Po sprše jsem se převlékla do krásných červených šatů, asi nejkrásnějších co jsem vlastnila.
Vlasy jsem si rozčesala a vyžehlila. Své normální stříbrné náušnice jsem vyměnila za zlaté s rudým kamínkem uprostřed, aby mi ladily k šatům. Lehce jsem se nalíčila a nasadila si černé lodičky s menším podpatkem, abych hned nebudila dojem trpaslíka.
Když jsem se potom podívala do zrcadla, byla jsem s výsledkem velmi spokojená. Musela jsem uznat, že mi to slušelo. Vyšla jsem proto z koupelny a v obývacím pokoji jsem viděla Shawna, jak se zrovna dívá na televizi. Když mě zaregistroval, otočil se a já viděla, jak mu spadla brada.,,Páni Mio, hrozně ti to sluší. Tyhle šaty jsou nádherný. Jsem si jistý, že na moje rodiče uděláš dobrý dojem."
Zvedl se z gauče a já viděla, že má na sobě klasický oblek. Hrozně mu to slušelo. Obejmul mě.
,,Připravená?" Zeptal se.
,,Připravená." Odpověděla jsem nervózně.
,,Klid, buď prostě taková, jaká jsi normálně a bude to fajn, budeš se jim líbit. A hlavně, nejsi moje holka, ale moje budoucí vokalistka, takže jim to může být úplně jedno koho jsem našel. Vždycky, když si domů přivedu přítelkyni, to je nadělení. Mamka se vždycky chová, jako by byla u výslechu a chudák moje holka je pak úplně vyděšená. Když jsme pak s mamkou o samotě, hrozně mi do toho kecá. Ale jinak je super."
Zasmála jsem se, přišlo mi to vtipný, protože moje mamka byla úplně to samý.
Potom jsme nasedli do auta, které měl zaparkované v garáži pod domem. Jeho Jeep nás pomalu vezl po dálnici do Pickeringu, kde jeho rodiče bydleli. Je to asi 10 minut od Shawnova domu v centru Toronta, takže když je někdy jede navštívit, rozhodně to nemá daleko. Během cesty jsem se dozvěděla, že Shawnova mamka Karen mu chodí uklízet byt, když je zrovna na cestách po světě a taky mu pere prádlo.
Než jsem se nadála, už jsme stáli před krásným rodinným domkem.
,,Tak jsme tady." Řekl Shawn a usmál se na mě.
,,Hlavně nebuď nervózní, nemáš k tomu důvod."
,,To se ti lehce řekne, neříkej, že bys nebyl nervózní, kdybys poprvé viděl moje rodiče." Věděla jsem, že by byl hodně nervozní, ale chtěla jsem, aby to sám přiznal.
,,Máš pravdu, měl bych strach, to kvůli tvé matce. Jak jsem zatím slyšel, příjemná dáma to asi nebude."
,,No, to teda opravdu není." Oba jsme se začali smát.
Shawn zazvonil a po chviličce se otevřely dveře a v nich stála celá Shawnova rodina.
,,Zdravím, jsem Karen, moc mě těší." Jako první se mi přestavila jeho mamka.
,,Mia McDermott, taky mě moc těší." Představila jsem se, kdyby náhodou nevěděla moje jméno.
,,Dobrý večer, jsem Manuel Mendes. Moc rád Vás vidím, slečno." Řekl Shawnův táta a podal mi ruku.
,,Já Vás také, budu ráda, když mi budete říkat Mio." Ruku jsem okamžitě přijala.
,,A tohle je naše dcera Aaliyah." Ukázal Manuel na dívku stojící za ním. Byla hrozně podobná Shawnovi. Byla moc krásná. Na svůj věk vypadala velice vyspěle, dokonce mnohem vyspěleji než já a to jí bylo jenom 15 let. Byla taky o hodně vyšší.
,,Tati, já se dokážu představit sama." Upozornila Aaliyah svého otce a ten se jenom pousmál.
,,Vždyť já vím zlatíčko, už jsi velká holka." Řekl a líbnul jí do vlasů.
,,Pojďte dál." Pozvala nás Karen dovnitř.
Uvnitř to bylo velmi útulně zařízené, domek nebyl nijak velký. Hned na první pohled se mi ale moc líbil.
,,Shawne, ukaž to tu Mie, já zatím udělám salát. Za chvíli to bude hotové. Mio, jíš rizoto?" Zeptala se Karen.
,,Samozřejmě." Odpověděla jsem stručně a to mě Shawn už táhl do svého pokoje.
,,Tak tohle bývalo moje království. Pořád je to můj pokoj, ale už jsem tu nespal ani nepamatuju. A hlavně je tu malá postel, takže mi z ní čouhají nohy, jak jsem vyrostl."
Měla jsem co dělat, abych nedostala záchvat smíchu. Shawnův pokoj jsem znala z jeho Vine videí i coverů na YouTube. Byl to zvláštní pocit v něm doopravdy stát. Byl to splněný sen. Věděla jsem, že je jeho pokoj malý, ale na tak vysokého kluka byl malý až moc. Chápu, proč tu už tak dlouho nespal.
,,Máš to tady moc hezký."
,,Děkuju. Teď ti ukážu zbytek domu." Vzal mě za ruku, až mi z toho naskočila husí kůže. Nechala jsem se jím vést.
_______________________________________
Doufám, že se kapitola líbila❤
Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Teen FictionDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.