Šatna

319 28 9
                                    

Po zvukové zkoušce začaly na stadion přicházet davy lidí a tak jsme museli jít do šatny. Zrovna jsem kontrolovala svůj vzhled v zrcadle, když do mé šatny vešel Shawn a zezadu mně objal a líbnul na vlasy.

,,Dneska po koncertě spolu něco podnikneme. Máš ráda divadlo? Nebo kino?" Zeptal se s rukama stále kolem mého těla.

,,Jasně že jo, jsem celkem kulturní člověk, abys věděl. V našem divadle v Bristolu jsem viděla snad všechny divadelní hry, které se tam kdy hrály." Dělala jsem naoko uraženou, ale moc mi to nešlo.

,,Tak to promiň, že jsem se tě tolik dotkl." Vyprskl Shawn smíchy, když viděl můj velmi nepovedený, rádoby uražený obličej.

,,Chtěla jsem se že zeptat, jak to bude s mou školou? Jak víš, tak letos maturuju. Sice mám zařízené učení přes internet, ale na maturitu se musím vrátit domů do Anglie. Ta přes počítač udělat bohužel nejde." Zdělila jsem mu své obavy. Maturita byla něco, na čem jsem si hodně zakládala. Byla to pro mně startovní čára do života plného úspěchů.

,,Za pár týdnů mi bude 19 a ještě nevím, co bych vlastně chtěla v životě dělat. Potřebuju mít aspoň jistotu, že tu maturitu zvládnu. Potom mám na rozhodování víc času." Hřebenem jsem si projížděla vlasy a tentokrát jsem mluvila s naprosto vážnou tváří.

,,Já myslel, že už víš, co budeš dělat. Budeš zpěvačkou. Říkal jsem ti nejmíň stokrát, že si tě lidi zamilují. Budeš slavná jako třeba Ariana nebo Adele. Můžeš dokázat všechno na světě, jen se toho snu nesmíš vzdát."

,,Co když to nevyjde? Co když mě lidi nebudou chtít poslouchat, moje nahrávky budou stát za nic, nebudou se prodávat a hrát v rádiích? Co potom? Andrew bude pro smích, jestli v tomhle zklamu. Pomohl ti udělat skvělou dráhu a teď by měl do světa slávy pomoct takový šmudle jako jsem já? Všude v bulvárních časopisech se bude psát, že Shawna Mendese do showbyznysu dostal, ale mě ne. Jak to chceš zařídit? To, že budu úspěšná jako ty? Nebo Adele? Jak Shawne?" Musela jsem se trochu uklidnit. Byla jsem moc vynervovaná z nadcházejícího koncertu.

,,Doufám, že to, co jsi mi tady teď řekla, jsi nemyslela vážně. Vážně jsi se nazvala šmudlou? Vážně si myslíš, že tě lidi nebudou mít rádi? Stačí jim ukázat, jak kouzelná doopravdy jsi. Jak nádherný máš hlas. Jaká jsi doopravdy osobnost. A nemysli si, že se mnou to byl hnedka od začátku úspěch. Třeba Life of the party se nikdy nehrálo v rádiích jako singl. Andrew tomu věnoval všechno své úsilí, chodil snad do všech rozhlasových stanic a stejně se to nikdy nepovedlo. Až Stitches mi pořádně otevřely bránu do světa. Asi nikdo z těch slavných lidí, co teď znáš, nebyl úspěšný hned od prvního dne. To prostě není možné. Jestli chceš uspět, tak musíš být sebekritická, ale ne se podceňovat."

Měl pravdu. Nesmím se podceňovat. Musím se soustředit na to, co v životě chci. A být zpěvačkou jsem vždycky chtěla.

,,Máš pravdu. Omlouvám se. Vím, že to se mnou myslíš dobře."

,,Neomlouvej se. Taky jsem měl ze začátku stejné myšlenky. To je normální. Teď by ses měla trochu uvolnit, nesmíš na pódiu působit moc křečovitě."

Když to řekl, přiblížil se ke mně a políbil mě. Cítila jsem se mnohem lépe. Byl to něžný polibek, plný lásky. Políbil mně tak něžně, jako bych byla z porcelánu a mohla se rozpadnout. Potom ale udělal něco, co jsem nečekala. Své rty přitiskl na můj krk a různě s nimi pohyboval. Musela jsem nahlas vydechnout. Zamotala jsem mu své prsty do vlasů a různě si s nimi hrála. Shawn mezitím chytl do zubů kousek mé kůže a začal ho pomalu sát. Teď už jsem vzdychla. Cítila jsem, jak se Shawn usmál. Nikdy jsem nic takového nezažila, byl to nádherný pocit. V tom místě, kde Shawn sál, se mi srážela krev a já věděla, že tam budu mít zanedlouho malé znaménko lásky. Znovu jsem vzdychla a v tom okamžiku do šatny vešel Andrew. Ihned jsme se od sebe se Shawnem odlepili. Byli jsme oba červení jak raci. Andrew vypadal zaskočeně.

,,Vy jste spolu?" To bylo to jediné, co řekl.

,,No, my ti to potom všechno řekneme. Proč jsi přišel?" Zeptal se Shawn.

,,Jdu za Miou." Otočil se na mně.

,,Venku na chodbě tě někdo čeká."

_______________________________________

A je to tady.
21.3. 2019 uvidím Shawna konečně naživo 😍😭❤ neskutečně se těším!
Pokud budete chtít, dám vám sem po koncertu nějaké fotky😊

Doufám, že se vám kapitola líbila ❤

Anet

Never be alone  |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat