"Add ide a kalapácsot, Jane."
Sóhajtottam és megkerestem az eszközt, odaadtam apának, aki elég instabilan állt a létrán a fallal szemben az előtérben. Általában nem mondanám, hogy veszélyes a létra harmadik fokán állni, de az apámról van.
Hunyorogva néztem és óvatosan adtam neki oda a eszközt a legnagyobb koncentráltsággal. A padlón ültem, állam a tenyeremben pihent.
Még mindig szobafogságban voltam. Egy hete.
Csak suliba és haza vezethettem, Lényegében a két hely, ahol lehettem egész héten az iskola é otthon, az egyetlen kitérőm egy McDonaldsba vezetett, ahol vettem egy sült krumplit és egy shaket.
Tudom, úgy hangzok, mint egy siránkozó tinédzser, de ez vagyok én, és nem érdekel. Csak visszaakartam kapni a kocsim, hogy el tudjak húzni ebből a dohos házból és messze lehessek az idegesítő szüleimtől.
"Rendben, add ide a képet rólunk a Empire State előtt."
Az orrom ráncoltam. "Utálom ezt a képet."
"Minden képet utálsz. Add ide kérlek."
Drámaian sóhajtottam és odaadtam neki a képkeretet, óvatosan a szögre akasztotta. Hátra hajolt kicsit és hunyorgatva kiegyenesítette a kémet.
"Tökéletes." Mondta, vigyorogva. Lemászott hozzám. "Szerencsédre van egy apád, aki jó a díszítésben."
"Milyen szerencse." Mondtam monoton hangon."
Figyelmen kívül hagyta a szarkazmusom, elővett egy újabb szöget a zsebéből és lelépett a létráról, hogy arrébb vigye.
"Visszakaphatom a kocsikulcsom?" Morogtam. "Egy hete volt. És nem tettem semmi rosszat."
Horkantott. Mi a helyzet azzal, hogy hamarabb lelépünk suliból és éjfél után jövünk haza? Még mindig nem tudjuk, hogy hol voltál."
"Mondtam, elmentem vezetni. Szükségem volt rá, hogy.... kitisztítsam a fejem."
"Ezt megtehetted volna suli után és haza jöhettél volna vacsora előtt."
"Mondta, hogy sajnálom, rendben?" Én csak..."
Félbeszakított,ahogy apa elkezdte beütni a szöget, de egy furcsa zaj visszhangzott- egy éles hang.
Mindketten a falat bámultuk.
"Mi a fene volt ez?" Ráncolta a homlokát apa.
"Talán eltaláltál egy gerendát." Mondtam.
"Nem, annak más a hangja." Letette a kalapácsot és fülét a falhoz nyomta, gyengéden megkopogtatta. Azután erősebben kopogott, ugyanaz a hang hallatszott, kivéve, hogy kicsit gyengébben, mint először.
"Ez üreges."
"Üreges?"
"Igen. Azt hiszem a maradékot a földszintre tesszük fel. Nos, van itt is egy pár..."
"Miért üreges?"
"Nem tudom, édesem. Talán csak egy halott hely. A házaknak vannak néha ilyenei, építészeti szempontból."
A falat bámultam "Hmm."
Apa lemászott a létráról és összeszedte a szerelő doboz tartalmát, felkapta a létrát. "Ne aggódj, van még sok fal, ahova feltehetjük ezeket. Találkozunk a földszinten és befejezzük ezeket."
Amit nem mondtam el neki, hogy érdekelt a fal, és valami nem stimmel a random üreggel az emeleti előtér közepén, amikor két szoba van az oldalán és egy nyitott tér középen.
YOU ARE READING
Phantom (magyarul)
FanfictionEgy tragikus szerelemi történet, egy szomorú lányról és egy halott fiúról, akiknek együtt kell megtalálniuk a fiú gyilkosát, szívtörésen és rejtelmeken keresztül és megtanulván, hogy a halál talán nem a vég. *** Eredeti: seasidestyles Fordította: ad...