Smlouva?

235 26 10
                                    

,,Udělej si na mě dneska čas." Řekl mi Shawn, když jsme spolu po vystoupení seděli v autě, které nás vezlo zpět na hotel.

,,Mám pro tebe překvapení."

Hned jsem začala přemýšlet, co to tak může být. Třeba spolu půjdeme do kina nebo divadla. To bych moc ráda.

Když jsme přišli na recepci, Shawnovi začal zvonit mobil.

,,Promiň, tohle musím vzít. Jdi zatím na pokoj." Řekl vážně a zmizel mi z dohledu někde za sloupem.

Unaveně jsem vzdychla a vydala jsem se do svého pokoje. Ve výtahu jsem přemýšlela, jak budou reagovat fanoušci, až se dozví, že jsme se Shawnem spolu. Určitě bude hodně lidí, kteří mě nebudou mít rádi a já se tak budu muset každý den potýkat s urážkami. Ale tak co bych chtěla, když jsem si začala se slavným zpěvákem. Je to asi normální, nikdy se nezavděčíte všem.

Když jsem došla na pokoj, podívala jsem se na hodinky. Bylo půl sedmé večer. Rozhodla jsem se kvůli tomu překvapení raději už teď vysprchovat, kdybychom třeba opravdu šli do divadla. Když jsem vyšla z koupelny, na posteli seděl Shawn a opět ťukal něco do mobilu. Ráda bych věděla, jak se sem dostal. Když zaregistroval můj příchod, zvedl hlavu od displeje a podíval se na mě. Styděla jsem se, protože jsem kolem sebe měla jenom ručník. Ihned jsem se rozeběhla ke skříni a vzala si alespoň triko a tepláky.

,,Jak ses sem dostal proboha?" Řekla jsem trochu víc nahlas než jsem chtěla, takže to znělo spíš jako ječení.
Shawn se jen zasmál.

,,To si myslíš, že mají v tomhle hotelu od každého pokoje jenom jeden klíč?" Řekl posměšně a ukázal mi svou dlaň, ve které byl druhý klíč od mého pokoje. Stále jsem nechápala, jak mu ho mohla ta ženská na recepci jen tak dát.

,,Doufám, že těch klíčů už víc není. Nechtěla bych, aby se mi tady, až se třeba budu převlíkat objevil Andrew."
Oba jsme se zasmáli.

,,Snad už jich víc není. Ale já jako tvůj přítel snad mám právo mít svůj vlastní klíč, ne?"

,,No tak to bych já jako tvoje přítelkyně měla mít taky klíč od tvého pokoje, ne?"

,,Jen se neboj, příště už budeme mít pokoj spolu." Přešel ke mně a dal mi pusu do vlasů. Tím mě trochu zaskočil.

,,To by ale znamenalo, že to kluci budou vědět. Tys jim to řekl?" Čekala jsem nervózně na jeho odpověď.

,,Kluci to tak nějak sami zjistili. Jsou rádi a přejou nám to. A Andrew něco asi tuší. Viděl nás dneska přece v šatně." Odmlčel se a asi očekával, jestli mu na to něco odpovím.

,,Tak fajn, asi bychom mu to měli říct." Připustila jsem.

,,To překvapení, které pro tebe mám spočívá v tom, že dneska budeš moct podepsat nahrávací smlouvu. S Andrewem jsem to všechno vyjednal. Stačí, když to podepíšeš a je to."

To mi vyrazilo dech. Už dnes? Cože?

,,Já myslela, že první budu muset třeba něco zazpívat a nebo zkusit něco vlastního složit a teprve potom se budou bavit o tom, jestli mi nabídnou smlouvu." Byla jsem z té informace hodně překvapená.

,,Ne, to bys dělala normálně. Někdo by tě musel doporučit a teprve potom bys byla pozvaná na schůzku. Tam bys musela zazpívat a teprve potom by ti mohla být nabídnuta smlouva. Ale tebe jsem už objevil a navrhl já, jak zpíváš Andrew ví a tak mu nic nebrání v tom ti nabídnout smlouvu."
Řekl, jakoby to nebylo nic významného. Já na něj koukala s otevřenou pusou. To že vážně udělal? On řešil mojí ''kariéru'' s Andrewem a ostatními z Island Records? Vůbec jsem nevěděla, co na to říct, ani jestli vlastně chci tu smlouvu podepsat. Myslím, že ještě nejsem připravená.

_______________________________________

Tak co myslíte? Podepíše Mia smlouvu?
Moc moc děkuju za 8k přečtení!!❤
Jste neskuteční!🌸

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat