Capitolul 6

2.8K 247 34
                                    

-Hei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Hei...nu mi-ai scris deloc azi, ai pățit ceva?

-Sunt ok.
Văzut la 12:40

-Nu prea cred, serios, ce ai?

-Am spus că sunt ok!
Văzut la 12:43

-...

-Cine e Jason?
Văzut la 12:45

-E doar un prieten...ne facem eseul împreună, de ce?

-Nimic, nu contează.
Văzut la 12:46

-Eşti cumva gelos?

-Hei!

-Bine, cum vrei.

Am oftat, era cumva gelos? De ce.. E doar un prieten, plus că nici măcar nu îmi pasă, nu e ca şi cum am fi împreună, Jason trebuia să ajungă la mine în orice moment şi nu l-am mințit cu nimic, chiar aveam de făcut un eseu la spaniolă iar eu eram paralel cu asta, de ce nu mă crede? Doamne Kentin nu mai fi aşa un idiot... Un ciocănit se auzi de la ușă, aşa că m-am ridicat din pat deschizând uşa.

-Hei, credeam că nu mai ajung dar dacă am zis că te ajut, spuse Jason zâmbind.

-E ok. Am spus îndreptându-mă spre cameră, n-am aşezat în pat iar el a scos din ghiozdan tot ce ne trebuia.

-Cât timp stă?
Văzut la 01:00

Oh fix acum îmi scrie...

-Hei cu cine vorbești?

-Cu nimeni, nu e important oricum, preferam să nu-i spun, aşa era cel mai bine.

-Nu ştiu, vorbim după ce termin.

-Cum vrei, oricum nu sunt important.
Văzut la 01:05

Mi-am dat ochii peste cap, clar era gelos, am început să facem eseul, el scria iar eu căutăm chestii şi poze pe Google, bine înțeles, partea nasoală era că trebuiau toate traduse, după jumătate de oră deja eram plictisit.

-Şti ce, cred că îl voi continua la dimineață sunt obosit acum.

-Bine, cum vrei tu, îşi strânse lucrurile şi înainte să plece se întoarse spre mine, auzi, ne întâlnim mâine după ore la Catless?

-Nu ştiu, poate. Am spus după care el plecă.

Am mers în cameră, becul era stâns, nu îmi amintesc să îl fi lăsat aşa, oh nu...

-Te place. Se auzi o voce dinspre patul meu.

-Cum ai intrat? Am întrebat încrucişându-mi mâinile.

-Pe geam. Răspunde sec.

-Ascultă, nu am nimic cu el, nici nu ştiu de ce îți pasă atât...

-Pentru că îmi aparții Kentin, era atât de aproape de mine, stătea în fața mea acum, făcu un pas înspre mine iar eu mă lipisem de birou, i-am simțit buzele pe gâtul meu, îmi trecu fiori reci prin tot corpul, ceva nu era în regulă cu omul ăsta.

-Um...bine...

-Mai şti când ți-am spus că sunt ocupat? Îmi şopti în ureche, am încuviințat iar el continuă, eram ocupat cu Kevin...

-Ce vrei să spui? Îmi lăsă un sărut pe gât lingând acea zonă.

-Kevin...Kevin e mort.

Kevin e mort

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum