Hned co jsme po Shawnově rozhovoru vyšli z budovy, zastoupily nás davy novinářů a oslepovaly nás blesky jejich foťáků. Vzhledem k tomu, že se rozhovor vysílal živě, stihli před budovu televize přijet všichni možní japonští bulvární novináři.
,,Slečno McDermott!! Můžeme se vás zeptat na pár otázek? Slečno! Jak dlouho přesně trvá váš vztah? Slečno, je Shawn Mendes dobrý přítel?" Hlasy novinářů mě volaly ze všech možných stran, nehodlala jsem na ně ale odpovídat. Shawn všechny ignoroval stejně jako já a tak jsme se pouze snažili co nejrychleji a bezpečně dostat do auta, které nás má odvést do hotelu, pryč od toho šílenství tady.
Než jsme se dostali do auta, novináři po nás ještě pokřikovali opravdu bizarní dotazy.
,,Pane Mendesi, kam jste vzal slečnu McDermott na první rande?"
,,Slečno McDermott, jaký je Shawn v posteli? Jak líbá?"
To už se za námi naštěstí zavřely dveře velkého černého auta a odjížděli jsme pryč.
* * *,,No, tak to jsem vážně nečekala. Čekala jsem, že na nás bude čekat zástup novinářů, ale ty jejich otázky? Co to je sakra za dotazy? Mají v sobě vůbec trochu slušnosti?" Pochodovala jsem vztekle po pokoji. Byla jsem z nich úplně znechucená. Shawn seděl v křesle a pobaveně mě pozoroval.
,,Mio, na to si bohužel musíš zvyknout. Když jsem minulý rok přišel na Met Gala s Hailey Baldwin, novináři mi pokládali tak hloupé otázky, že jsem se jim tam normálně vysmál do obličeje. Prý, jestli jsme spolu zasnoubení a jestli je pravda, že plánujeme svatební cestu na Ibizu. Přitom jsem sám ani nevěděl, jestli jsem k ní něco cítil. Neřeš je, ignoruj je a bude ti dobře."
,,Dobře, teď bych se potřebovala nějak odreagovat. Nezajdeme dolů do baru a nedáme si něco?" Navrhla jsem. Potřebovala jsem přemýšlet o něčem jiném.
,,Ty myslíš opít se? Víš, jak to skončilo posledně. Bylo ti dost zle."
,,Já vím, ale aspoň trošku. Slibuju, že se neopiju."
,,No tak dobře, půjdeme." Svolil konečně Shawn a já se vesele zahihňala.
O čtvrt hodiny později stojíme v hotelovém baru, kde je vzhledem k pozdní večerní hodině skoro prázdno. Mou pozornost upoutá velká televize v rohu, kde zrovna běží nějaký šílený japonský seriál. Odvrátila jsem tedy hlavu a šla nám se Shawnem objednat něco k pití.
,,Jednou whiskey a jednou bílé víno, prosím." Barmanka se na mě vřele usmála a šla nám nalít. O chvíli později objednávku přinesla a my jsme se se Shawnem usadili u malého stolku.
,,Tak na naše zdraví a štěstí!" Pozdvihla jsem svou sklenku vína a on svého panáka whiskey.
,,A na naší lásku samozřejmě!" Dodal Shawn, ťukli jsme si a napili se.
Pokud jste si mysleli, že tímhle jsme skončili, tak ani náhodou. O hodinu později pořád sedíme u našeho malého stolku a já piju už asi čtvrtou sklenku vína, Shawn má pátého panáka. Moje nálada už je opět hodně veselá.
,,Jé, Shawny. Oni tě hrajou!!" Ukázala jsem směrem k televizi, kde už zřejmě seriál skončil a teď tam hráli Nervous. Mám tu písničku ráda a tak jsem vstala ze židle a začala jsem se jemně pohybovat do rytmu.
,,Co to děláš prosimtě?" Zeptal se Shawn se smíchem.
,,Tancuju, nevidíš?"
,,Jo, moc krásný." Pronesl ironicky.
,,Mio, už jsme toho oba vypili dost, pojď si lehnout."
,,Ne, ještě se mi nechce." Došla jsem ke stolku a na ex vypila další sklenku vína. Cítila jsem, jak mi alkohol stoupl do hlavy. Začala jsem se hrozně smát.
,,Mio, tohle už není sranda. Půjdeme na pokoj." Shawnův hlas zněl naléhavě.
,,A co tam?" Zeptala jsem se opile.
,,Co asi, půjdeme spát." Odpověděl neutrálně.
,,Jo aha, budeme spolu spát. Super!" Začala jsem řvát na celý bar, takže se na mě všichni zbývající hosté baru otočili.
,,Mio, uklidni se. Počkej tady, já dojdu zaplatit." Řekl a odešel k barmance.
Když přišel, vzal mě za ruku abych nespadla a vešli jsme do výtahu. Jakmile se za námi dveře výtahu zavřely, vrhla jsem se na Shawna jako smyslů zbavená. Začala jsem ho líbat a on mé polibky překvapivě opětoval. Výtah najednou zastavil a my rychle vystoupili. Shawn mě táhl za ruku do našeho pokoje. Projel vstupní dveře kartou a vtáhl mě dovnitř. Poté je zabouchl a přitlačil mě na ně. A potom už to šlo vše rychle. Nějakým záhadným způsobem jsme skončili oba úplně nazí a během polibků jsme docouvali až k posteli.
,,Kdyby to bolelo, zastav mě. Je to teprve podruhé, takže to klidně může pořád být trochu nepříjem..." Nenechala jsem ho domluvit a vrhla se mu znovu na rty. Pochopil, že už nechci, aby dál mluvil a tak už mluvila pouze naše těla.
Tentokrát už to nebolelo skoro vůbec, cítila jsem jen jemné štípání. Během toho, co se naše těla pohybovala ve stejném rytmu jsme se stále líbali. Teď už jsem ale cítila, že musím v návalu té slasti vzdychat a tak jsem se od něj trochu odtáhla.
,,Mio..." Zavzdychal mi do ucha a to nás oba dostalo na vrchol.
,,Byla jsi úžasná." Byl spocený a stále se mu zrychleně zvedala hruď.
,,Ne, to ty." Odpověděla jsem a snažila se vydýchat to, co se právě stalo.
_______________________________________
Názor?❤
Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Teen FictionDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.