TANITIM
YORUM VE BEGENİLERİNİZ BEKLİYORUM
GALİP: GENÇ YAKIŞIKLI VE KARİZMANIN BEDEN BULMUŞ HALİ. MAVİ GÖZLERİ AVINI TEK VURUŞTA ÖLDÜREN BAKIŞLARI, İSTEDİĞİNİ ALAN TAVRI, İSTEMEDİĞİNE YOLAN VEREN HALİ TAM ANLAMIYLA BİR YAKIŞIKLI SERSERİ… YAŞ YİRMİ OLUNCA DELİ AKAN BİR KAN. ADI ÜSTÜNDE DELİKANLI… HALA AKLI ÇOCUKLU AŞKINDA, GELECEĞİNDE NE VAR BİLMİYOR VE HEP BERABER ÖĞRENECEĞİZ AŞKIN GERÇEK YÜZÜ…
SEDAT: EN AZ GALİP KADAR YAKIŞIKLI VE GALİPTEN KAT VE KAT ÇAPKIN. AŞKIN HİÇ BİR HALİNİ YAŞAMAMIŞ BİR GENÇ. KALBİ YERİNE MANTIĞINI İZLEYEN YOLA GELMEZ BİR TAŞ KAFALI MI DESEM Kİ? KARAR VEREMEDİM. OKULDA DERS SÖZ KONUSU OLUNCA BİR NUMARA KIZLAR ARASINDA ON NUMARA ADAM TABİRİNE SAHİP. TİPİK TÜRK ERKEĞİ KARA KAŞ, KARA GÖZ…
YAĞMUR: DAHA ON YEDİ YAŞINDA… ÇOK ŞEY GÖRMÜŞ HAYATA EN SEVDİKLERİ HEP TERK ETMİŞ. BİR TEYZESİ BİRDE KUZENİ VAR AİLESİ OLARAK. HER ZAMAN İKİ KERE DÜŞÜNEN BİRİ… YAPTIKLARININ CEREMESİNİ ÇEKMETEN KORKAN… BİR O KADAR MASUM VE DİŞLİ. HAKKINI YEDİRMEYEN YERİ GELDİ Mİ BABASINI TANIMAYN BİRİ. GERÇİ BABASINIDA GERÇEK ANLAMADA TANIDIĞI SÖYLENEMEZ. TÜM KALBİYLE TEYZESİ VE KUZENİNE BAĞLI… KUMRAL VE YAŞINA GÖRE OLDUKÇA GÖZ ALICI BİR GÜZELİĞE SAHİP.
ZEYNEP: BOŞANMIŞ BİR AİLENİN KIZI… TATLI BİR CADI… AŞKIN HER HALİNİ YAŞADIĞINI DÜŞÜNEN BİR ÇAPKIN… KÜÇÜK KALP ÇARPINTILARINI BÜYÜK AŞKLARLA BİR TUTAN BİR BAKAR KÖR. PEMBE HAYALLER TAM ONUN İÇİN İCAT EDİLMİŞ. PEMBENİN DELİSİ, KIRMIZININ TUTKUNU… ON DOKUZ YAŞINDA GÜZELLER GÜZELİ GENÇ BİR KIZ. ESMER, UZUN BOYLU VE KOYUKAHVE GÖZLERE SAHİP. TABİ BU GÖRÜRNEN KISIM PEKİ KALBİ GERÇEKTEN NASIL İŞTE BUNUDA HİKAYEMİZDE GÖRECEĞİZ. ŞIPSEVDİ KIZIMIZIN BÜYÜK UMUTLARI VE KAYBETME KORKUSUYLA.
DİĞER KARAKTERLER: KENAN KARAN, GÜLNUR KARAN, RÜYA DAĞLI, ANIL DAĞLI, YUSUF ÇETİN, SİNEM ÇETİN VE ÇİRTLERİMİZİN ÇOCUKLARI… DENİZ,DEVRAN, RANA, RÜZĞAR::: VE DAHA ŞİMDİLİK BİLMEDİĞİM GELECEK KARAKTERLER ONUNLARIDA GELDİKLERİNDE TANIRIZ ARTIK.
KALP YANILGININ ANAHTARIDIR. SEVENİ SEVMEZ, SEVMEYENİ KALBİNE HÜKÜMDAR EDER. BAZEN BAKAR KÖR OLURSUN. BAZENDE DUYSAN DA ANLAMAZSIN. MANTIĞI YOK EDİP YERİNDE YELLER ESMESİNİ SAĞLAR. GERÇEK ANLAMIYSA YAŞAMAKTIR. DURDUĞU AN ÖLMEKTİR. ATMADIĞI AN YOK OLMAKTIR. PEKİ YA AŞIK OLDUĞUNDA, İŞTE O ZAMAN PATLAMAYA HAZIR BİR VOLKANDIR. PATLADIĞINDA LAVLARI HER ŞEYİ YIKIP YAKAR. SEN DURAMASIN YOLUNDA, KİMSE DURAMAZ. KALP İSTEDİ Mİ HİÇ BİR ŞEYİN HÜKMÜ KALMAZ. ÜÇ MAYMUNU OYNARSIN. SUSARSIN, DUYMASIN VE GÖREMEZSİN…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ VURGUN
Teen FictionMAVİ DÜNYAM HİKAYESİNİN DEVAMIDIR MAVİ GÖZLÜ, YÜREKLİ BİR ADAM AİLE ÖZLEMİ ÇEKEN GENÇ BİR KIZ GALİP'İN YAĞMUR AŞKI