40 [♥] Airachnid x OC

515 24 10
                                    

Airachnid x Hunter"Wszystko jest sprawą perspektywy"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Airachnid x Hunter
"Wszystko jest sprawą perspektywy"

Prezent dlaWitcher122

Data publikacji: 18 stycznia 2019

Licznik słów: 1 614

AU: -

Uwagi: -

--------------------------------------------------------------
Legenda:
(T/I) - Twoje imię
(K/L) - Kolor lakieru (pancerza)
(K/O) - Kolor optyk (oczu)
--------------------------------------------------------------

[ HUNTER ]

- Hunter, nie sądzę aby był to dobry pomysł.

Och, jak zwykle ostrożna i martwiąca się o moje zdrowie, kochana Airachnid. Tak bardzo przejęta, jakby ktoś właśnie pozbawił ją jej porannej kawy . . . a ona nie pije kawy, nawet nie wie co to jest. Tak więc tego . . . nie żeby poważnie się przejęła. Towarzyszy mi tylko dlatego, bo pewnie chce popatrzeć jak dostaję wpierdol.

- Pajączku. Kochanie. Słoneczko ty moje czarne. Ja wiem, że to samobójczy plan. - Odpowiedziałem pełen pewności siebie i dzielnie parłem na przód. - Ale mi się bardzo spodobał, no i sam go wymyśliłem!

- Kłamca. Przecież wcześniej mówiłeś, że to Breakdown cię namówił.

- Nie wiem o czym mówisz. Ten genialny pomysł zrodził się w całości w mojej głowie!

- Yhym. Tak jak twoi kolorowi przyjaciele, z którymi rozmawiasz kiedy jesteś sam?

Przystanąłem i jej wypowiedź skwitowałem jedynie kilkoma sekundami ciszy. Nie stałem długo. Nie miałem czasu. Zaraz ruszyłem naprzód i to biegiem. W końcu okazja zaraz mi ucieknie, jeśli nie zdążę!

Może Airachnid ma rację i wcale nie był to mój pomysł - nie całkiem mój, ale po części. Breakdown faktycznie mówił coś podobnego, ale ja rozwinąłem tę myśl!

.

.

[ AIRACHNID ]

To się skończy źle. Wręcz paskudnie. Ciekawe w jaki sposób Megatron ukarze go tym razem. Będzie grubo, sądząc po tym co ten pokurcz zamierza. Może w oczach niektórych byłby to niewinny żart, ale Megatron ma bardzo mało cierpliwości. Na dodatek wkurzony chodzi już od kilku dni przez ciągłe przegrane z botami.

Hunter, biedaku. Po co ty się w to pakujesz?

Komu chcesz zaimponować?

.

.

[ HUNTER ]

Wbiegłem do ładowni gdzie czekały na mnie dwa vehicony. Popędziłem do nich, uradowany na widok sporej, sięgającej im do pasa metalowej skrzyni, koło której stali.

| Transformers oneshots vol.1 | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz