O měsíc později
Včera se v Belgii uskutečnil úplně poslední koncert turné a já jsem nevěděla, jestli mám být ráda nebo brečet. Měsíce jsem byla na cestách po celém světě, získala jsem spoustu nových zkušeností a mám zážitky, na které nikdy nezapomenu. Poznala jsem také mnoho nových lidí a kultur. Shawnův tým byl pro mě jako druhá rodina. Zjistila jsem, že cestování mi dalo víc, než mi vzalo. Samozřejmě se mi stýskalo po své rodině a domovu, ale hodlám se za nimi co nejdříve vydat. Také jsem dlouho neviděla Charlotte a Jacka- mé nejlepší kamarády. Navrhla jsem jim tedy, že bychom se mohli někde v Anglii sejít, ale Charlotte mi hned odepsala, že má teď jiné starosti, ať se nechám překvapit. Ano, to už mi jednou psala- když jsem na ni byla naštvaná, že nepřišla na mou oslavu přijetí do Island Records. Pokoušela jsem se to z ní několikrát dostat, ale vždy mi napsala, že na to teprve přijde čas. Jack mi napsal, že právě cestuje se svou novou přítelkyní po Africe, ale že by mě chtěl samozřejmě moc rád někdy v blízké době vidět. Až se vrátí z Afriky, ozve se mi. Byla jsem ráda, že se po dlouhé době přenesl přes náš rozchod a někoho si konečně našel.
Turné skončilo a já musela vymyslet, co dál. Rozhodně jsem se nehodlala vrátit zpět do Anglie a žít dál nudný život jako před turné. Ne teď, když jsem měla Shawna a nahrávací smlouvu s Island Records. Další krok by mělo být vydání mé vlastní tvorby. Během turné jsem sice pár písniček napsala, ale rozhodně nebyly ještě dokonalé a hlavně se ani jedna z nich nehodila na singl, který by se měl hrát v rádiích. Naštěstí mi jednu skladbu poslal Andrew. Byla jsem na ni zvědavá.
,,Shawne, můžu si půjčit tvůj notebook? Můj se vybil." Křičela jsem na něj přes hotelový pokoj, protože byl zrovna v koupelně.
,,Jasně zlato. Heslo znáš." Zavolal na mě zpátky. Já si vzala jeho notebook, odemkla jsem ho a přihlásila jsem se do svého emailu. Otevřela jsem zprávu od Andrewa. Ta písnička se jmenuje Walk with me.
Třásla jsem se nervozitou. Co když zrovna tahle píseň odstartuje mou kariéru? Nemohla jsem čekat déle a klikla jsem na tlačítko přehrát. Rozezněly se první tóny kytary...
'I wish I could stand on a star
I wish I could be where you are
They say, "don't you ever give up"
It's so hard to be somethin' when you're notBut I have walked alone with the stars in the moonlit night
I have walked alone, no one by my side
Now I walk with you with my head held high
In the darkest sky, I feel so alive...'Písničku jsem po chvíli vypnula. Cítila jsem, jak mi po tvářích stékají slzy.
,,Zlato, proč brečíš?" Přišel ke mně Shawn a starostlivě se na mě podíval.
,,Tohle je přesně ono, Shawne. Ta je ta pravá! Je překrásná, ale hlavně je ten text přímo o mně. Dřív jsem byla na většinu věcí sama, ale teď mám tebe. Přesně takovou píseň jsem potřebovala. Nešlo jen o hudbu, šlo taky o ta slova. Nedokázala bych zpívat o něčem, co není pravda nebo co necítím."
,,Pusť mi ji prosím. Moc jsem ji z té koupelny neslyšel." Poprosil mě a já ji znovu pustila.
Tentokrát jsem ji nechala hrát až do konce. Když skončila, zaklapla jsem notebook a podívala se na něj, co na to říká. V očích měl úžas.
,,Páni, je krásná! Úplně si k ní představuju tvůj hlas. Bude to paráda, Mio. Naprostá senzace!"
,,Jdu teda odepsat Andrewovi, že ji beru. Lepší písnička na singl se mi rozhodně nenaskytne."
Opět jsem notebook otevřela a poslala mu email, že jsem z té písně naprosto nadšená. Odpověď mi přišla ani ne do dvou minut. Stálo v ní:
''To jsem rád, že se ti líbí. Hodně mi k tobě seděla, proto jsem ti ji poslal. Mohla bys přijít třeba pozítří do studia? Není to moc brzy? Ta písnička je sice jednoduchá, ale je potřeba ji zazpívat hodně s citem. Napiš mi prosím, kdy se ti to bude hodit. Andrew Gertler''
Ihned jsem mu odepsala, že pozítří se uvidíme ve studiu. Byla jsem připravená prorazit do světa.
_______________________________________
Názor?❤
Doufám, že si užíváte léto 🌞(pro ty co by to zajímalo, písnička z této kapitoly se jmenuje Walk with me a v originále ji zpívá Bella Thorne. Rozhodně stojí za poslech, je krásná 💕)
Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Teen FictionDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.