,,Co jsi to teď řekl?" Byla jsem zaskočená.
,,To, že bych tě mohl mít rád."
,,Nemluv hlouposti..." Naprosto jsem ztratila řeč.
V tu chvíli se v kabině ozval hlas kapitána, který oznamoval, že budeme přistávat. Mlčky jsem se připoutala a podívala jsem se na Shawna. Zjistila jsem, že na mě celou dobu zíral.
,,Shawne, přestaň na mě tak zírat, prosím." Usmála jsem se a on se usmál taky.
,,Promiň." Odpověděl, jakoby se nic nestalo.
,,Uvidíme se ještě někdy?" Zeptal se mě, když jsme se po přistání zvedli ze sedadel.,,Uvidíme se určitě, koupila jsem si M&G"
,,To jsem rád, budu se na tebe těšit. Jo a rád jsem tě poznal." Mrkl na mě a vyšel z letadla.
Cestou v taxíku jsem o tom všem přemýšlela. To, co jsem v minulých dvou hodinách zažila, by stačilo na sepsání dobrodružného románu. Událo se toho tolik, že jsem nevěděla, o čem přemýšlet první. Třeba o tom, jak ve mně hrklo,když si vedle mě sedl? Nebo to, jak mi podal ruku, abych nespadla? To, jak mi řekl, že jsem roztomilá, když se červenám?
Než jsem se nadála, taxi zastavilo před domem mé tetičky Marietty. Vystoupila jsem, zaplatila a šla k domu. Domek mé tety byl hrozně malý. Zdál se mi ještě menší, než když jsem tu byla před deseti lety. Styl, který je typický pro domy v Amsterdamu jsem si hned zamilovala. S mírnou nervozitou jsem zazvonila a za chvíli už ve dveřích stála teta. Usměvavá jako vždy.,,Mio, holka moje zlatá, pojď dál. Bože, ty jsi nám ale vyrostla do krásy. Pamatuju si tě takhle malinkou." Mávla rukou hodně nízko k zemi.
Teta mě následně provedla po celém domě a zavedla do mého pokoje. Okamžitě jsem začala litovat, že tu budu jenom čtyři dny. Pokoj se mi hrozně líbil. Byl malý a neskutečně útulný. Prostorná šatní skříň, manželská postel a psací stůl. Podívala jsem se z okna, ze kterého jsem měla výhled na ulici. Všimla jsem si, že přes ulici je nějaký park. Rozhodla jsem se, že až vybalím svoje věci, zajdu se tam podívat.
Když jsem všechno vybalila, lehla jsem si na postel a chtěla si po tom všem trochu odpočinout. Teta mi přes dveře řekla, že mám dole v kuchyni svačinu a ona že jede na nákup. Převlékla jsem se do lepšího oblečení, najedla se a šla do parku. Tam jsem si sedla na lavičku a dívala se kolem sebe. Bylo to tu nádherné.
Když jsem přišla domů, teta zrovna vařila večeři- bramborové noky se špenátem, smetanou a kuřecím masem. To jídlo je jedno z mých nejoblíbenějších. Při večeři jsem tetě stručně povyprávěla všechno, co se za těch deset let stalo.
Když jsme jí řekla o tom, jak jsem potkala Shawna v letadle, řekla mi na to:
,,Jo holka, svět je malej, všechno je možný."Potom už jsem se jen osprchovala a lehla si do postele. Ještě chvíli jsem myslela na zítřejší koncert a hlavně M&G. Bude si mě pamatovat nebo ne? Kdyby ano, bude si pamatovat moje jméno?
S těmito myšlenkami jsem se ponořila do říše snů...
_______________________________________Děkuju za ohlasy ke knize!❤
Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Fiksi RemajaDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.