Noc splněných přání

1K 44 4
                                    

Naše rodina pořádá každý rok akci zvanou "noc splněných přání".
Jde o to, že se sejdou naši příbuzní a každý pošle k nebi lampion se svým přáním.
Letos mám ale přání, které je nesplnitelné- potkat mého nejoblíbenějšího zpěváka.

Shawn Mendes píšu na lampion a za jeho jméno píšu tlustou fixou srdíčko. Mám jediný sen- obejmout ho, říct mu, jak ho miluju a jak moc mě jeho hudba inspirovala a pomohla mi překonat různé problémy v mém nejednoduchém životě.

,,Mio, jsi na řadě!" Volá na mě máma a já zapaluji svíčku na mém lampionu. Nadechnu se a pustím ho do chladné tmavé noci. Ještě chvíli se po něm dívám a zavírám oči. Plně se snažím soustředit na své přaní. Mám ho celou dobu před očima. Ten jeho úsměv, jeho nádherné oči, neuvěřitelný hlas. Odhodlání, se kterým vše dělá... Otevírám oči a zjišťuji, že se mi lampion ztratil z dohledu.

,,Zlato, něco pro tebe máme." Usmívá se na mě táta a máma mi podává malou krabičku. V krabičce jsou krásné náušnice a prstýnek. Náušnice jsou stříbrné a uprostřed je lesklý kamínek. Prstýnek je také stříbrný a teprve teď si uvědomuji, že jsou to dva pruhy zapletené do sebe a na vrchní straně prstýnku tvoří roztomile vypadající srdíčko.

,,Přesně tohle jsem si přála minulý rok! Díky!!" Jsem nadšená a zároveň zklamaná. Doufala jsem, že by to mohlo být něco se Shawnem. Ještě jednou jsem všem poděkovala a šperky si nandala.

,,No a co sis přála letos?" Ptala se zvědavě teta.

,,Potkat Shawna, nebo jít na jeho koncert." Odpověděla jsem a podívala se na rodiče.

,,No jistě, co jiného, že." Odfrkla si máma a podívala se na mě pohledem, kterým se dívá na zkažené ovoce.

,,Na to můžeš klidně zapomenout, kde bychom na to asi vzali??" Otočila se na podpatku a odešla připravovat gril. Ostatní si mě potom už nevšímali, jediný táta ke mně přišel a dal mi pusu na čelo.

,,Mio, chci, abys věděla, že nic není nemožné." Řekl a do ruky mi dal dárkovou obálku. Potom odešel.

Zůstala jsem sama na zahradě a v rukou svírala obálku, ve které mohlo být cokoli. Pomalu jsem jí otevírala. To, co v ní bylo, bych ale ani ve snu nečekala...

______________________________________

Ahoj,

tohle je moje první fanfikce o Shawnovi, tak doufám, že se vám bude líbit ❤

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat