Znáte ten pocit, když absolutně nevíte, jak se máte rozhodnout a tak z vás vypadne ta největší blbost? Přesně tohle se teď stalo mně. A proto teď sedím v červených šatech na zadním sedadle auta, které mě veze do budovy nahrávací společnosti Island Records, kde za několik málo okamžiků zřejmě podepíšu nahrávací smlouvu a tím se mi obrátí život naruby. Mám pocit, že na to nejsem připravená. Nejraději bych z toho auta ihned vyskočila a vzala to zpět. Vždyť já ani nevím, co to všechno obnáší! Shawn mě sice uklidnil, že to zvládnu a že on sám prožíval stejné pocity a že to všechno bude v pořádku, ale já stejně měla strach.
,,Jsme tady." Ozval se řidič auta a já s sebou škubla. Vystoupila jsem, ale tak moc se mi třásly nohy, že jsem málem upadla. Shawn mě naštěstí chytil a zmáčkl mi ruku se slovy, že se nemám čeho bát, když jde se mnou.
Zastavili jsme se před velkými prosklenými dveřmi, nad kterými visel velký zlatý nápis Island Records. Byla to obrovská budova, dle mého odhadu měla tak 50 pater.
U vchodu jsme zazvonili na zvonek, Shawn nás ohlásil a za chvíli se dveře otevřely. Teď už nebylo cesty zpět. Vyjeli jsme výtahem do 13. patra, kde na nás čekala velmi milá paní, která se mi představila jako Jennifer. Shawna evidentně velmi dobře znala, protože když ho viděla, objala ho a řekla mu, že hrozně moc vyrostl a že nikdy nezapomene na ten moment, kdy ho tady vítala jako 15-ti letého kluka, který šel podepsat svou první velkou smlouvu. Shawn se se mnou rozloučil, dal mi pusu na tvář a pošeptal, ať se ničeho nebojím, že to určitě zvládnu. Potom mě Jennifer odvedla do moderně vybavené kanceláře s velkým stolem, za kterým seděl hlavní ředitel Island Records. Vedle něj seděl Andrew a ještě nějaká žena, kterou jsem neznala, ale působila na mě hodně nesympaticky.,,Dobrý den." Dokázala jsem ze sebe vydat i přes velký knedlík, co jsem měla v krku. Se všemi, kteří seděli za stolem jsem si podala ruku a představila se. Ředitel se mi představil jako Albert Hallsletter a nesympatická paní jako Olivia Grey. Když jsem si rukou třásla s Andrewem, povzbudivě se na mě usmál a to mi dodalo alespoň trochu odvahy.
,,Tak, vy jste tedy Mia Rose McDermott. Pan Gertler i pan Mendes mi o vás psali hodně pozitivních zpráv, proto jsem se rozhodl si vás sem pozvat. Určitě si uvědomujete, že takové prestiže se nedostává jen tak komukoli a doufám, že si naší nabídky náležitě ceníte." Pronesl vážně pan Hallsletter.
,,Samozřejmě, nedokážu ani slovy popsat, jak moc to pro mě znamená." Řekla jsem a každé slovo v hlavě důkladně promýšlela, abych neřekla nějaký nesmysl.
,,Výborně! Zeptám se vás ještě na několik otázek. Co hodláte udělat jako první, jestliže smlouvu s naší společností podepíšete?" Odpověď na tuhle otázku jsem měla naštěstí už dlouho připravenou.
,,Rozhodně bych chtěla nahrát nějaký svůj první singl. Nejraději bych složila svou vlastní píseň, ale to může trvat klidně rok i více. Jsem totiž se svou tvorbou věčně nespokojená." Andrew s panem Hallsletterem se zasmáli a to okamžitě alespoň trochu odlehčilo napjatou atmosféru. Paní Greyová se samozřejmě ani trochu neusmála.
,,Výborná odpověď! Přesně tohle jsme vám chtěli navrhnout. Další otázka- myslíte si, že byste zvládla jet někdy na své vlastní turné a ne pouze jako doprovod pana Mendese?" To mě zarazilo. Nikdy jsem nepřemýšlela o tom, jaké by to bylo mít své vlastní fanoušky a své vlastní turné. Momentálně jsem byla šťastná na Shawnově festivalovém turné a to mi stačilo. Vyšší laťku jsem si nikdy nedávala. Musela jsem rychle něco vymyslet.
,,Asi ano, o tomhle jsem upřímně ještě nikdy nepřemýšlela. Pokud bych byla schopna vydat nějaké písně, které by se ujaly a já si vybudovala základnu fanoušků, potom bych na turné určitě jela." Byla jsem se svou odpovědí vcelku spokojená.
,,To se mi líbí! Takové cíle kdyby měl každý! Hodně lidí tuto příležitost dostalo a jen tak ji zahodilo a teď jen závidí. Skvěle, navrhuji tedy podepsat smlouvu." Řekl nadšeně a z šuplíku pod stolem vyndal nahrávací smlouvu s mým jménem. Tohle bylo naprosto šílený. Dal smlouvu přede mně a nechal mi nějaký čas na přečtení podmínek. Když jsem je dočetla, ani na minutu jsem se nerozmýšlela a ihned smlouvu podepsala. Bála jsem se totiž, že pokud bych ještě chvíli váhala, nakonec bych nepodepsala. Okamžitě mi spadl kámen ze srdce.
,,Výborně, gratuluji! Teď jste oficiálně členem naší nahrávací společnosti Island Records!"
_______________________________________
Tak Mia konečně podepsala a čeká ji velká jízda 😊
Názor?❤Anet
ČTEŠ
Never be alone |S.M.|
Teen FictionDlouho jsem nad tím přemýšlet nemusela. Tohle prostě náhoda nebyla. Nemohla být.