Capitolul 31

1.1K 106 6
                                    

    Mă plimbam pe plaja Asgardului încercând să îmi limpezesc mintea, totul era atât de complicat, cred că Fedeon era iubitul meu, doar cred pentru că în momentul de față sunt al dracului de derutat, mi-a plăcut să mi-o trag cu Relict, recunosc, e...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Mă plimbam pe plaja Asgardului încercând să îmi limpezesc mintea, totul era atât de complicat, cred că Fedeon era iubitul meu, doar cred pentru că în momentul de față sunt al dracului de derutat, mi-a plăcut să mi-o trag cu Relict, recunosc, e un om perfect în materie de sex, la fel și Fedeon, dar pe Fedeon îl iubeam, voiam doar să fie fericit, Relict mă atrăgea din punct de vedere sexual, dar cam atât, și era frumos, la dracu, foarte frumos!
   După mică noastră discuție, Fedeon păru puțin îngrijorat și plecă din nou, iar Relict plecă în Asgard pentru a vorbi cu Zehel, încă nu știam cine este acest nou personaj dar cu siguranță voi afla, ce îmi era clar era că Fedeon jucase puțin teatru ultima dată când vorbisem cu el între patru ochi, îl iubea pe Relict, încă încercam să mă obișnuiesc cu asta, dar era ciudat să ne iubească pe amândoi, mie unul mi se părea imposibil. Să-l iubesc pe Relict? Nu prea cred, era un pervers obsedat și posesiv, nu văzusem la el pic de blândețe sau afecțiune, nu înțelegeam ce naiba vedea Fedeon la el, dar probabil era și faptul că eu nu îl cunoșteam decât de o zi iar Fedeon de trei secole. Aveam mintea încărcată cu tot felul de gânduri și îmi dădeam tot felul de filme, nu realizasem cât de foame îmi era până nu îmi zgâriasem degetul într-o scoică de pe plajă, lichidul roșiatic îmi trezi simțurile și credeam că o iau razna. Fedeon mă avertiză în legătură cu pofta de sânge dar nu îmi spusese și cum să o controlez, acum eram și confuz și pe lângă asta, și înfometat de-a binelea! Bravo Kentin, ești un geniu... am oftat trecându-mi mâna prin părul castaniu.

—E frustrant să îți fie foame și să nu știi ce să faci, toți am trecut prin asta, e greu dacă nu ai pe cineva care să te învețe cum stau lucrurile.

Am auzit o voce din spatele meu, m-am întors văzându-l pe Relict cu mâinile în buzunarele pantalonilor negri, purta doar o cămașa desfăcută albă cu mânecă scurtă, lăsându-i la vedere mușchii perfect conturați, trupul său îmi trezi unele amintiri de noaptea trecută, îmi mușcasem buza de jos oftând.

—De unde ști că mi-e foame? L-am întrebat încrucișându-mi brațele la piept.

—Am atâția ani cât vei trăi tu zece vieți de acum încolo! Plus că ești Juvelin de două zile, asta înseamnă că ești un nou-născut, habar nu ai să îți controlezi puterile și foamea, ai aripi dar la ce folos, ști măcar să zbori?

—Nu...nu știu nimic din toate astea, am spus întorcându-mi privirea în direcția oceanului.

—Sângele meu te va sătura cel puțin până se va lăsa întunericul, spuse acesta făcându-mi semn să mă apropiu, nu toți au oportunitatea asta deci ar trebui să îmi mulțumești.

—De ce mă ajuți? Am întrebat apropiindu-mă de gâtul său.

—Îmi ești pereche, pe lângă asta, am o obligație față de tine, să am grijă de tine, să te protejez Kentin.

—Nu am nevoie de protecția nimănui, am spus dându-mă cu un pas în spate.

—Ai nevoie de mine, mai mult decât crezi tu, spuse acesta apropiindu-se de mine și trăgându-mă spre el, își lipi buzele de ale mele mușcând ușor de acestea, atingerea sa îmi făcu corpul să vibreze, avea o mare influență asupra mea și nu înțelegeam faptul că ieri îl uram și îi cam spărsesem fața, ca mai apoi să mi-o trag cu el iar acum să îl las să mă sărute din nou.
     Mi-am băgat o mână în părul său trăgând ușor, adâncind sărutul mai mult, corpul începu să-mi devină din ce în ce mai fierbinte și simțeam că ard, rupsesem sărutul băgându-mi colții în gâtul său, începând să mă hrănesc cu acel sânge delicios, simțeam o senzație euforică și nu prea îmi venea să mă mai opresc, dar știam că va trebui să o fac.

—Prea mult, spuse îndepărtându-mă.

—Bine dar am putea continua să.... am spus parcă hipnotizat uitându-mă la buzele sale și la corpul său perfect.

—Nu acum! Mi-o tăie îndepărtându-se de mine, voi fi plecat, nu pentru mult timp. Și voiam să mă joc puțin cu tine, nu o lua personal... și vezi ce faci cu aia. Spuse zâmbind jucăuș aruncându-și o privire spre unflătura incomodă care îmi făcuse boxerii să mă strângă, ca mai apoi să dispară.

Îmi luă ceva timp să realizez ce tocmai se întâmplase, stăteam dezorientat pe plaja Asgardului, încruntat, confuz și cu o erecție frumoasă. Relict tocmai mă refuzase iar asta era al dracului de frustrant!

 Relict tocmai mă refuzase iar asta era al dracului de frustrant!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum