Jasně!

463 39 16
                                    

Nepřemýšlela jsem ani vteřinu a hned jsem kývla. Panebože, tohle je sen. To se snad ani nemůže dít. Ale teď se to děje. Mně. Jenom mně.

,,Panebože, jasně že do toho jdu!" Vyhrkla jsem ze sebe a on se usmál tím svým nádherným úsměvem.

,,To jsem rád. Mohla bys mi ještě něco zazpívat?"

Chtěl po mně, abych mu zazpívala? Třeba si to ještě rozmýšlel, proto jsem rychle přikývla a začala zpívat tu jedinou píseň, která mě v tom okamžiku napadla. Zavřela jsem oči a spustila Never be alone.

I promise that one day I'll be around, I'll keep you safe, I'll keep you sound.
Right now it's pretty crazy and I don't know how to stop or slow it down.
Hey, I know there are some things we need to talk about.
And I can't stay, so let me hold you for a little longer now.

Take a piece of my heart and make it all your own. So when we are apart, you'll never be alone, never be alone.

You'll never be alone. When you miss me, close your eyes,
I may be far but never gone.
When you fall asleep tonight just remember that we lay under the same stars.
And hey, I know there are some things we need to talk about.
But I can't stay, so let me hold you for a little longer now.

And take a piece of my heart and make it all your own. So when we are apart, you'll never be alone, never be alone.

Dozpívala jsem a nechala své oči zavřené. Když jsem je otevřela, viděla jsem Shawna, kterému tekla po tváři slza. Nevěděla jsem, co dělat.

,,Nebreč, to byl můj zpěv tak strašnej?" Uchechtla jsem se a on ke mně zvedl své uslzené oči a usmál se na mě.

,,Tvůj zpěv je dokonalost, Mio. Nejraději bych udělal to turné hned zítra a představil bych světu tvůj neskutečný hlas. Všichni tě budou milovat, může z tebe být hvězda, když budeš chtít. Můžeš dokázat všechno."

Teď zase pro změnu tekla slza po tváři mně. Tohle o mém zpěvu nikdy nikdo neřekl. Mluvil tak opravdově, tohle si snad nemohl vymýšlet.

,,Děkuju Shawne, takhle hezky se mnou nikdo kromě táty nikdy nemluvil. Nejen o mém zpěvu, ale celkově jako se člověkem. Ve škole, no celkově ve společnosti nejsem oblíbená, jsem spíš taková ta šedá myška, které si nikdo nevšímá. Ty se se mnou znáš sotva dva dny a mluvíš se mnou jako s nějakou svojí kamarádkou, kterou znáš už od školky. Proč, Shawne? Proč?"
_______________________________________

Tak co myslíte? Proč?

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat