Los Angeles

284 26 12
                                    

Se Shawnem spolu chodíme asi tři týdny. Byly to zatím ty nejhezčí týdny v mém životě. Miluju ho. Nemůžu se ho nabažit. Pokaždé, když se na mě usměje nebo mě políbí, podlamují se mi kolena. Stále se červenám jako rajče, když mi do ucha šeptá, že jsem krásná a že mě miluje. Tohle mě snad nikdy neomrzí. Poprvé v životě někoho miluju tak, že bych pro něj položila život.

Právě jsme všichni v Los Angeles, kde se bude večer konat druhý koncert Shawnovy tour po festivalech. Sedím v mém hotelovém pokoji a přezpívávám si svoje party, abych se na pódiu neztrapnila. To, co jsem předvedla na prvním koncertu v New Yorku bohatě stačilo. Z mého myšlení mě vytrhlo zaklepání na dveře. Hned jsem tam šla v domnění, že to bude Shawn, ale stál tam nějaký mladý kluk, který v ruce držel puget růží. Usmál se na mě a květiny mi chtěl předat, ale já ho zastavila. To musel být nějaký omyl.

,,Promiňte, ale já jsem si žádné květiny neobjednala. Zkuste to tady vedle, tam je prý nějaká herečka." Ukázala jsem prstem směrem ke dveřím vedle mého pokoje.

,,Jestliže se jmenujete slečna Mia Rose McDermott, tak to omyl rozhodně nebude. Je tu napsané vaše jméno."
Řekl a už zase mi ty květiny cpal až pod nos. Tentokrát jsem si je převzala a přečetla si kartičku, na které bylo napsáno: Ať se ti dnes daří, určitě budeš skvělá! ❤ Užij si to, miluju tě 💋
Shawn

V mém srdci jsem pocítila známý pocit neskutečného štěstí a toho, že někomu na mě opravdu záleží.
Poděkovala jsem tomu klukovi a on odešel. Květiny jsem hned dala do vázy. Byly nádherně rudé, přesně takové, jaké mám nejradši. To ví jen on.

Po chvíli jsem opět zasedla ke stolu a ještě jednou se ujistila, že vše umím. Potom jsem se pořádně rozezpívala a začala si vybírat, co si vezmu večer na sebe. Po dlouhém vybírání jsem si vybrala společenské černé kalhoty, boty na podpatku a k tomu bílou halenku. Outfit docela podobný tomu, co jsem na sobě měla během naší večeře v New Yorku, kde jsme si vyznali lásku. Lehce jsem se nalíčila, udělala si drdol a čekala. Za půl hodiny jsme měli jet všichni společně na zvukovou zkoušku a tak jsem měla ještě nějaký ten čas. Pustila jsem si svůj oblíbený seriál The crown.

Čas utekl rychle a už na moje dveře někdo opět klepal. Teď už jsem ale věděla jistě, že to bude Shawn. A taky že ano. Otevřela jsem a za nimi stál ve světle modrých džínách, které jsem na něm ještě nikdy neviděla. Měl bílé tričko s nápisem Heaven a vypadal úžasně. Ostatně jako vždycky.

,,Ahoj lásko." Nahl se ke mě pro polibek. A naše rty se s tou největší lehkostí střetly. Když se odtáhl, řekl:

,,Neskutečně ti to sluší. Připomíná mi to oblečení, ve kterém jsme spolu byli v té newyorské restauraci."
Takže se mu tahle vzpomínka taky vybavila. To mě zahřálo u srdce.

,,Děkuju moc, napadlo mě to samé. A chtěla jsem ti moc poděkovat za ty růže, jsou překrásné. Přesně jsi trefil mojí nejoblíbenější barvu."

,,Však já vím zlato, že je tvoje nejoblíbenější." Usmál se a já zase začala tát.

,,Tak asi vyrazíme. Zkouška nám začíná za 20 minut, to je tak akorát." Shawn mě vzal jemně za ruku a šli jsme před hotel. Tam čekalo pár fanoušků a Shawn tedy rychle pustil mou ruku. Chápala jsem to, na zveřejnění našeho vztahu je ještě hodně brzy a navíc bychom chtěli mít nějaké soukromí, takže jsme se spolu takhle dohodli. Když budou mít ti otravní novináři nějaké dotazy na to, kdo jsem, tak Shawn odpoví, že jsem pouze jeho vokalistka a kamarádka. Zatím nic víc říkat nebudeme. Šel se tedy se všemi vyfotit a já s kluky jsme zatím šli do aut.

Shawn přišel asi po 5 minutách a vyrazili jsme. Druhý koncert se blížil a mě opět popadla dobře známá nervozita. Shawn se na mě zase usmál, ale já mu to oplatila poněkud křečovitě. Přesně věděl, co mi je a co má dělat. Položil si hlavu na mé rameno a hladil mě po celé ruce. To mě okamžitě uklidnilo a já mu za to byla vděčná.

_______________________________________

Moc moc se omlouvám, že tahle kapitola vyšla až po tak dlouhé době a je celkem o ničem, ale neměla jsem čas a ani inspiraci 😞
Příští týden mám prázdniny, takže by možná mohly díly vycházet častěji.
Doufám, že se vám tahle část líbila ❤

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat