-Iubire...
Văzut la 00:00-Răspunde te rog.
Văzut la 00:01-Uite, chiar îmi pare rău, nu trebuia să se întâmple nimic din toate astea...
Văzut la 00:05-Vorbește cu mine...
Văzut la 00:10-Eu sunt diferit Ken, îmi pierd controlul mult prea repede, nu sunt un om, nu ştiu când vei înțelege asta.
Văzut la 00:12-De ce mi-ai scris? De la bun început, trebuia să mă lași în pace dacă nu erai capabil pentru a face mai mult, sau ai vrut doar să mă îndrăgostesc de tine şi atât...
-Mă iubeşti?
Văzut la 00:15-Kentin...
Văzut la 00:20-Uite ce e, nu ştiu ce îmi faci, nu ştiu ce simt, dar ce am simțit azi noapte, nu am simțit niciodată pentru nimeni...
-Eu m-am îndrăgostit de tine Kentin.
Văzut la 00:25-Mă gândesc la tine mereu, şi abia aştept să se lase întunericul să vorbim şi să te simt lângă mine, te vreau...
-Ştiu că mă vrei, ştiu ce putere am asupra ta, dar nu e bine.
Văzut la 00:26-Atunci las-o aşa, uită numărul meu, şi nu mă mai căuta niciodată okay?
-Kentin...nu spune asta, vei regreta.
Văzut la 00:27-Sentimentele mele sunt măcar reale?
-Nu ştiu, farmecul meu atrage de obicei muritorii, dar eu te-am ales pe tine.
Văzut la 00:30-Spune-mi numele tău, te rog...
-Nu pot, e foarte riscant ca un muritor să mă strige pe nume, pot auzi şi alții.
Văzut la 00:32-Ai încredere în mine...
-Ken, sunt o umbră, şi habar nu ai câte am riscat până acum doar pentru simplu fapt că ne-am întâlnit.
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.