Zkouška u Shawna

419 34 19
                                    

,,Tak, jak se ti tu líbí?" Zeptal se mě Shawn, zrovna když jsme obědvali pizzu u jeho jídelního stolu.

,,No, představovala jsem si to všelijak, ale že to bude až tak moc krásné, to jsem teda netušila." Odpověděla jsem hned jak jsem polkla sousto.

,,Díky, hodně jsem si to tu vyzdobil podle svého stylu ale taky jsem chtěl, aby se tu líbilo i mé přítelkyni až nějakou budu mít. Hodně mi s tím pomohla mamka, ta tyhle věci umí." Řekl a zakousl se do svého posledního kousku pizzy.

,,Jsem si jistá, že by se tu líbilo každému, bez ohledu na pohlaví. Máš to tady opravdu krásné. Vyřiď mamce, že se jí to moc povedlo, až ji uvidíš."
Shawn se nervózně poškrábal na zátylku a řekl:

,,No, já jsem ti to ještě neřekl, ale dneska jdeme k našim na večeři, jestli ti to teda nevadí. Rád bych tě představil rodičům."

Hned jak to dořekl, začala jsem se dusit. Večeře u Mendesových? Jako vážně?

,,Bože, jasně že to nevadí. Vždycky jsem chtěla potkat tvojí rodinu!" Zase jsem zněla jako ujetá fanynka, ale co. Já jsem jí byla.

,,Tak fajn, zavolám mamce aby s tebou počítala."

,,Dobře, děkuju moc Shawne. Ještě jsem ani nic nedokázala a ty už mě zveš na rodinnou večeři, abys mě představil svým rodičům." Nechápala jsem, proč mě chce představit zrovna svým rodičům. Já myslela, že se první setkám s jeho manažerem nebo s kluky z party.

,,Tak když tak moc trváš na tom, že jsi ještě nic nedokázala, pojď si zkusit zazpívat společně Mutual. Mí fanoušci tuhle písničku milují, ale to ty vlastně víš, když jsi taky moje fanynka, že?"
Zeptal se s úsměvem a já mu to kývnutím hlavy potvrdila.

Podal mi noty, já jsem si došla do pokoje pro svou kytaru a po chvíli jsme si sedli na gauč.

,,Ty zpíváš v týhle části, což je až takt 43. Tak si to zkusíme."

,,A mám u toho hrát na kytaru? Nebo mám jenom zpívat?"

,,Jak chceš, hudebníků mám v kapele dost, ale každá kytara navíc se hodí."

,,Dobře, tak to zkusím. Ale na kytaru hraju jenom půl roku a učila jsem se sama, takže to nebude nic mistrovského."

,,Určitě to zvládneš, nejsou to nijak  těžké akordy."

,,Fajn, tak to pojďme zkusit."

Shawn začal zpívat:
I want you close to me
I want you close, I want you closer
But when you're here with me
It's hard to tell just what you're after

You say, you want all of me today
But tomorrow's not the same
My feelings never change
What do you want from me?
What do you want?

Teď jsem se k němu přidala:

I need to know if this is mutual
before I go and get way too involved.
I want you bad, can you reciprocate?
No, I don't want to have to leave
But half of you is not enough for me

This inconsistency
What does it mean you got me questioning
The way you act and take it back, do I mean anything?
Just tell me honestly

You say, you want all of me today
But tomorrow's not the same
My feelings never change
What do you want from me?
What do you want?

I need to know
If this is mutual
Before I go
And get way too involved.
I want you bad
Can you reciprocate?
No, I don't want to have to leave
But half of you's not enough for me.

Are you playin' me, is this a game?
When you show up late, say love at 2 A.M.
Then tell me you can't stay, girl, yeah
What do you want from me?
Baby, oh

I need to know
If this is mutual
Before I go
And get way too involved.
I want you bad
Can you reciprocate?
No, I don't want to have to leave
But half of you's not enough for me.

Dohráli jsme na kytary poslední akordy a podívali jsme se na sebe. V Shawnových očích jsem opět viděla ty krásné záblesky- důkaz, že se mu to líbilo.

,,Bylo to perfektní Mio, přesně takhle jsem si to představoval. Jak už jsem několikrát řekl, moji fanoušci tě budou milovat. A teď, jestli nejsi proti, se půjdeme připravit na večeři."

,,Jasně, jsem pro. Musím si umýt vlasy a celkově mi to asi zabere trochu víc času."

,,Fajn, koupelna je hned vedle tvého pokoje."

,,Děkuju, tak já se jdu připravit."

Šla jsem do svého pokoje, vzala si hygienické potřeby a ručník a vydala jsem se do koupelny. Až v koupelně jsem si to uvědomila. Půjdu k Mendesovým.

_______________________________________

Názor? Doufám, že se líbilo. 
Omlouvám se za dlouhé čekání, ale ve škole je toho teď nějak moc a tak jsem to nestíhala napsat. Tak konečně je to tady😅

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat