Capitolul 29 (+18)

1.6K 114 24
                                    

Acest capitol prezintă scene DETALIATE de SEX, adică FOARTE detaliate, între trei persoane, dacă nu vă place sau vi se pare scârbos etc, nu sunteți obligați să citiți acest capitol. Știu că majoritatea vreți dar mna, ziceam și eu! =]]]

—Deci cam asta ar fi, ce părere ai pește vorbitor? Îl întrebasem pe noul meu pește terapeut, tocmai îi povestisem cap-coadă viața mea și îl întrebasem de partida în 3 pe care se pare că și-o dorea Fedeon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


—Deci cam asta ar fi, ce părere ai pește vorbitor? Îl întrebasem pe noul meu pește terapeut, tocmai îi povestisem cap-coadă viața mea și îl întrebasem de partida în 3 pe care se pare că și-o dorea Fedeon.

—E cam complicat, dar nu este greu de înțeles, ști... e greu să uiți o persoană după ce ai fost cu ea cam trei secole, mai ales e greu să uiți acele scene. Vezi tu Kentin, umbrele au o gândire foarte ciudată dar pe lângă asta, pot iubi două persoane în același timp, la fel de mult, sau poate că pe unul mai mult și e foarte posibil să descoperi și tu asta, pare imposibil dar e adevărat. Fedeon nu te-ar părăsi niciodată atâta timp cât te iubește, dar ar trebui să îi dai timp.

—Deci... să o fac?

—Dacă asta îl face fericit, și sincer nu cred că ți-ar displăcea. Nu mai ești un om Kentin, ești Juvelin și crede-mă vei avea multe nevoi dacă mă înțelegi, dar asta nu înseamnă că Fedeon nu va rămâne pe primul loc.

—Uou... chiar că ești un pește grozav!

—Ei bine, defapt sunt un Spirit al Oceanelor...

—Nu contează, am plecat! Am spus ridicându-mă de pe nisipul auriu datorită soarelui.

*

     Ajunsesem din nou în apartamentul meu trântindu-mă în pat, și pusesem întrebarea "de ce nu?" Ce aveam de pierdut, Fedeon mă iubește, știu asta. Mi-am mușcat buza imaginându-mi cum ar fi dacă... nu cred că ar putea fi atât de rău nu? Și poate că Relict chiar v-a pleca după și vom fi din nou doar noi doi, am închis ochii respirând adânc, ce ar putea merge prost? Adică Fedeon va rămâne tot al meu până la urmă!

—În loc să te tot plângi și să îți dai filme, nu mai bine o facem odată? Mi-ar plăcea să fii sub mine fluturaș, ce-i drept îmi place că știi să dai cu pumnul deci ai o latură sălbatică ascunsă sub acel chip inocent, ceea ce mă intrigă și mai mult!

—Ce cauți aici? L-am întrebat pe Relict care era acum foarte aproape de patul meu.

—Eu nu renunț până nu obțin ce vreau, și nu am nevoie de aprobarea nimănui fluturaș! Spuse fiind într-o secundă deasupra mea.

—Ăsta se numește viol!

