Stăteam întins în pat, eram plictisit și efectiv nu aveam chef de absolut nimic, s-au întâmplat atât de multe în ultimele luni, încât am și uitat că am părinți, da... îmi trimiteau mereu bani dar cam atât, erau mereu ocupați și tocmai pentru că nu aveam relații atât de strânse, ei nu trebuiau să afle nimic din "a doua mea viață". Un "ding" îmi întrerupse gândurile, era telefonul meu care tocmai mă anunțase că primisem un mesaj.
—Heii, ce face iubitul meu preferat?
—Oh, măcar sunt preferatul...
—Oh haide, ști că pe tine te iubesc!
—Ce face Relict?
—El... nu știu, probabil s-a dus din nou în Asgard.
—E cu tine nu-i așa? Ai spus că o termini cu el! Și de ce dracu vorbim prin mesaje, nu e mai ușor să vii aici? Fără el!
—Nu prea știu cum vei reacționa la asta, de aceea ți-am scris în loc să ți-o spun, Relict renunță la mine cu o singură condiție și nu îți va plăcea deloc asta...
—Spune odată!
—Cu atitudinea asta nu îți voi spune nici peste un secol Kentin...
—În regulă dragul meu Fedeon, iubirea mea, soarele meu, ce vrea idiotul de Relict?
—Vrea o partidă în trei, și promite că nu ne va mai deranja niciodată, nu prea sunt de acord cu asta, dar el spune că vom fi kit toți trei, te va atinge și pe tine dar și pe mine, deeci nu cred că va fi o supărare...doar odată?
—Fedeon ești nebun ?!
—Oh haide, doar odată, promit!
—Doamne tu chiar îți dorești asta!
Bhahahahaa eu aș vrea să văd asta, voi nu? Doar odată! =]]]]
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.