Snídaně

408 36 20
                                    

Probudila jsem se v pokoji, který jsem neznala. Rozhlédla jsem se kolem sebe a po chvilce jsem si uvědomila, že ležím ve svém pokoji u Shawna doma. Nevěděla jsem, jak jsem se sem dostala, asi mě Shawn přinesl. Budu se ho muset zeptat. Líně jsem vstala z krásně vyhřáté postele a šla roztáhnout žaluzie, díky kterým bylo v pokoji přítmí. Ani nevím kolik bylo hodin, ale tipuji, že asi hodně, protože žádné ranní ptáče nejsem a vždycky spím dlouho. Oblékla jsem si pohodlné triko, moje oblíbené tepláky a šla jsem otevřít dveře od pokoje.

Když jsem je otevřela, hned mě do nosu udeřila krásná vůně míchaných vajíček a slaniny. Mňam, britská snídaně. Třeba ji udělal kvůli mně. Zasmála jsem se sama sobě a vydala jsem se za tou vůní. Došla jsem až do kuchyně, kde stál Shawn a zrovna se věnoval slanině na pánvičce. Nevšiml si mého příchodu a tak jsem si odkašlala, abych ho nevyděsila. Hned se na mě otočil a věnoval mi jeden z těch jeho krásných úsměvů.

,,Dobré ráno, rajčátko. Udělal jsem ti snídani. Jak ses vyspala?" Zeptal se mě svým hlubokým ranním hlasem a já jsem se musela přemáhat, abych se nezačala smát. Zněl hrozně vtipně.

,,Děkuju moc, to jsi nemusel. Vyspala jsem se skvěle, jenom by mě zajímalo, jak jsem se dostala večer do postele? Usnula jsem ehm.... no.... na tvým rameni pokud si to dobře pamatuju." Vysoukala jsem ze sebe a tváře mi hořely studem.
On se jenom usmál a přikývl.

,,Pamatuješ si to naprosto správně."

,,Díky, že jsi mě odnesl do postele."

,,Za nic, snad si nemyslíš, že bych tě nechal spát na gauči. Jo, mimochodem, přišla mi zpráva od mého týmu, že by tě rádi viděli. Jsou teď taky tady v Torontu, tak mě napadlo, že bys je mohla poznat. Jsou to skvělí kluci. A hlavně bys měla poznat Andrewa, ten drží ve svých rukou klíče ke tvé budoucnosti, která bude nepochybně skvělá. Půjdeš teda?" Po tomhle jsem samozřejmě odmítnout nemohla a on to moc dobře věděl.

,,Samozřejmě, že půjdu."

,,Fajn, kluci budou tady v blízkém baru, máme tam přijít večer, kdy se nám bude chtít."

,,Tak já si dám tu tvojí snídani, potom se převléknu a půjdu do obchodu. Došla mi zubní pasta a potřebuju koupit ještě nějaké další věci. A potom půjdeme do toho baru. Potřebuješ taky něco koupit?" Zeptala jsem se Shawna. Záporně zavrtěl hlavou.

,,Ne, díky, mám snad všechno. Ale teď už se pojď najíst, nebo ti to vystydne." Vybídl mě a já se usadila k velkému jídelnímu stolu. Byl tak krásně vyleštěný, že se jen blýskal.

,,Ten stůl leštila tvoje mamka? Jestli jo, tak odvedla dost dobrou práci." Neodpustila jsem si tuhle drzou poznámku. Vím, že on si taky něco málo uklízí, ale hlavní podíl na tom, jak je to tu všude čisté má stoprocentně Karen.

,,Jo, leštila ho mamka. Uklízení, vaření a vyzvídání ohledně mého milostného života jsou věci, které umí na jedničku." Řekl a podal mi talíř s míchanými vajíčky, slaninou a rozpečenou houskou.

,,Dobrou chuť"

,,Dobrou"

Bylo to výborné, není divu, že jsem to do sebe naházela tak rychle. A navíc jsem měla hlad.
Po snídani jsem se šla převléknout do černých džínů, modré halenky a vydala se na nákupy. Hrozně jsem se těšila na večer, až potkám Shawnovu partu.

_______________________________________

Příští kapitola bude poslední před turné a potom už to pofrčí😂
Doufám, že se vám kapitola líbila😉
Moc moc moc děkuju za 2k přečtení a za krásné komentáře, které mi neustále píšete. Motivuje mě to ke psaní a za to vám ještě jednou moc děkuji.❤

Chtěla jsem se vás ještě zeptat, jaký máte názor na to, že Shawn kouří trávu? Napište mi do komentářů, ráda si vaše názory přečtu😊

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat