Capitolul 14

2.3K 221 24
                                    

Trecuseră 3 zile, ziua dormeam, noaptea eram treaz, nu mai mâncasem nimic, eram mai mereu obosit, coastele îmi erau din ce în ce mai proeminente, eram dependent de el, şi îl voiam lângă mine, nu aveam nevoie de nimic altceva acum, îi trimisesem o ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Trecuseră 3 zile, ziua dormeam, noaptea eram treaz, nu mai mâncasem nimic, eram mai mereu obosit, coastele îmi erau din ce în ce mai proeminente, eram dependent de el, şi îl voiam lângă mine, nu aveam nevoie de nimic altceva acum, îi trimisesem o grămadă de mesaje dar nimic, erau văzute dar niciun răspuns, credeam că voi muri, oricum nu mai am de gând să mânânc nimic, viața mea era plictisitoare şi fără sens înainte să îl cunosc pe el, iar acum...acum m-a lăsat, plângeam aproape la fiecare oră, aveam ochii roşii, şi nu mai suportam nimic, iar acum, îmi amintisem, că îl pot striga, chiar dacă era riscant dacă nu îl văd, mor oricum.

-Fedeon, Fedeonn, am nevoie de tine, acum!

Dar nu se întâmplase nimic, simțeam că mor pe dinăuntru, o lumină violet apăru în camera mea, trei umbre stăteau acum în fața mea, erau întunecate iar singurul lucru ce era vizibil era maxilarul lor, complet ascuțit, râdeau şi se apropiau de mine din ce în ce mai mult.

-Eşti speriat Kentin? Scumpul iubit a lui F-e-d-e-o-n, spuse unul din ei spunându-i numele în silabe, un fior rece îmi traversă şira spinării, avea o voce subțire şi ascuțită.

-El nu e aici Ken, te-a lăsat, nu îi pasă de tine Ken. Spuse al doi-lea zâmbind larg.

-Nu e adevărat! Am strigat lipindu-mi spatele de peretele rece.

-Oh ba da, iar acum eşti doar al nostru, spuse primul apropiindu-se de mine, mă trase sub el, poziționându-se deasupra mea, noi avem ceva ce voi muritorii nu aveți, farmece, continuă trasându-mi o linie umedă cu limba pe gât,

-Dispari Aniel! Se auzi un strigăt puternic iar umbra scoase un sunet terifiant printre dinți, oftasem, era aici însfârşit.

-Ai încălcat Ordinul Umbrelor Fedeon, noi de ce nu avem voie? Suntem morți oricum.

-Eu nu vreau să-l omor idiotule!

-Dar l-ai sărutat, ai o legătură cu el acum, iar asta e interzis şti foarte bine, dacă te atingi de un om se poate întâmpla absolut orice, să îi dai puteri, să devină invincibil, ce faci Fedeon? Vrei să mori?

-Nu e problema ta ce fac Aniel, spuse Fedeon printre dinți.

-E mai mult decât problema mea, spuse venind în fața lui, ai grijă ce faci, continuă după care dispăru odată cu ceilalți doi. Fedeon se aşeză pe marginea patului stând cu coatele pe genunchi.

-Îmi pare rău...

-Ce naiba a fost în capul tău? Puteai să mori.

-Ai promis că nu mă lași...

-Am vrut să te protejez Kentin!

-Dar vreau să rămâi cu mine. Am spus îmbrățişându-l pe la spate, nu pot să stau fără tine, tu mi-ai făcut asta, am spus lăsând un suspin să-mi părăsească buzele.

-Ken...

-Te iubesc.

-Te iubesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum