Večeře se Shawnem

379 27 17
                                    

O hodinu a půl později stojím před zrcadlem svého pokoje v hotelu a přemýšlím, co si na sebe vzít. Shawn říkal, že půjdeme do nějaké restaurace na okraji New Yorku a já si na internetu našla seznam všech restaurací v této oblasti a zjistila jsem, že jsou všechny hrozně moderní a taky asi drahé. V takové restauraci jsem byla jednou v životě, na moje 15. narozeniny. Byla jsem z toho trochu nesvá, protože jsem nikdy s žádným klukem v restauraci nebyla. Vlastně byla, ale to bylo s mým bývalým klukem Jackem, ale to byla nějaká čínská restaurace, kde se na oblečení moc nehledělo. Měla jsem s sebou na turné různé druhy šatů, ale většina z nich byla látková a s kytičkami nebo nějakými puntíky, což se do takovéhle restaurace určitě nehodilo. Potřebovala jsem něco hezčího a formálnějšího a hlavně jsem se chtěla Shawnovi zalíbit. Sice jsem věděla, že to je "jen" večeře na přivítanou, ale stejně jsem se mu chtěla líbit, aby mě neměl za nějakou pošahanou holku, která se ani neumí obléknout. Dneska jsem na něj na tom koncertě udělala svým oblečením určitě divný dojem a tak jsem to chtěla napravit.

Po dlouhé době vybírání jsem se rozhodla vzít si béžovou blůzku a k tomu černé látkové kalhoty a obyčejné černé boty na podpatku. Udělala jsem si francouzský copánek a nanesla na sebe trochu hnědých stínů. Rtěnku jsem vynechala, protože šlo o jídlo a nechtěla jsem mít potom pusu upatlanou.

Za necelou půl hodinu mi zaklepal na dveře od pokoje Shawn. Vypadal naprosto fantasticky. Musela jsem polknout, neskutečně mu to slušelo. Měl na sobě tmavě modrou košili, společenské kalhoty a přes košili měl oblečený vršek od saka. 

,,Páni. Mio, neskutečně ti to sluší. Můžeme vyrazit?" Vypadal celkem udiveně a pořád na mě zíral.

,,Jasně, půjdem. Mimochodem, taky ti to moc sluší Shawne."

,,Děkuju, snažil jsem se." Na nic nečekal a podal mi rámě.
Ochotně jsem přijala a nechala se jím vést ven před hotel, kde na nás mělo čekat taxi.

V životě by mě nenapadlo, že bych mohla jít se Shawnem Mendesem do restaurace, natož jít v něm zavěšená jako bych snad byla jeho přítelkyně. O tom jsem vždy tajně snila a teď je to realita. Všechno to vzalo tak hrozně rychlé obrátky.
Než jsem se nadála, nasedala jsem do taxi. Shawn mi galantně otevřel dveře, abych mohla nastoupit jako první a já opět zčervenala. Tohle se dělalo na rande, nebo ne?

Po několika málo minutách jízdy auto zastavilo před restaurací, která se jmenovala "Dream restaurant." Už zvenčí bylo vidět, že je to hodně moderní a drahá restaurace, ale působila na mě klidně a útulně. Shawn mi opět nabídl rámě, které jsem samozřejmě přijala a vydali jsme se dovnitř.

Hned u vchodu nás přivítala na první pohled milá číšnice a zeptala se, jestli máme rezervaci, což bylo úplně zbytečné, protože i kdyby Shawn rezervaci neměl, určitě by nám místa dala jenom kvůli tomu, že je to Shawn Mendes.

,,Ano, mám rezervaci na jméno Mendes." Řekl Shawn a dle jeho tónu hlasu bylo poznat, že přemýšlel úplně o tom samém jako já.

,,Skvělé, tak pojďte za mnou, přichystali jsme vám stůl až úplně vzadu, kde byste měli mít větší klid. Nikdo by tam na vás neměl vidět, protože je tam jen jeden stůl přímo pro vás." Usmála se a pokynula nám, abychom šli za ní.

Náš stůl byl nádherný. Bílý ubrus, ve váze čerstvá květina a svíčka, podle vůně levandulová. Krásně voněla.
Shawn mi odsunul jako správný gentleman židli, abych se mohla jako první posadit a ještě mě přisunul ke stolu. Poděkovala jsem mu a cítila, jak zase začínám být rudá. Tohle buď dělal prostě jenom pro to, že to bylo taktní a nebo v tom mohlo být něco úplně jiného. Takhle jsem si vždycky  představovala rande. Jenom při vyslovení toho slova mi projede mráz po zádech. Byli jsme tu kvůli něčemu podobnému? Co se mnou chtěl řešit?

Abych se těmito otázkami nemusela moc dlouho zabývat, tak jsem si pročetla jídelní lístek a vybírala. Všechno bylo tak hrozně drahé, ale to se dalo čekat. Po chvíli přemýšlení jsem si objednala filet z lososa se špenátem a brambory. Shawn si objednal medailonky z vepřové panenky a k tomu hranolky.

Když jsme čekali na jídlo, nastalo to trapné ticho, kterého jsem se obávala.
To ale zanedlouho přerušil Shawn, který se mě zeptal:

,,Jak se ti tu líbí? V New Yorku je hromada restaurací na výběr, ale já už jsem tu jednou byl a byl jsem tady spokojený, tak jsem tě sem vzal taky. Snad se ti líbí." Zatvářil se nejistě.

,,Jasně, že se mi tu líbí. Je to tu nádherný. Jenom mi prosím řekni, proč jsme tady?Proč tady nejsou kluci z kapely? Proč jenom my dva?" Zeptala jsem se a on se viditelně napnul.

,,No, víš, chtěl jsem s tebou být o samotě. Potřebuju si s tebou o něčem promluvit... "

______________________________________

Tak co myslíte, že chce Shawn Mie říct? Napište do komentářů😄

Jinak se omlouvám, že delší dobu nevyšla kapitola, ale to víte, školní povinnosti jsou zpět...😭 Však to znáte.

Doufám, že se vám kapitola líbila😊
Děkuju moc moc moc za podporu❤

Anet 

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat