Bar

359 30 8
                                    

Vešli jsme spolu se Shawnem do baru nedaleko jeho domu, ale nějaký chlápek mě zastavil a chtěl po mě občanku. Nebylo mi ještě 19, ale doufala jsem, že mě se Shawnem pustí. Občanku si prohlédl, zakroutil hlavou a pustil nás nakonec oba dovnitř. Uvnitř byla spousta lidí a hrála tam hrozně hlasitě hudba, až mi z toho pískalo v uších. Shawn mě ale vedl někam dál a u toho něco říkal, ale přes ten hluk jsem ho neslyšela. Po chvíli jsme se ocitli v prázdné místnosti, kam se hudba nedostala, takže alespoň bylo slyšet, co mi Shawn chtěl říct.

,,Tady máme s klukama za 5 minut sraz, je to tu klidný, nejsem tu poprvé."

,,Jo, je to tu fajn. Hlavně, že tady nehraje tak nahlas hudba, tam vedle to je příšerný." Postěžovala jsem si.

,,To máš pravdu, ale tenhle bar je tímhle tak trochu proslavený. Lidi odsud odchází naprosto nalitý a napůl ohluchlý. Na to si člověk musí zvyknout."

Po chvilce přišli kluci, které jsem znala z Instagramu a vždycky jsem je chtěla osobně poznat- Eddy, Zubin, Mike, Dave, Josiah a Andrew. O Andrewovi jsem toho věděla nejvíc, jelikož to byl Shawnův manažer.

Všichni jsme se představili a musím říct, že na mě kluci udělali hned skvělý dojem. Je to skvělá parta- ještě aby ne, když spolu neustále jezdí po celém světě.

,,Mio, tady máš noty, za dva měsíce máme první koncert, takže už je načase, aby jsi se to naučila."
Zubin si mě vzal stranou a podal mi desky s notama.

,,V některých písničkách s náma budeš zpívat sbory, jsou tam ale taky písničky, kde se hodí duet. Třeba v Like to be you. Prostě se na to doma podívej, za měsíc si dáme zkoušku abys věděla, kdy máš nastoupit a tak."

,,Děkuju moc, podívám se na to. Kdy a kde bude přesně ta zkouška? Já se totiž pozítří vracím domů do Anglie a rodiče nejsou úplně nadšení z toho, že takhle cestuju. Já vím, že potom budu cestovat s vámi, takže to bude jiné, ale na tu zkoušku se asi budu muset dopravit sama a potom zase zpět."

,,Zkouška se bude konat 13. června tady v Torontu a přesně o měsíc později začíná tour v New Yorku. Jo a s tím cestováním bych to viděl tak, že teď poletíš na měsíc domů a potom tady budeš do začátku tour u Shawna. Už jsme spolu o tom mluvili a samozřejmě s tím nemá problém. A kdybys měla nějaký dotaz nebo ti něco nevyhovovalo, tak jdi za Andrewem, on to celé organizuje. Mimochodem, moc rád jsem tě poznal Mio, jsi skvělá holka a těším se, jak jim všem ukážeš, že jsi výborná zpěvačka."

,,Děkuju moc, taky jsem vás všechny ráda poznala." Rozloučila jsem se se Zubinem a šla jsem za Shawnem. Zrovna pil už několikátého panáka vodky a o něčem se bavil s Mikem. Vypadalo to, že se hádali, protože Shawn kolem sebe mával rukama a na krku mu vystoupla žíla.

,,Mia s námi na to turné pojede a tečka. Jestli se ti nelíbí, že do naší party přibyde holka, můžeš klidně odejít. Chci ji jako vokalistku." Řval na něj Shawn.

,,Ne, brácho. Copak to nevidíš? Ta holka je jenom obyčejná coura, která chce tvoje prachy a slávu. Nenech jí, aby nám narušila partu. Jsme skvělej tým a nechci, aby to nějaká nána zničila." Oponoval mu Mike.

Chtělo se mi brečet. Tohle si o mně opravdu myslí? Co když si to myslí i ostatní? Co když si to myslí Shawn?
Se slzami v očích jsem vyběhla ven do té místnosti plné hlasité hudby a opilých lidí. Někteří už ani nedokázali stát na nohách, takže tam leželi na zemi a všichni po nich šlapali. Najednou mě něčí ruka táhla zpět. Bylo mi to jasné, byl to Shawn.

,,Kam odcházíš?" Zeptal se a z jeho hlasu bylo poznat, že už toho má v sobě dost.

,,Slyšela jsem, co jsi si povídal s Mikem. Řekni mi upřímně, chceš mě vůbec na tom turné? Já jenom, abych náhodou nenarušila vaší partu, jak jsem si všimla." Byla jsem už celkem naštvaná.

,,Jestli jsi slyšela dobře, tak jsem se tě zastával."

,,Shawne, tahle konverzace nemá cenu. Jsi opilej a pořádně nevíš, co děláš. Já si teď zavolám taxi, trochu si to proberu v hlavě a půjdu spát."

,,A co si chceš probírat v hlavě? To, jestli chceš se mnou na turné?"

,,Já nevím, je toho teď nějak moc, prostě mě nech se vyspat, jsem unavená."

,,Pojedu s tebou."

,,To nemusíš."

,,Trvám na tom." Řekl a zavolal taxi.

Rozloučila jsem se se všemi kluky kromě Mika a vydala jsem se se Shawnem na ulici před bar čekat na taxi. Byla jsem zvědavá, co si bude ráno pamatovat. Každopádně, pozítří odlétám domů a vracím se až za měsíc na zkoušku. Doufám, že se mezitím nic nepokazí a já budu připravená začít novou kapitolu svého života.

_______________________________________

Tak Shawny je nominovaný na 2 ceny Grammy!❤ Jsem na něj neskutečně pyšná 💕
Doufám, že se vám kapitola líbila😉
PS: možná udělám menší ask, tak mi můžete psát nějaké otázky 😊

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat