Razele soarelui mi se imprimau pe față deranjându-mi somnul, simțeam o greutate pe piept și nu înțelegeam de unde vine, mi-am deschis ochii ușor, Fedeon stătea cu capul pe pieptul meu dormind dus, dar.. avea formă umană, părul său era de un negru intens, avea niște trăsături fine și un chip angelic, era cea mai frumoasă ființă pe care o văzusem vreodată, era atât de superb. Își deschise ochii, erau albi, aproape că mi se tăiase respirația.
—Ken... ești bine? Întrebă acesta somnoros.
—Da...eu...sunt bine.
—Ce-i cu tine? Întrebă acesta ridicându-se în coate.
—Nimic, doar că... am spus mutându-mi privirea în altă parte. Mi-am mușcat buza de jos fiind roșu în obraji.
—Ken?
—Ești atât de frumos! Am spus aproape țipând.
—Oh asta era, spuse chicotind. Iar tu dragul meu Ken, atât de îndrăgostit!
—Nu sunt singurul. Am spus uitându-mă în ochii lui perfecți.
—De unde asta?
—Nu ai fi venit când te-am chemat, și mai fi lăsat să mor...
—Oh, iar mi-am amintit, ești așa un idiot! Spuse ridicându-se în capul oaselor, cum să faci așa ceva Kentin?!
—Știu că a fost o prostie, dar voiam să îți atrag atenția, am stat prea mult fără tine, și mă simțeam de parcă ceva din mine lipsea.
—Aș spune eu ce lipsea din tine. Spuse acesta iar un rânjet i se formă.
—Mai taci! Am spus poziționându-mă deasupra lui dintr-o mișcare, nu știu ce mi-ai făcut dar te vreau în fiecare minut din zi și din noapte.
—Cred că am făcut o greșeală să-mi arăt partea umană, acum devii mai mult obsedat decât îndrăgostit, dar nu mă deranjează asta, și eu am nevoie de tine.
Am oftat aplecându-mă deasupra lui sărutându-l, începusem să-i ling gâtul și abdomenul mușcând uneori, el gemu la fiecare atingere, îl voiam atât de mult, să fiu cu el pentru totdeauna, să îi aud și să îi simt respirația lângă mine mereu, parcă îl devoram din priviri, nu știu ce se întămplă cu mine, tot ce vedeam în fața mea era Fedeon și atât, nu mai conta nimic altceva, fără el, nu eram eu, fără el eu nu existam. Dintr-o simplă mișcare intră în mine iar eu îmi lăsasem capul pe spate scoțând un geamăt lung asemănat cu un țipăt, mă simțeam atât de bine...era ceva divin, ce nu mai simțisem niciodată în viața mea, o durere ascuțită porni din spatele meu care parcă pocni, făcând loc la ceva să iasă, Fedeon se opri uitându-se șocat la mine, durea îngrozitor dar în același timp era atât de plăcut.
V-am făcut curioși? =]] Sper să vă placă.
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.