Oslava

231 27 7
                                    

Na oslavu mého přijetí do Island Records byla uspořádána slavnostní večeře, na kterou byli pozvaní lidé ze Shawnova týmu a také nějací lidé z Island Records. Celé to pořádal Andrew a já jsem mu snad tisíckrát opakovala, že to vůbec není nutné. On ale trval na svém, že se prý taková věc musí řádně oslavit. Zeptala jsem se ho, jestli také můžu pozvat někoho ze svých kamarádů. Hned jako první mě napadla Charlotte, která pořád byla v New Yorku a byly jsme domluvené, že ještě než odletím na další festival, uvidíme se. Tohle mi připadalo jako ideální příležitost. Sice tu nebudeme mít takové soukromí jako kdybychom šly spolu do kavárny, ale alespoň bude mít šanci někoho nového poznat. Už hrozně dlouho hledá nějakou svou spřízněnou duši a stále se jí to nedaří.
Andrew mi to samozřejmě svolil se slovy, že to je koneckonců moje oslava a můžu tu mít koho chci. Ihned jsem poslala Charlottě pozvánku. Když jsem čekala na její odpověď, napadlo mě, že jsem dlouho nezavolala rodičům. Už jsem to nemohla déle odkládat a tak jsem zmáčkla tlačítko pro volání. Volala jsem tátovi, to bude jistější. Zvedl mi to téměř hned.

,,Mio, zlatíčko? Ahoj!" Ozval se z telefonu milý hlas mého otce a já se musela usmát. Tak moc mi chybí.

,,Ahoj tati. Chtěla jsem ti zavolat a říct ti, jak se mám. Dlouho jsem ti nevolala."

,,To tedy! Už jsem o tebe měl starosti. Tak povídej, jak se máš?" Z jeho hlasu bylo znatelné, že přímo prahne po nových informacích.

,,Mám se skvěle! Je toho tolik, co jsem ti ještě neřekla. Teď jsme momentálně v New Yorku a turné má úspěch, což jsem ráda. No, ale hlavní věc. Dneska jsem podepsala smlouvu s nahrávací společností Island Records! U ní je Shawn nebo třeba U2! Neskutečný co?!" Čekala jsem na jeho reakci. O tomhle mém snu samozřejmě věděl, už od malička jsem chtěla být profesionální zpěvačkou a chtěla jsem podepsat smlouvu s nějakou známou společností.

,,Páni, to je skvělý! Nečekal jsem, že by ses mohla někdy dostat takhle daleko! Gratuluju beruško moje!" Byl za mě evidentně rád.

,,Dneska večer se pořádá večeře na oslavu. Škoda, že jsi tak daleko. Chtěla bych tě tu mít." Opravdu se mi po něm stýskalo. Po mé mámě samozřejmě taky, ale stejně bych tu měla radši taťku.

,,Taky bych tě po té dlouhé době chtěl vidět, zlato. Užij si svoji oslavu! Musím končit."

,,Jasně, určitě si to užiju. Děkuju." O mém vztahu se Shawnem jsem mu zatím říkat nechtěla. Ještě by se to nějak dostalo k mámě a to by znamenalo, že to do hodiny bude vědět celý svět.

Típla jsem hovor s podívala se na zprávy. Charlotte mi napsala, že samozřejmě ráda přijde. Oznámila jsem to Andrewovi a rozhodla se jít na hotel upravit a převléknout. Měla jsem asi 4 hodiny času, takže jsem si v klidu napustila vanu. Vlezla jsem do vody, ponořila tělo pod pěnu a přemýšlela o tom, co se dneska všechno stalo. Vůbec mi nedocházelo, že se mi tímhle asi změní život. Ale co. Život by měl být plný změn. Byla jsem tak zabraná do mých myšlenek že jsem si nevšimla, že ve dveřích koupelny někdo stojí. Lekla jsem se a cukla s sebou. Byl to samozřejmě Shawn, nikdo jiný klíče od pokoje neměl.

,,No to je mi hezký přivítání." Uculil se, ale já byla stále natolik v šoku, že jsem nic neodpověděla. Nevěděla jsem, jestli jsem se lekla víc toho, že sem jen tak vtrhnul nebo že mě vidí skoro nahou ve vaně. Sice mě z většiny zakrývala pěna, ale stejně jsem si připadala nepříjemně.

,,Promiň, nechtěl jsem tě tak vyděsit. Hledal jsem tě všude možně a potom mi Andrew řekl, že ses šla připravit do hotelu na večeři."

,,J-jo, to je v pohodě. Jen jsem se trochu lekla. Pomůžeš mi prosím vybrat něco na sebe?" Zaškemrala jsem a nahodila svůj přemlouvací kukuč.

,,No jo, když jinak nedáš." Zasmál se a já spolu s ním. Když odešel z koupelny, vylezla jsem z vody a omotala kolem sebe osušku.

Společně jsme vybrali černý overal, který jsem si nedávno pořídila a k tomu lodičky na vysokém podpatku.

,,Tak na tomhle se vážně zabiju." Smála jsem se, když jsem si představila, že udělám jeden krok a skončím rozplácnutá na zemi.

,,Neboj, to zvládneš. Sice nebudou asi úplně pohodlný, ale za to ti krásně zvýrazní tvoje dlouhý nohy. A s tím overalem to bude naprostá senzace."

Šla jsem se tedy do koupelny převléknout do vybraného oblečení. Musím sama uznat, že mi to vážně slušelo. Líčení jsem si udělala pouze decentní a vlasy svázala do jednoduchého drdolu. Vypadalo to sice jednoduše, ale dokonale.

,,Sakra, Mio. Vypadáš naprosto báječně." Celou si mě projel očima a viděla jsem, jak přitom polkl. Klasicky jsem úplně zrudla.

,,Děkuju, ty taky nejsi k zahození." Měl na sobě modrou košili a černé kalhoty s opaskem.

,,Můžeme vyrazit? Máme tam být asi za 20 minut." Řekl Shawn a podíval se na hodinky.

,,Jasně, jenom jsem ti chtěla říct, že jsem pozvala i Charlotte, jestli ti to nevadí."

,,Jasně že ne. Je fajn." Znělo to trochu nepřesvědčivě, ale rozhodla jsem se to ignorovat. Popadla jsem kabelku a na těch vysokých jehlách vyšla z pokoje.

_______________________________________

Příští kapitola bude stát za to, slibuju! Máte se na co těšit 😊

Děkuju moc za 9k přečtení! Jste neuvěřitelní!❤❤

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat