Můžu s ním jet?

410 33 13
                                    

Sedím na posteli ve svém pokoji a přemýšlím, jak rodičům řeknu o Shawnově nabídce. Jsem si jistá, že máma mě nepustí a tátu budu muset přemlouvat děsně dlouho, ale nakonec by mi to mohl dovolit. Přeci jenom se ze mě na tom festivalovém turné může stát známá osobnost a to nechci jen tak zahodit. A navíc budu mít po boku Shawna, kluka, který mi celkem dost zamotal hlavu. Nemyslím si, že ho miluju. Já vím, líbala jsem se s ním, ale to neznamená, že spolu hnedka něco budeme mít. V tom polibku nebyla láska, spíš jsme si chtěli dát najevo, že nám na sobě záleží. V kapse od mikiny jsem stále nosila jeho telefonní číslo. Tak moc jsem mu chtěla napsat, že mi chybí a že se bojím to rodičům říct, protože mě nepustí. Tak moc jsem ho chtěla vidět a to uběhly jenom dva dny od naší schůzky v jeho šatně. Nemohla jsem v sobě to napětí držet déle, musela jsem se jít okamžitě zeptat rodičů.

Sešla jsem tedy schody dolů do kuchyně, kde oba seděli na barových židlích, pili kafe a hádali se. Když si všimli mého příchodu, máma se postavila a usmála se, jako by se nic nestalo.

,,Mio, zlatíčko, zrovna jsme si s tatínkem povídali o tom, jak od nás bylo hrozně unáhlené, že jsme tě poslali samotnou do Amsterdamu.  Sice tam na tebe dohlížela teta, ale stejně. Myslím, že jsme podcenili ten let a tvůj pobyt ve městě. Nemůžeme tě prostě takhle mladou pustit do letadla a nechat tě odletět do cizí země. Naštěstí není Amsterdam nijak daleko, ale to prostě nejde. Mohla ses ztratit, někdo tě mohl přepadnout a ublížit ti. Jsi moc šikovná, že jsi to zvládla, ale minimálně do dvaceti prostě nikam sama lítat nebudeš. Vždycky někdo poletí s tebou. Měli jsme o tebe neskutečný strach."

Ou, trefa do černého.

Jsem si jistá, že to byl názor pouze mé matky, z pohledu mého otce jsem totiž usoudila, že si myslí pravý opak. Sám mi kdysi říkal, že mi cestování jenom prospěje. Dá mi mnoho zkušeností a nových, nezapomenutelných zážitků.
Takže máma zase kecala.
Už jsem na nic nečekala a řekla jsem:

,,Právě jsem vám chtěla říct, že jsem po M&G dostala od Shawna nabídku, abych s ním jela na jeho festivalovém turné po celém světě - jako jeho vokalistka." Tak a bylo to venku. Vychrlila jsem to na ně asi rychleji než jsem chtěla, ale z jejich výrazu jsem pochopila, že mi rozuměli.

,,Cože?" Řekli oba nastejno.

,,Shawn mě slyšel zpívat a chce, abych s ním jela jako jeho vokalistka na festivalové turné." Zopakovala jsem.

,,Tomu jsem rozuměla, ale jak se můžeš na něco takového zeptat hned po tom, co jsem ti tady řekla, že nikam nebudeš sama cestovat? To jsi tak hrozně naivní? Myslíš si, že ti to jako dovolíme? Ty jsi se asi zbláznila! Sama a cestovat po celém světě?! A je mi jedno, že je to s tím Shawnem. Ještě tě tam někde znásilní nebo ti ublíží a...."

To už jsem ji neposlouchala a začala jsem na ni křičet jako ona křičela na mě.

,,Já mám ale svůj život, tohle je obrovská šance se stát známou, otevřelo by mi to hrozně moc možností. A kvůli vám se toho mám vzdát? Ani náhodou!! A navíc, zeptala ses vůbec někdy táty na jeho názor? Ne, furt mu cpeš jenom ty svoje, který jsou podle tebe správný." Přestala jsem řvát a otočila jsem se na taťku.

,,Tati, upřímně, co si o tom myslíš ty?" Táta si odkašlal a řekl:

,,Mio, je to nabídka, kterou bys neměla zahodit. Sice je to dost riskantní tě takhle pustit po světě, ale když se nám mezi těmi koncerty budeš občas vracet domů, tak ano. A navíc tam s tebou bude Shawn a další, kteří se o tebe budou starat. Takže ano, já ti to schvaluju." Hned jsem ho běžela obejmout, na mámu jsem se ani nepodívala a tryskem jsem vyběhla schody do mého pokoje. Na posteli jsem vzala mobil a napsala jsem Shawnovi.

Mia: Shawne, můžu jet!! :)

Nemusela jsem dlouho čekat na odpověď, přišla mi asi do minuty.

Shawn: skvělý!!už se na tebe moc těším :-*

Mia: já na tebe taky :-*

Shawn: jak se ti to povedlo? :-D

Mia:  ti musím vyprávět až se uvidíme :-)

Ještě jsme si chvíli psali a potom jsem šla spát. Prý všechno budu mít zařízené od něj, letenky i hotely. Jsem neskutečně ráda, že jsem ho potkala a těším se na ten čas, který spolu strávíme.

_______________________________________

Názor?
Doufám, že se líbilo

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat