Áron ~ 19.fejezet

295 22 19
                                    

El sem hiszem, hogy itt van. Itt ülök a karjaiban, a saját lakásomban. Az egész testem bizsereg, egy hihetetlenül forró érzés járja át a testem, a szívem pedig fénysebességgel dobog. Forró ajkait kezdem érezni a nyakamon, amely egyszerre fagyaszt le, és perzsel mint a tűz. Az utcáról hirtelen ajtó csapás hallatszik, vagyis haza értek a szüleim. Bármennyire is fájt, abba kellett hagynunk a romantikázást. Miután a szüleim mindent elpakoltak, eljött a fürdés ideje. Hagytam hogy mindenki előttem menjen, mert én szeretek hosszan zuhanyozni és gondolkodni közben. Miután végeztem, megnéztem hogy anyáék alszanak e, majd miután meggyőződtem róla bementem Balázs szobájába. Nem láttam rendesen hogy alszik e, ezért közelebb hajoltam hozzá, de ekkor elkapott és maga alá tepert. - Csak nem hitted hogy alszok? - kérdezi perverz mosollyal az arcán. - Mertem remélni - felelem remegő hangon. Lassan közelebb hajol majd leveszi a pólómat, s lassan elkezdi csókolgatni a nyakam és a felső testem. - Ah Balázs.. Biztos nem korai ez még? - kérdezem ismét remegve. - Inkább ne beszélj, csak élvezd - mondja, majd ismét falni kezdi a testemet. Amikor elérte az alsónadrágomat és ott kezdett játszadozni elhúzódtam. - Neh.. Korai még Balázs, nem akarom hogy.. - be sem tudtam fejezni a mondatot, ugyanis olyan erősen csókolt meg mint még talán soha. Levetkőztünk, majd az ölébe ültetett aztán pedig teljesen neki adtam a testemet. Nagyon rég éreztem ehhez hasonlót, teljesen felvillanyozta az egész testemet. Egész éjszaka engedtem neki, hogy bármit csináljon. Reggel, pontosabban már majdnem délben ébredtem föl, egyedül. Felveszem az alsómat és egy pólót, majd kivánszorgok a konyhába, kb úgy nézhettem ki mint egy szikkadt ufó. Rettenetesen fáj mindenem, a nyakam pedig szörnyen zsibbad. - Csak nem felkeltél végre? Annyira azért nem fárasztottalak ki - mondja nevetve Balázs, majd nyom egy puszit a homlokomra. - Hol vannak a szüleim? - kérdezem a szememet dörzsölve. Ne aggódj, jó helyen vannak - mondja furán. - Öhm.. Hol van az a jó hely? - kérdezem kellemetlen hangon. - Jaj ne izélj már, csak bevásárolni mentek.. - mondja keserű hangon. Valami nincs rendben, Balázs furán viselkedik, de most már megyek bekenem a nyakam valamivel mert ez a fájdalom nagyon brutál most már. Amikor belépek a fürdőbe, majdnem elordítottam magam. A nyakam olyan brutálisan ki van szívva, hogy még némi vér is száradt rá. Gyorsan leragasztottam, 3 sebtapasz is kell hogy rendesen eltakarja. Balázs nagyon fáj a nyakam, mit csináltál velem? - kérdezem félénk hangon. Balázs?! Kimegyek a fürdőből, de sehol nem találom. Na jó ez most már nem vicces, kérlek gyere elő. Megfogok egy bicskát és lassan elindulok a lakásban mászkálni. Anyáék szobájához érve elordítom magam, ugyanis tiszta vér minden. Nem tudom mi folyik itt, de azonnal hívom a rendőrséget. Mikor beérek a szobámba, Balázst találom ott és a széttört telefonomat. - Balázs... Mi folyik itt? - kérdezem lassan már könnyes szemekkel. - A sebed. Vérzik - mondja erőteljes hangon. - Leveszem a tapaszokat, majd észreveszem hogy igazat beszél. - Balázs nagyon félek.. Nem tudom mi folyik itt de valami baj történt a szüleimmel.. Balázs ekkor közelebb lép és megölel. - Ne aggódj, nincs semmi baja a szüleidnek - mondja, majd végig nyalja a nyakamat ott ahol vérzik. Feláll a hátamon a szőr, hiszen megharapott és szívni kezdte a véremet. - Ba..Balázs.. Mit művelsz? - kérdezem gyengén, de erőt veszek magamon és beleszúrom a bicskámat, mire ellök magától. A látvány ami fogadott majdnem halálra rémített. Balázs vámpírfogakkal állt előttem és a szúrt seb azonnal begyógyult a hasán. - Mi vagy te? - kérdezem most már sírva. - A végzeted - mondja, majd teljesen rám vetette magát. NEEEEEEEEE - ordítom el magam, mire egy kéz ráz föl. - Hé.. Áron?! Minden oké? - néz rám Balázs aggódó szemekkel. - Te.. Megöltél engem és a szüleimet.. - mondom zokogva. - Csak rosszat álmodtál.. - mondja Balázs majd magához húz és megölel. Miután megnyugodtam, megbizonyosodtam róla, hogy a szüleim alszanak, majd kimentem a fürdőbe. Belenézek a tükörbe és a nyakam ugyanúgy ki van szívva mint álmomban. - Ez csak valami rossz vicc igaz? - kérdezem magamtól majd behúzok egyet a tükörnek, ami meg is repedt. Mi a fene történik velem?

Nemes Áron, a fiú aki félt önmagátólTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon