TFP!Crosshairs x Femme!Reader
"Podteksty"Zamówione przez: -
Data publikacji: 10 maja 2018
Licznik słów: 1 540
AU: Crosshairs istnieje w TFP i jest częścią załogi autobotów;
Uwagi: Ten rozdział jest wypchany podtekstami, zboczonymi tekstami i nieprzyzwoitymi sytuacjami. Blizny na mózgu nieuniknione. Czytacie na własną odpowiedzialność. Zostaliście ostrzeżeni.
--------------------------------------------------------------
Legenda:
(T/I) - Twoje imię
(K/W) - Kolor włosów
(K/O) - Kolor oczu
--------------------------------------------------------------[ CROSSHAIRS ]
-Dochodzę już. - Wyrzuciła z siebie dysząc ciężko.
-Nie wątpię. - Mruknąłem z uśmiechem na twarzy.
Czerpałem z tego ogromną przyjemność. Ona może mniejszą, bo nie lubiła wysiłku fizycznego. To powinno jej się jednak spodobać, w końcu sama zaproponowała mi taką przyjemność.
-Jak już dojdziesz, ogarniesz się i będziesz wychodzić z domu to weź ze sobą kilka ścierek i wiader bo tu nie znalazłem nic. - Zaśmiałem się.
-Ha ha. Aleś ty zabawny. - Warknęła niezadowolona. - Strzelę cię jak tylko będę na miejscu Już prawie dotarłam.
-A myślałem, że kochasz mnie właśnie za moje wyborne poczucie humoru.
-To już nie myśl. Kiepsko ci to idzie. - Warczała dalej zdyszana. Jak to dobrze, że przez komunikaror tylko ją słyszę, a nie widzę. - Dlaczego nie ma cię w garażu!?
-No coś ty. Mój człowiek by się wściekł jakbyśmy tam mu nabałaganili. Czekam przed domem.
Trzask!
I przybiegła!
Jest moja (T/I). Mój aniołeczek. Mój nie znoszący przegrywać mały wściekły gremlin.-Zatłukę cię Cross! - Wrzasnęła gniewnie.
-Nie moja wina że nie potrafisz przegrywać. Mieliśmy zakład, wiedziałaś na co się godzisz. Zawarliśmy go przy świadkach i ty przegrałaś.
-Bo kantowałeś.
-Jak możesz mnie o to posądzać? Ranisz mą iskrę. - Udawałem wielce skrzywdzonego.
-To nie fair.
-Oczywiście że nie. Wiedziałaś na co się godzisz. Łap się za wiadra i wodę. Ostatni rajd po obrzeżach zostawił na mnie ślad.
-Właśnie miałem spytać coś ty taki zasyfiony.
No najczystrzy nie byłem . . . ale to tak specjalnie. Mogłem sobie poszaleć bo wiedziałem, że muszę odebrać jeszcze nagrodę. Nie jest ważne jak wygrałem, ważne co wygrałem. Widziałem na filmach jak dziewczyny w bikinii myły auta . . . pomyślałem "czemu nie?". Tak więc droga (T/I) musi teraz zrobić coś takiego dla mnie!
CZYTASZ
| Transformers oneshots vol.1 | PL
Fanfic| Transformers oneshots vol.1 | Zbiór miniaturek (one shotów) typu "x Reader" oraz shipów postaci (+ starć postaci) (Głównie TFP) Data rozpoczęcia: styczneń 2018 Data zakończenia: maj 2019 Transformers i wszystkie przedstawione tam postacie oraz kon...