“Kural bir öyle vıcık vıcık bir sevgili istemiyorum. Kural iki kıskanmak yok, en azından ilk başlarda” dediğinde Galip saçmalama demek istese de sustu. Daha ne kuralları var merak ediyordu.
“Kural üç aşk böceğim yada ona benzer lakaplar istemiyorum. Kural dört çıktığımız sürece sadakat sözü vermelisin. Kural beş gerçekten aramızda ki bu ilişki ilerleme kaydedene kadar sır olarak kalmalı, çünkü aynı evde yaşıyoruz sonra ailevi sorunlar çıksın istemiyorum. Tüm bunlarda hem fikirsek sevgili olabiliriz.” Dediğinde Galip sır işinden ve diğer bir çok kuraldan hoşlanmadığı için yüzünü buruşturmuştu. Ah bu kızla çıkmak düşündüğünden çok daha zor olacağa benziyordu. Ama kendi fikirlerini de söylemekten geri kalmadı.
“Bak bu kural biraz rahatsız edici oldu”
“Ne gibi? Beğenmediğin bir kural mı var? Söyleye bilirsin sende düşüncelerini.”
“İyi o zaman kural bir vıcık vıcık hareketlerden kastın el ele tutuşup sarılmak yok demekse kabul edemem. He öpüşme olayını da kapsamıyordur umarım.”
“Aslın da hepsini kapsıyor belli bir sınırı olmalı. Yani ortam ve yerine göre… Tabi zamanlama da önemli. Daha yeni başlamış bir ilişki için fazlası zarar bence”
“En azı karar diyorsun yani. Tamam bunu kabul ederim sonuçta hiç olmayacak demedin. Kural iki kıskanmak yok dediğin ikimiz içinde geçerli mi? Yani benim çevrem malum” Yağmur gözlerin devirdi. Bu kuralı koyarken bunu düşünmemişti ama yinede kıskanç bir sevgili istemiyordu. Hem diğer kuralda sadakat sözü var demişti. O yüzden sorun etmemeye karar verdi.
“Evet malum çevren bu konuda da hem fikir olduğumuza göre diğer kurallara geçelim.”
“Hım… kural üç ben sana aşk böceğim yada benzeri lakaplar takmam sende böyle bir kural dile getirdiğine göre bana takmazsın bu konuda da hem fikiriz. Geldik mi kurak dörtte? Sadakat sözü ben sana sende bana vereceksin değil mi?” genç kız başıyla onayladı. Galip bunun üzerine o çok sevdiği açık kahvelere bakıp, “Söz veriyorum seninle çıktığım sürece başka bir kız olmayacak. Sen varken başkası olamaz zaten.” Yağmur gülümsedi ve, “Bende sana söz veriyorum seninle çıktığım sürece sadece sen olacaksın, başka hiç kimse olmayacak.”
“Buda tamam o zaman kural beş bu olmaz. Yani sevgilimle bir yabancı gibi olamam ben unut bu kuralı güzelim.”
“Unuturum ama sende benimle çıkmayı unutursun. Anlattıklarımın neresi sana yanlış geldi?”
“Bak yani her tarafı yanlış, çevremde ki insanları kandırmak bana göre değil bir kere”
“Kandırma yok b u işte Galip. Sen başkasına aşıksın… Ben sana umut bağlayamam ve güvenemem de. Eh bende sana aşık değilim. Ama bir gün ikimiz de aşık olursak o zaman herkes de öğrenir. Sen beni seversen bende seni seversem zaten saklayacak bir şey kalmaz. O zaman kadar gizli bir aşk yada hiç sen karar ver.” Galip bu sözleri aklında tartı… Yağmur ona Pelin dönerse diye resmen açık kapı bırakıyordu. Aynı evde yaşadıkları için sonrası sorundan başka bir şey olamazdı da.
“Tamam bu da tamam olsun o zaman. E şimdi elini tutabilir miyim sevgilim evde değiliz sonuçta” diyerek genç kıza elini uzattı. Bu kadar çabuk kabullenmesi Yağmur içini acıtsa da gülümsedi ve elini tuttu. Belirsiz bir aşk’a adım atıyordu belki ama kalbi nedense mutluydu. Küçük heyecanlar için fazlasıyla hızlı atıyordu. Gözleri çokta mavi denizlere vurulmuştu. Tehlikenin farkında olsa da kaçmak yerine bir kere olsun savaşmak istiyordu kendisi için. Mutlu olmak için…
&&&&&&&&&&&&
“Ne bekliyorsun sınıfımın kapısında seni dersin yok muydu?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ VURGUN
Teen FictionMAVİ DÜNYAM HİKAYESİNİN DEVAMIDIR MAVİ GÖZLÜ, YÜREKLİ BİR ADAM AİLE ÖZLEMİ ÇEKEN GENÇ BİR KIZ GALİP'İN YAĞMUR AŞKI