Keyifle okuyun bu haftanın beğeni sayısıyla önceliği kapan hikayesi evet bakalım diğer hafta hangisi olacak yorum ve beğenileriniz bekliyorum
“Ben istediğimi yaparım. Sizin kızınız değilim ayrıca. Dediğim gibi beni evlatlıktan atın ve aramızda ki bütün bağ kopsun. Benim hayatımda sizin yeriniz yok tıpkı benim sizin hayatınızda yerim olmadığı gibi. Ne ekersen onu biçersin derler. Siz bizim aramıza aşamayacağımız mesafeler ektiniz şimdide biçiyorsunuz. Size kolay gelsin benim sizinle kaybedeceğim daha fazla zamanım yok. İyi günler…” diyerek yürümeye devam etti. Babası da susmuştu artık. Duyduklarını sindirmesi zaman alacaktı… Galip sessizce genç kızı izledi. Onun böylesine güçlü olması bir kez daha aşık olmasına sağlıyordu. Aşkın adı Yağmur’du genç adam için.
“Vay be bu kadarını ben bile beklemiyordum.” Dedi biraz zaman geçtikten sonra.
“Neden ki? Bizim için olmayacak şeylerden bahsediyordu. Ben senden ayrılmayı düşünmüyorum bu yüzden sende düşünmesen iyi edersin. Baban ve teyzem büyük ihtimalle bu gün her şeyi öğrenir.”
“Bende asla düşünmüyorum. Öğrensinler benim için sorun değil. Hem ablam arkamda babam bir şey diyemez bana” dediğin genç kız durup ona baktı ablam arkamda da ne demekti?
“Anlamadım ne demek ablam arkamda?”
“Rüya ablam benim seni sevdiğimi biliyor. Eniştemde onlar arkamızda gerçi olmalarda fark etmezdi.” Dedi güven vermek istercesine gülümserken. Onun için babasına rest çeken bir sevgilisi varken kimse umurunda olmazdı zaten.
“Ne zamandır biliyorlar?” diyerek şaşkınlıkla sordu Yağmur.
“Biz ayrıldığımızda öğrendiler. Neden öyle bakıyorsun aşkım senin kalbini geri almak için tavsiye ihtiyacım vardı. Eh onlarda bu konuda tecrübeliler” diyerek genç kızın elini tutup arabasına yönlendirdi.
“ Ne yani biz ayrılınca tavsiye için mi gittin onlara sen?”
“Hayır biz ayrılınca ben biraz sarhoş oldum ve öttüm resmen onlara. Zaten ablam anlardı ben anlatmasam bile. Seni seviyorum bunu da kimseden gizlemeye niyetim yok”
“Birinden gizlemeliyiz ama en azından ben uygun bir dille anlatana kadar” dediğinde Galip anlamadığını belli eden gözlerle bakıyordu.
“Kimmiş o? Sakın Kaan deme kendimi ilk geçen arabanın önüne atarım Yağmur” dediğinde genç kı< gülmeye başladı. Kaan’ı bu kadar kıskanması onu hem şaşırtıyor hem de komik geliyordu.
“Hayır böyle bir şeyi ondan gizlemek için bir sebebim yok benim. Ayrıca onu kıskanman gerçek anlamda komik geliyor bana. Benim bahsettiğim kişi kalbimin sahibi… Oda Rüzgar” dedi gülümseyerek, Galip’in düşün yüzü daha çok gülme isteği uyandırıyordu onda…
“Ah o velet… Ben söylerim ona, sen karışma hatta onunla da görüşme bence”
“Yuh yani bacak kadar çocuğu kıskandığını mı söylüyorsun şimdide. Hem ben onu seviyorum üzülsün istemiyorum. Ben konuşurum sen karışma aslında. Bizim aramızda olanlar seni ilgilendirmez….” Diyip arabaya bindi. Genç adamın çocuksu tavırları çok fazla eğlendirmişti onu. Seviyordu işte ne babası nede başka kimse o varken mutluluğuna engel olamazdı.
“Galip beni sevmek sende bağımlılık olsun. Hani o bırakılmayan asla tükenmek bilmeyen bağımlılıklar olur ya onlar gibi. Aldığın nefes bile benim yanımdayken değerli olsun.” Dedi sonunda. Genç adam gülümseyerek sevgilisin eline avucuna aldı ve öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ VURGUN
Novela JuvenilMAVİ DÜNYAM HİKAYESİNİN DEVAMIDIR MAVİ GÖZLÜ, YÜREKLİ BİR ADAM AİLE ÖZLEMİ ÇEKEN GENÇ BİR KIZ GALİP'İN YAĞMUR AŞKI