„Semmiképpen."
„Mi?"
„Veled ellentétben én nem vagyok halott, tehát ha kiugrok az ablakon, összetöröm magam."
Harry karba tett kézzel állt, a nyitott ablakon bejövő enyhe szellő borzolta sötét haját.
„Ne legyél nevetséges, „Mondta. „Van egy elég erős szőlőtőke, ahhoz hogy lemássz, a ház oldalán nő. Mit gondolsz, hogy mentem ki éjszaka?"
Majdnem hátast dobtam. „Mi?"
„Elmagyarázom"Gyengéden kidugta a fejét az ablakon, lenézett a földre.
„Nem vagyok jó atléta." Mondtam. „Majd használom a lépcsőt."
Visszanézett rám, vissza bejött és karba tette kezeit. „Rendben, csináld azt. És mondd csak, hogy fognak reagálni a túlvédelmező szüleid, mikor titokzatosan kisétálsz a bejárati ajtón, ami nagyon is látható a kanapéról, amin ülnek?"
Összeszorítottam az állkapcsom.
Önelégülten vigyorgott. „Ezt gondolom."
„Nem tudom miért kéne rád hallgatnom." Mondtam a fejemet rázva. „Egy szellem vagy, és azt kéred, menjek el veled valahová, nem tudom hová. Lehetsz egy pszichopata szellem is amennyire én tudom."
Harry felhúzta egyik szemöldökét.
A kezemet a szám elé kaptam.
„Makacs vagy." Ajkain mosoly jele látszott.
„Jó okom van rá. Nem ismerlek."
„Még nem." Ferdén rám mosolygott, mielőtt kinyitotta volna az ablakot kicsit erősebben. „Most, lépj ki a párkányra és csússz le. Ez könnyű."
Őt bámultam.
Várakozóan nézett rám.
Tudtam, ha a szüleim feljönnek és meglátják, hogy nem vagyok itt szívrohamot kapnak. Istenem, hívják a nemzet biztonságot, hogy megtaláljanak. Habár, itt van velem szemben egy feltűnően jóképű halott fiú, eljutottam arra a pontra, hogy nem tudok jó döntést hozni, és több, mint kíváncsi vagyok rá.
Megfordultam és az ajtóhoz sétáltam, hogy becsukjam a zárat.
„Majd azt mondom elaludtam, ha kérdeznék." Mondtam neki, mire ajkai mosolyra húzódtak.
Visszamentem az ablakhoz és ránéztem gyorsan mielőtt óvatosan kiléptem a párkányra.
Lenéztem a földre és próbáltam nem meghalni, amint lenéztem a szőlőtőkére, amiről Harry beszélt.
Elég erősnek tűnt, ahogy a kezeimet rákulcsoltam. Levegőt vettem és elléptem a párkányról, lecsúsztam az indán és puffanással földet értem.
Gyengéden megráztam a fejem, ahogy próbáltam magamhoz térni és felfogni, hogy túléltem az ugrást.
„Látod? Mondtam, hogy könnyű."
Megfordultam és szemöldök ráncolva néztem Harryre, aki pár méterrel odébb állt, sértetlenül.
„Hogyan cs-„
„Leugrottam." Vont vállat és elsétált mellettem keresztül az udvaron. Hosszú léptekkel próbáltam utolérni, zavarosabb, mint eddig volt.
Nem kérdezgettem, miközben sétáltunk, csak követtem. Kisétált a kapun és megtartotta nekem udvariasan. Utána sétáltam és egy koszos ösvény felé vezetett, ami az erdőbe vezetett a ház mögött. A fák inogtak a gyenge szellő miatt, magasak voltak és árnyékot adtak a sötét éjszakán. A ropogó faágak hangja töltötte meg a levegőt és felnéztem, ahogy egy bagoly csillogó szeme bámult ránk, egy magas ágon ülve felettünk.
YOU ARE READING
Phantom (magyarul)
FanfictionEgy tragikus szerelemi történet, egy szomorú lányról és egy halott fiúról, akiknek együtt kell megtalálniuk a fiú gyilkosát, szívtörésen és rejtelmeken keresztül és megtanulván, hogy a halál talán nem a vég. *** Eredeti: seasidestyles Fordította: ad...