O týden později
Sedím v letadle a letím za Shawnem do Toronta. Hrozně se těším, až ho znovu uvidím. Doma jsem to vyřešila tak, že jsem se s mámou ještě několikrát pohádala a pořád jsem opakovala to, že se můžu stát slavnou, až toho nakonec nechala a dovolila mi jet. Stálo mě to neskutečně mnoho sil, ale zvládla jsem to. Byla jsem na sebe pyšná.
,,Budeme přistávat, prosím, připoutejte se." Zní kabinou hlas pilota. Konečně. Po tolika hodinách letu jsem konečně na místě. Ne, že by bylo létání nepohodlné, ale když sedíte 17 hodin v letadle tak to taky není nejpříjemnější. A hlavně jsem se těšila na všechny ty zážitky, které zažiju.
Když jsem dorazila na letiště, měl tam na mě někde čekat Shawn. Nevěděla jsem kde, tak jsem si prostě vyzvedla kufry a šla s davem. Najednou jsem ale ucítila něčí ruce na těch mých a tak jsem se otočila a spatřila ho. Usmívala jsem se na něj jak pitomec a hned jsem se mu vrhla kolem krku. Možná to teď zní jako když jsme pár, ale já ho vnímám jenom jako kamaráda a on mě taky.
,,Ahoj Shawny, hrozně jsi mi chyběl."
,,Ty mě taky rajčátko. Jak ses měla?"
Cestou z letiště jsem mu vyprávěla o tom, jak jsem musela přemlouvat mámu. Hrozně se tomu smál.
,,Ty jsi asi dost tvrdohlavá co?" Zeptal se a já s úšklebkem přikývla.
,,To s tebou nebudu mít asi moc jednoduchý. Jinak je tu hromada věcí, který spolu musíme probrat a mám tu smlouvy, které bude potřeba podepsat. Ale to uděláme v klidu u mě doma, jestli ti to teda nevadí."
Já jsem moc nevěděla, co říct. Jako jeho fanynka jsem vždycky snila o tom, že se jednou podívám k němu domů, na všech těch livestreamech to vypadalo tak krásně a moderně. A teď tam s ním jedu podepsat smlouvy?
,,Jasně že ne, tam bude aspoň klid. Tady na letišti je mi celkem nepříjemný, jak na nás všichni koukají." Otočila jsem se a opravdu, dívalo se na nás hodně lidí. Shawn měl sice sluneční brýle a kapuci, aby ho nebylo hned na první pohled poznat, ale stejně to byl prostě on a ty holky na letišti to věděly.
Když jsme nasedali do taxíku, chtěla jsem si dát do kufru svoje zavazadla, ale Shawn mě předběhl a pomohl mi. Děkovně jsem se na něj usmála a on mi to oplatil. Potom jsme nastoupili a taxi nás vezlo k Shawnovu bytu. Auto zastavilo přes vysokou, asi deseti patrovou budovou naproti CN Tower.
Vešli jsme dovnitř a vyjeli výtahem do nejvyššího patra, kde byly pouze tři byty. Shawn mi opět pomohl s kufry a zastavili jsme se před bytem číslo 2. Vytáhl klíče, dál je do zámku a otevřel dveře. V tu chvíli mi spadla čelist. Jeho byt byl ještě hezčí, než jsem si představovala. Předsíň velká jako můj pokoj, obývák s výhledem na Toronto a s velkým bílým gaučem. Kuchyně prostorná, moderní, krásná. Moc se mi tu líbilo a to jsem ještě neviděla všechny části jeho bytu.,,Tak co, líbí?" Zeptal se a já nevěřícně přikývla.
,,Tohle bych si nechala líbit." Odpověděla jsem a oba jsme se zasmáli.
,,Však tu pár nocí budeš, pojď, ukážu ti pokoj pro hosty kde budeš spát." Řekl a zavedl mě do zadní části bytu. Cestou jsem si všímala výzdoby. Měl to tu moc krásné, na zdech visely obrazy a dokonce měl jednu místnost jenom na svou rozsáhlou sbírku kytar. Měl jich tu rozhodně přes třicet, možná i víc.
,,Tak, prosím, tohle je odteď tvoje království. Sice je to jen na pár nocí, ale byl bych rád, kdyby ses tu chovala jako doma. Půjdu objednat jídlo, zatím si můžeš vybalit a potom vyřešíme ty smlouvy. A nezapomeň, buď tu jako doma." Mrkl na mě a odešel z pokoje.
Prohlédla jsem si pořádně svůj nový pokoj a byla jsem štěstím bez sebe. Stěny byly vymalovány do fialové barvy, což je moje nejoblíbenější barva. Nad obrovským velkým oknem visely bílé záclony jako z pohádky. V rohu pokoje stála moderní skříň a vedle ní byly na stěně regály. Manželská postel laděná do bílé barvy a noční stolek s fialovou lampičkou.
,,Páni." Řekla jsem si pro sebe a začala jsem vybalovat.
_______________________________________
Tahle kapitola je celkem o ničem ale nebojte se, pomalu se to začne rozjíždět, mám velké plány😅
Snad se kapitola líbila😉
PS: děkuju za 1k přečtení, jste skvělí 😘
Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Teen FictionDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.