam ochii închiși, mi-am făcut curaj pentru ai deschide dar era un întuneric total, i-am brațele în jurul meu.
-Sunt aici iubire, se auzi un glas masculin puternic în urechile mele. Respiram greu, nu ştiam ce să fac eram panicat.
-Ce vrei? Mi-am făcut curaj să-l întreb.
-Tu m-ai chemat, îți amintești? Nu vreau să-ți fie frică de mine, i-am simțit respirația pe gâtul meu, şi la naiba ori eram eu prea idiot...dar îmi plăcea.
-Mhm...
-Nu vreau să te obișnuiești prost cu asta, am făcut doar o excepție. Spuse chicotind, se ridică şi dispăru.
Ce...ce a fost asta?
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.