—Nu și dacă îți place, spuse acesta rânjind, mai apoi lipinduși buzele de ale mele, corpul meu nu prea reacționă în favoarea mea, deși nu asta ar fi fost intenția mea, ce naiba tocmai făceam? Adâncisem sărutul în timp ce o mână de-a mea se afla acum pe abdomenul să încordat, nu voiam să fac asta, dar corpul meu se pare că voia cu totul altceva, hainele mele și ale lui într-o clipită se făcuseră dispărute, un suspin îmi părăsi buzele atunci când îmi cuprinse cu mâna sa rece penisul erect, nu știam ce se întâmplă cu mine, dar simțeam o dorință puternică și simțeam că ard pur și simplu.
—De ce începeți fără mine, să vă fie rușine amândurora! Se auzi o voce după care Relict fu împins de pe mine, acum Fedeon era deasupra mea iar Relict lângă noi, Fedeon începu să mă sărute, aproape luându-mi tot aerul, își băgă o mână sub spatele meu după care mă ridică în șezut în brațe la el, mă sărută din nou adâncind sărutul din ce în ce mai mult după care simțisem ceva tare în mine intrând adânc, un geamăt puternic îmi părăsi buzele, tot odată simțisem ceva umed pe spatele meu și două mâini care se plimbau pe abdomenul meu, Relict era în spatele meu jucându-se cu limba pe el, era atât de plăcut, parcă nu mai voiam să se termine niciodată.
   Pierdusem noțiunea timpului, din nou. Fedeon mă împinse pe spate, acum fiind deasupra lui Relict, aveam spatele lipit de el, acesta aflându-se sub mine, mă prinse cu două mâini de șolduri după care intră încet în interiorul meu, un suspin îmi părăsi buzele, Fedeon fiind acum în fața noastră se aplecă deasupra mea luându-mi penisul erect în gură în timp ce Relict mă penetră adânc, era atât de perfect, divin, probabil aș fi regretat dacă refuzam asta. Trecuse ceva timp de când continuam cu asta, dar fericirea mea fusese întreruptă atunci când Relict ieși din mine iar Fedeon se ridică în șezut, nu înțelegeam ce aveau de gând acum dar am fost împins în partea opusă la perete iar Relict îl trânti pe Fedeon sub acesta, ah, acum era clar ce aveau de gând, Fedeon se apropiase de mine șoptindu-mi "fluturaș dacă nu îți place nu te uita" da adică tocmai mi-am tras-o cu amândoi, chiar nu mă mai surpindea absolut nimic. Relict intră brusc în Fedeon, penetrându-l adânc și repede, gemetele amândurora umpleau camera întunecată, în timp ce eu mă uitam ca și un idiot, totuși mi se părea interesant deși o persoană normală nu ar fi reacționat ca mine, dar hei, chiar se mai punea problema de "normal" aici? Nu prea cred. Relict îl prinse pe Fedeon de gât strângând ușor, se aplecă peste acesta deschizându-și într-un mod inuman gura, mai apoi băgându-și colții în gâtul acestuia, Fedeon își lăsă capul pe spate gemând ușor, părea că îi plăcea asta, dar nu înțelegeam ce era așa plăcut la faptul că cineva practic te devora, Fedeon își băgă unghiile în spatele acestuia trasându-i linii adânci și roșiatice, sângele negricios îi curgea din toate zgârieturile, părea a fi mult mai mult decât ar avea o persoana normală. Uitându-mă la sângele său cum i se scurgea încet parcă fusesem atras de acesta iar acum eram la câțiva centimetri de spatele lui, am început să-i ling fiecare picătură de sânge, avea un gust atât de intens, parcă nu mai gândeam limpede dar mai voiam, voiam mai mult de atât!
Relict își întoarse privirea spre mine făcându-mi semn să mă apropiu, își lăsă capul într-o parte, mi-am deschis gura, niște colți mici își făcuseră prezența înlocuindu-i pe cei normali, am lins ușor o bucățică din acea piele fină după care mi-am băgat colții în gâtul său. Sângele lui avea un gust atât de divin, încât nu mă puteam opri. Relict se opri ejaculând pe spatele lui Fedeon și mă împinse șoptindu-mi "de ajuns", se trânti lângă mine și lângă Fedeon oftând, m-am întins lângă el, niciunul nu scoteam o vorbă, respiram sacadat eram transpirați și murdari pe alocuri de sânge.

—A fost... am spus așezându-mi capul pe pieptul lui Relict dar Fedeon mă întrerupse:

—Perfect?

—Acum sunteți amândoi ai mei, spuse Relict punându-și brațele de-o parte și de alta a noastră.


Îmi pare rău dar eu v-am avertizat la început, să nu ziceți că nu v-am spus =]]]] chiar am vrut să fac asta! So e prima dată în viața mea când descriu un tree-some și o scenă atât de lungă, deci după cum spuneam, v-am avertizat la început de ce va urma! =]]

𝒯𝑒𝓍𝓉 𝓂𝑒 𝑀𝓇. 𝐹! (𝐵𝑜𝓎𝓍𝒷𝑜𝓎)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum