Půjdeš se mnou?

448 35 7
                                    

,,Protože jsi jiná. Už od první chvíle, co jsem tě viděl v tom letadle jsi mě zaujala. Ani nevím čím, asi tím, jak se hrozně červenáš. Je to roztomilý. Potom jsme si chvíli povídali a mě přišlo, jako bychom se znali už roky. Sice to nebyl nějaký hrozně dlouhý rozhovor, ale mluvilo se mi s tebou hrozně jednoduše. Dneska před koncertem jsme si udělali ty krásný fotky a já ti nabídl, abychom se po koncertě sešli. Ty jsi přišla a povídali jsme si a já měl znovu pocit, že už jsem s tebou mluvil tisíckrát. Ale největší šok pro mě byl, když jsi mi zazpívala. V ten moment jsem neměl slov. Jak už jsem říkal, zpíváš dokonale." Řekl a zadíval se mi hluboko do očí.

,,Shawne, nevím, jak ti poděkovat. Takhle hezky se ke mně nikdo ještě nikdy nechoval. Díky."

,,Nemáš za co, ty si to zasloužíš. Zasloužíš si, aby tě znal celý svět a já ti mohu pomoct. Musíš ale přijmout mou nabídku a jet se mnou na moje festivalové turné, jinak ti nepomůžu." Mrkl na mě a uchechtl se. Věděla jsem, že to schválně moc přehání.

,,Shawne, vždyť už jsem souhlasila. Já jsem za tu chvilku názor nezměnila, to by mě ani nenapadlo. Ještě pořád mám pocit, že se mi to asi jenom zdá."

,,Nezdá se ti to, asi bych ti mohl dát něco, co by ti mohlo připomenout, že se to doopravdy bude dít. Tak co se třeba za týden sejít a probrat základní věci ohledně turné? Už teď se to všechno plánuje, ale bude stačit, když se všechno dozvíš později. Jenom pro představu, turné bude trvat čtyři měsíce, bude od června. Tak si udělej volno ve škole, vím, že budeš mít závěrečné zkoušky, ale ty snad uděláš už před začátkem tour."

,,Snad ty zkoušky udělám. Jinak se obávám, že žádné turné nebude, jestli je budu muset opravovat a..."

,,Tak za prvé, ty všechny testy určitě zvládneš na jedničku, říkala jsi, že ve škole ti to jde, tak neměj obavy. A i kdyby jsi je nedejbože neudělala, přece nezahodíš šanci stát se zpěvačkou, kterou bude celý svět milovat."

,,Moc mi věříš."

,,A ty se zase moc podceňuješ. Máš něco příští středu večer?"

,,Myslím, že mám volno."

,,Fajn, tak buď kolem šesté hodiny připravená, pojedeme spolu někam, kde nás nikdo nebude otravovat a probereme to turné."

,,A kde mě vyzvedneš?" Hned mě tahle otázka napadla, protože on letí hned pozítří do Ameriky, má další sérii koncertů.

,,Já tady nebudu, pozítří odlétám domů do Anglie a ty hraješ v Americe. Tak kde se máme sejít? To nemůže vyjít." Teprve teď jsem si začala uvědomovat všechny nedostatky v našem plánu. Vždyť on bydlí v Kanadě, já v Británii. Mám tam svou rodinu, nemůžu od ní na čtyři měsíce jen tak odjet. To nejde...

_______________________________________

Co myslíte? Rozmyslí si to Mia a se Shawnem nepojede?
Chci vám moc poděkovat za hlasování, sdílení a krásné komentáře, které jste mi tento týden napsali ❤
Moc si toho vážím a jsem neskutečně šťastná, že můj příběh někdo čte. Ze 100 přečtení je tu najednou skoro 700! A to za pár dní! Děkuju moc všem ❤💞

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat