Rozhovor

153 14 4
                                    

,,Andrew mi navrhl, jestli bychom nechtěli potvrdit náš vztah. Měsíce už se o nás mluví a myslím, že jsme to v tajnosti udrželi rekordně dlouho. Možná už je na čase." Sdělila jsem mu jemně. Co se týká vztahů, je dost opatrný a nerad něco přiznává.

,,Taky už jsem si říkal, že bychom to mohli přiznat. Stejně už to všichni vědí. Paparazzi jsou bohužel úplně všude, i v restauracích kam mě nikdo nikdy nepronásledoval. Fotky toho, jak se objímáme a nebo se držíme za ruce jsou úplně všude."

Byla jsem ráda, že to vidí stejně. Už nás oba otravovaly ty věčné dotazy, jestli jsme spolu.

,,Mohl bys to potvrdit dneska při tom rozhovoru. Po dlouhé době děláš rozhovor do televize a ne jenom do časopisů. Však víš, že v časopisech rádi všechno přibarvují a dramatizují. Jsem si jistá, že se tě na to zeptají. Kdybys to řekl přímo ty, nikdo by o tom nemohl pochybovat." Navrhla jsem mu. Chvíli o tom přemýšlel a potom souhlasil. Dneska se to všichni dozví.

,,Kolik je hodin?" Zeptala jsem se, když jsme společně seděli na pohovce. On vytáhl svůj notebook a hledal na internetu nějaké online filmy.

,,Rozhovor mám až za čtyři hodiny, takže buď úplně v klidu."

Po chvíli hledání našel nějakou komedii, která mě ale vůbec nebavila. Máme sice stejný smysl pro humor, ale tyhle americké kraviny nesnáším.

,,Tebe to nebaví, viď?" Zeptal se Shawn, když jsem mu usínala na rameni. Nudné filmy mě vždycky uspí.

,,Ne, promiň. Tohle se mi vážně nelíbilo." Přiznala jsem mu.

,,Nevadí, zkusím najít něco jiného."

Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem, že do jeho rozhovoru už zbývá pouze něco málo přes dvě hodiny.

,,Měl by ses jít radši připravovat na rozhovor. Už víš, co si vezmeš na sebe?" Zvedla jsem se z pohovky a došla ke skříni. Otevřela jsem ji a v hlavě vymýšlela vhodné kombinace, které by si mohl vzít. Hodně se mi na něm líbily světle modré džíny s nějakým obyčejnějším tričkem. Nebo třeba jedna z jeho košil v kombinaci s černými džínami. Než jsem se ale rozhodla, chytil mě kolem pasu, následně mě vzal do náruče a nesl na naší postel. Nechápala jsem co má v plánu.

,,Nebylas ještě před chvílí náhodou hrozně unavená?" Zeptal se mě, když mě pokládal na postel.

,,Byla jsem jenom znuděná z toho filmu. Teď už unavená nejsem."

,,To je dobře." To bylo vše, co řekl. Poté už mluvily pouze naše rty.

Nevím, jak se to stalo, ale po chvilce líbání jsme byli oba bez trička. Jako další přišly na řadu moje kalhoty. Teď jsem před ním ležela už jen ve spodním prádle. Ve chvíli, kdy mi stahoval ramínka podprsenky někdo zaklepal na dveře. Oba jsme se lekli. Shawn se oblékl a šel otevřít. Ve dveřích stál Andrew a když viděl moje holé nohy vyčuhující zpod peřiny a taky moje oblečení pohozené u postele, zřejmě mu všechno došlo a úplně zrudl.

,,Moc se omlouvám, nevěděl jsem..."

,,To je v pohodě. Co potřebuješ?" Shawn se asi nijak trapně necítil.

,,Tvoje kadeřnice se ptá, jestli bys nechtěl ještě před tím rozhovorem nějak upravit vlasy."

,,Ne, děkuju. To nemusí být. Sám si je nějak upravím. Není to přece Met Gala, jde jen o rozhovor."

,,Dobře, tak já jí to řeknu." Řekl Andrew, otočil se ve dveřích a odešel. Shawn za ním zavřel a otočil se na mě. Smál se, zato já jsem byla v obličeji rudá jako rak.

,,Právě nás načapal Andrew a ty jsi úplně v pohodě?" Zeptala jsem se ho s údivem.

,,Klid zlato, on tohle neřeší." Říkal to, jako by se nic nestalo. Nechala jsem to být, stejně už to nešlo vrátit. Místo toho jsem radši vstala z postele a šla si k mé skříni pro oblečení.

,,Jen tak mimochodem, tohle hodlám později dokončit." Řekl Shawn a pohledem přejel mé skoro nahé tělo. Rozbušilo se mi srdce. Takhle mi pobláznit hormony umí jen on. Nic jsem na to neřekla a jenom si vybrala oblečení. Oba jsme se se Shawnem oblékli a jeli jsme do televizního studia, kde se má rozhovor konat.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

,,Zdravíme vás všechny u vašich televizních obrazovek! Jsme rádi, že jste si nás dnes večer naladili a my vám jako obvykle přinášíme pořad Celebrity talk. Dnes přijal pozvání velmi speciální host- zpěvák Shawn Mendes!! Vítejte, pane Mendesi." Přímý přenos už začal a já byla zvědavá, na co všechno se bude Shawna ta moderátorka ptát.

,,Dobrý večer, děkuji moc za pozvání do vašeho pořadu." Shawn se usmíval jako sluníčko a ukazoval světu své krásné zuby. Přesně takhle jsem ho ze všech rozhovorů znala.

,,Pane Mendesi, máte velmi úspěšně rozjetou kariéru. Vydal jste 3 alba, jedno úspěšnější než druhé. Minulý rok jste byl nominovaný hned na 2 ceny Grammy Awards, máte za sebou také světová turné. Vaše singly se pravidelně umisťují na nejvyšších příčkách světových žebříčku. A momentálně probíhá vaše festivalové turné, díky kterému jste zavítal i k nám do Tokia. A musím zdůraznit, že panu Mendesovi je pouze 20 let. To je neskutečné!"

,,Ano, je to pro mě stejně neuvěřitelné jako pro vás. Sám se občas vidím ve svém pokoji jak se učím přes YouTube na kytaru. Za to, jak se vše vyvinulo jsem vděčný mnoha lidem. Samozřejmě je to můj manažer Andrew, také Teddy, Ziggy, Geoff a hromada mých dalších přátel, které jsem potkal díky mé nahrávací společnosti Island Records. Velké díky také samozřejmě patří mé rodině, která mě od prvního dne ve všem podporuje. Jak jsem řekl, mohl bych tu jmenovat daleko víc lidí, ale kvůli tomu tu nejsme." Všichni ve studiu se zasmáli.

,,Na vaše festivalové turné jsou velmi dobré ohlasy. Několik hudebních kritiků se domnívá, že za to může z velké části kromě vašeho hlasu skvělá doprovodná kapela a dokonce jste pro toto turné zvolil i novinku- máte s sebou vokalistku. Její jméno je v poslední době často zmiňováno v souvislosti s vámi ne kvůli turné, ale kvůli domněnkám o vašem možném vztahu. Můžete nám k tomu něco říct?"

,,Ano, je to tak. Mia byla ze začátku pouze moje vokalistka a nyní je i mou přítelkyní." Bylo na něm vidět, že si trochu oddechl.

Konečně to bylo na světě. Tenhle rozhovor byl vysílaný živě, takže už to všichni vědí. To znamená, že oficiálně chodím se Shawnem Mendesem.

_______________________________________

Přes 1000 slov! To jsem už dlouho nenapsala. Tak to alespoň máte jako náhradu za to předchozí dlouhé čekání 😄

Btw jaký máte názor na Shawna a Camilu? Všude se píše, že to je jenom PR kvůli Señoritě, ale když se podíváte na to, jak spolu vypadají šťastně a ještě k tomu to video, kde se líbají...To nejde jen předstírat ❤

Užívejte si léto! 🌞

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat