Miluju tě

350 24 20
                                    

Vyšli jsme se Shawnem ven z restaurace a drželi jsme se za ruce. Naštěstí tu na nás nečekali žádní paparazzi, takže jsme se nemuseli bát, že by naše propletené ruce byly okamžitě všude na internetu. Cítila jsem se nepopsatelně šťastně. I když Shawna neznám osobně tak dlouho, tak mě k němu prostě něco táhne. Přemýšlela jsem o tom, jestli to, co jsem mu řekla v restauraci byla pravda. Asi ano. Já ho opravdu miluju. Ale byla to opravdová láska? Před ním jsem chodila jenom s jedním klukem, ale to byl takový ten první holčičí úlet. Se Shawnem to bylo jiné. Měli jsme toho hodně společného a taky byl zábavný, starostlivý...

,,Nad čím přemýšlíš?" Vytrhl mě z mých myšlenek Shawn, který měl stále prsty na rukou propletené s těmi mými.

,,Přemýšlela jsem o tom, jak moc tě miluju." Řekla jsem mu.

,,Vážně? O tomhle přemýšlíš a máš u toho tak vážný výraz?" Uchechtl se. Ani jsem si neuvědomila, že jsem byla duchem úplně mimo a muselo to na mě být vidět.

,,Promiň, ale já když se nad něčím zamýšlím, tak mám u toho většinou divnej výraz. Zvykni si." Začali jsme se oba smát.

,,Takže ty mě vážně miluješ?" Zeptal se ještě jednou, jakoby mi snad nevěřil.

,,Samozřejmě, proč bych ti to jinak v té restauraci říkala? Miluju tě."
On si mě k sobě přitáhl a já ho na důkaz svých slov políbila. Bylo mi celkem jedno, že nás nějaký kolemjdoucí člověk může vidět. V tu chvíli jsem vnímala pouze Shawnovy rty na těch mých. Tolik mi to chybělo. Náš první polibek v jeho šatně byl taky moc krásný, ale tenhle byl poprvé z lásky, takže byl pro mě výjimečný.

,,Moc tě miluju Mio." Řekl, když se odtáhl.

,,Máš něco v plánu nebo si tě můžu vypůjčit a někam s tebou zajít? Je teprve 7 hodin večer, takže by byla škoda jít na hotel a neužít si krásy New Yorku."

,,Ne, nemám. A procházka po New Yorku zní jako výborný nápad."  Představa toho, jak spolu půjdeme do Central Parku se mi neskutečně zamlouvala.

,,Skvěle, tak bychom se asi měli převléknout, nemyslíš?" Zeptal se s úsměvem.

Já jsem ale na tom, že bychom šli v tomto slavnostním oblečení mezi lidi neviděla nic špatného.

,,No, já bych klidně šla v tomhle, je krásný teplý večer a nerada bych se zdržela na hotelu, když můžeme být až do noci venku a užívat si New York. Stejně zítra nemáme žádný koncert."

,,Asi máš pravdu. Tak kam půjdeme jako první?" Zeptal se a a opět spojil naše ruce.

,,No, asi bych šla na Times Square, k Empire State Building, Theatre District a zakončili bychom to třeba v Central Parku? Je tady toho tolik k vidění, nevím kam dřív!"

,,Tak první půjdeme na Times Square a potom se můžeme taxíkem přesunout někam dál."

Na Times Square jsme dorazili až za celkem dlouho, šli jsme pomalu a hlavně se Shawn po cestě fotil s fanoušky. Nevadilo mi to, ale bála jsem se, že se budou vyptávat, kdo jsem. Naštěstí byli tak zaujatí Shawnem, že si mě ani nevšimli. Samozřejmě jsme se na takhle rušném místě rozhodli se za ruce zatím nedržet, ikdyž čekám, za jak dlouho už o nás bude nějaký bulvární časopis psát.

Na takhle rušném náměstí jsem snad ještě nikdy nebyla. Byla tu hromada lidí, kteří do nás vráželi a byli protivní, protože někam asi spěchali, ale přesto to tu bylo krásné. Nikdy jsem nic podobného neviděla. A vrchol toho byl, když si mě Shawn k sobě přitáhl a do ucha mi jemně začal zpívat mojí oblíbenou písničku Hey there, Delilah.

Hey there, Delilah
What's it like in New York city?
I'm a thousand miles away
But girl, tonight you look so pretty
Yes, you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear, it's true....

Zachvěla jsem se a on mě políbil. Stála jsem uprostřed Times Square v New Yorku v obětí kluka, kterého jsem nenapravitelně milovala.


______________________________________

Tak po delší době je tu nová kapitola. Děkuju moc za podporu, nikdy bych nečekala že tuhle kravinu bude někdo číst 😅
Díky moc❤

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat