Mami, dost!

394 38 23
                                    

,,Tak, Mio. Pověz nám něco o sobě." Vybídla mě Karen u společné večeře. K jídlu jsme měli zeleninový salát a to nejlepší rizoto, jaké jsem kdy jedla.

,,No, jmenuju se Mia Rose McDermott, jsem z Anglie. Nemám žádné sourozence, ikdyž jsem si je vždycky přála. Je mi 18 let. A to je asi tak všechno." Odpověděla jsem a dala si další sousto toho výborného jídla.

,,Moc rádi jsme tě všichni poznali, jsme rádi, že si Shawn konečně našel nějakou normální holku a..."

,,Ne, to je omyl, my spolu se Shawnem nechodíme. Jsem jenom jeho vokalistka." Hned jsem vyhrkla a málem jsem se udusila.

,,Jo mami, my spolu nic nemáme." Potvrdil Shawn a podíval se na mě omluvným pohledem.

,,Ale děti, to si jako myslíte, že vám to budu věřit? Moc dobře to teda nehrajete." Řekla Karen s velmi širokým úsměvem.

,,Mami, kolikrát ti mám říkat, že spolu s Miou nic nemáme? Je to jen moje kamarádka a nová vokalistka na pár měsíců, co na tom nechápeš?" Shawn už byl celkem naštvaný.

,,Kamarádka? Zlato, poznám to a kdyby jsi se mi chtěl s něčím svěřit, budu tu pro tebe. Vždycky se na mě můžeš spolehnou, to víš. Už jste si dali pusu?"

,,Dost!" Zařval Shawn.

,,Takže ano." Usoudila ihned Karen.

,,Mami, stačí. Můžeme si jít promluvit?"

,,Jistě." Odpověděla Karen mile a stále se zeširoka usmívala.

,,Omluv nás prosím, hned budu zpátky." Omluvil se mi Shawn a já v sobě dusila smích, takže jsem jenom přikývla na souhlas.

Než se Shawn s Karen vrátili, povídala jsem si s Aaliyah. Je to moc chytrá a zábavná holka, hned jsem si ji oblíbila a myslím, že ona mě taky.
Ještě mi řekla, že Karen je už prostě taková a že je to se Shawnem v jednom kuse. Pozve nějakou kamarádku na večeři a Karen už jim chystá svatbu.

Po celkem dlouhé době se Shawn i s Karen vrátili do kuchyně. Viděla jsem na něm, že svůj boj prohrál. Důkazem toho bylo, že se Karen stále usmívala jako andílek. Nedivila bych se, kdyby si v tu chvíli zrovna představovala náš svatební dort.

,,Tak co Mio, chutnalo ti?" Změnila Karen téma.

,,Ano, moc děkuji. Bylo to nejlepší rizoto, které jsem kdy jedla." Odpověděla jsem upřímně. Byla to lahůdka.

,,Nic na tom není, klidně ti dám recept, abys ho mohla udělat sama."

,,To budu moc ráda, ještě jednou moc děkuju."

,,Není vůbec za co. Shawne, vy už pojedete?" Otočila jsem se a viděla jsem Shawna, jak si obléká svou koženou bundu.

,,Rád bych už jel, jestli ti to Mio nevadí."

,,Jasně že ne, ještě jednou moc děkuji za večeři, moc ráda jsem vás všechny poznala."

,,My tebe taky Mio, jsi skvělá holka."
Aaliyah ke mně přišla a objala mě.

,,Brzo se zase zastavte. Umírám tady bez mého nejmilejšího bratříčka nudou." Zněla smutně.

,,To ti vážně tak chybím?" Shawna to asi překvapilo.

,,Ani nevíš jak moc."

,,Pojď sem." Řekl Shawn a šel ji obejmout. Hrozně se mi líbilo, jak se k ní choval. Byl jako její ochránce. Bál se o svoji sestru a tak by to u sourozenců mělo být.

Potom jsem se se všemi rozloučila a se Shawnem jsme nasedli do auta.

,,Omlouvám se za mámu.Stejně mi to nevěřila. Pořád se mě ptala, jak dlouho jsme spolu a hlavně se mě pořád ptala na tu naši....ehm...pusu."
Dořekl a i v té tmě jsem viděla, jak se začervenal. Já jsem se při vzpomínce na nás polibek musela pousmát.

,,No, a cos jí odpověděl?" Prolomila jsem to trapné ticho, které nastalo.

,,Že se mi líbila, ale že to byla jenom kamarádská pusa. A samozřejmě mi to nevěřila. Mio, asi bychom si měli něco ujasnit. Cítíme to oba stejně? Jsme jenom kamarádi, kteří si chtěli dát najevo, že jim na sobě záleží. Ok?"

,,Ano, přesně takhle to cítím taky."

,,Tak to jsem rád. A teď už bych měl trochu přidat, za čtvrt hodiny dávají v televizi Harryho Pottera a to si nikdy nemůžu nechat ujít. Máš ho ráda?"

,,Jestli ho mám ráda? Shawne, jsem do toho blázen! Mám doma i šálu a hůlku. A dokonce jsem sehnala i čokoládovou žabku."

,,A v jaký jsi koleji?"

,,V Havraspáru. Vím, že ty jsi v Nebelvíru."

Celou cestu k němu domů jsme se ještě bavili o Harrym. Cítila jsem se s ním strašně uvolněně. Když jsme dorazili k němu domů, sedli jsme si na gauč a koukali se na HP a Vězně z Azkabanu. Protože jsem byla hrozně unavená a už jsem nevnímala co dělám, přitulila jsem se k němu blíž a položila jsem si hlavu na jeho rameno. Bylo mi tak dobře. Po chvilce jsem upadla do říše snů.

_______________________________________

A je tu další kapitola. Mám na vás dotaz: mám ještě chvíli psát v tomhle období před turné, kde se ale nebude nic moc dít, nebo mám přeskočit nějakou dobu a psát v době turné? Já bych osobně radši psala už o tom turné, protože mi dochází nápady😂

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat