Stăteam întins pe burtă și mă uitam la frumosul meu Fedeon, el se uita gânditor la tavan. Însfârșit putea sta cu mine și ziua și noaptea, nu mai trebuia să fim separați, niciodată, ne aveam unul pe celălalt și iubeam momentele petrecute cu el, nu mai trebuia să ne scriem mesaje aiurea și să aștept să îl văd, acum visul meu era împlinit.
—Fedeon? Am întrebat plimându-mi mâna pe abdomenul său.
—Da fluturaș.
—Nu-mi spune așa! Am spus încruntându-mă.
—De ce nu? Ești fluturașul meu! Spuse trăgându-mă peste el, doar al meu, continuă sărutându-mă.
—Bine bine, dar pe viață?
—Nu am de ales, spuse acesta râzând zgomotos.
—Fedeon dacă nu vei mai vrea să fii cu mine o să te omor și așa voi muri și eu și măcar nu voi mai fi trist dacă mă vei părăsi. Am spus serios uitându-mă în ochii lui.
—Hei, ce-ți veni acum? Te iubesc Kentin.
—Și eu te iubesc, mă faci fericit doar prin simpla ta prezență!
—Ken, ști că nu voi fi aici mereu cu tine ziua, mai am și alte treburi, plus că ce am făcut eu este total interzis și va trebui să răspund în fața consililiului că îmi voi da răspunderea să am grijă de tine și să te stăpânesc.
—Ce vrei să spui? Am întrebat ridicându-mi o sprânceană în sus.
—Să fii Juvelin nu e ușor, și nu va fi ușor nici pentru mine. Nu ai doar aripi "drăguțe" și atât, ai puteri pe care habar nu ai să le controlezi, iar poftele tale carnale pe măsură ce timpul va trece vor fi din ce în ce mai mari, și mă tem că nu voi fi aici mereu să ți le satisfac... spuse acesta oftând.
—Fedeon, nu te voi înșela...
—Nu vei avea de ales Ken, vei fi incontrolabil chiar dacă nu vei vrea să o faci, și mă tem că nu este singurul lucru pe care îl vei face, încurând vei simți nevoia de sânge, eu mă pot controla, și am învățat să fac lucrul ăsta de când sunt cu tine, dar tu Ken ești abia la început de drum, și crede-mă, mi-aș dori să te ajut să te hrănesc eu... dar mă tem că Aniel are dreptate, m-ai putea omorâ în mai puțin de un minut, iar tu vei muri odată cu mine pentru că nu vei ști să te oprești.
—Dar nu e corect deloc! Am spus trântindu-mă pe spate lângă el.
—Orice faptă și decizie are consecințe, ne iubim dar nu vor fi toate roz așa cum crezi tu fluturaș, spuse acesta punându-și capul pe pieptul meu, aș face orice pentru tine, doar ca tu să fii fericit, continuă acesta oftând.
Înainte să îmi deschid gura, o lumină mov apăru în mijlocul camerei din care ieși Aniel, nu mă gândeam la altceva.
—Fedeon, trebuie să te întorci, Zehel și Relict s-au întors și nu sunt prea fericiți de cele auzite nu știu cum o vei scoate la capăt dar măcar grăbește-te!
Cine sunt ei?
Bunăă, sper să vă placă, am postat o nouă poveste "Cookie Boy (Boyxboy)" replici scurte și la subiect cam ca această poveste la început, vă rog frumos să treceți și pe la ea și să îmi spune-ți dacă merită să o continui. 💖
CITEȘTI
𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)
Teen FictionDe la un băiat normal și de la niște mesaje inofensive, la o ființă puternică, o iubire complicată și o profeție întunecată! Finalizată.