33. fejezet

2.6K 163 9
                                    

Max és én kimeredt szemekkel néztük a képernyőt. Mit tartalmazhat a  videó? Lehet a gyilkosság megoldásához a kulcs?

Elmém megtelt kérdésekkel, de nem tudtam mit csinálni, de a a videóban Ava leült egy fotelbe, ami a kanapé mellett volt, amin Harry Max és Nate ült.

"Mi a pokolnak filmezel most?" Kérdezte Harry Avát, arckifejezése bosszús volt.

"Gyerünk, nem vagyunk többé juniorok. Egy év múlva végzünk!"

Harry a szemét forgatta, feltűrte pulcsija ujját. A látvány remegést küldött végig gerincemen.

"Harry egy évvel később kezdte az iskolát, mint mi többiek." Mondta Max. "Tehát, egy évvel idősebb volt, mint mi, de ugyanabba az osztályba járt. Nem tudom miért kezdte egy évvel később."

Bólintottam. Értelmet adott annak, hogy Harry hogy tölthette be a tizennyolcat a junior évének felénél. Most már világos.

Ahogy a képernyőt tanulmányoztam, láttam a feszültséget Harry és az emberek között, amiről Ian beszélt.Látszott, ahogy Max és Nate beszélgettek, miközben Harry köztük ült egy pohár itallal a kezében. Vagy, hogy Ava egy fotelben ült, cigit szívott, mint mindig, és Harry felé pillantgatott.

Óvatosan Harryt néztem. Az ellenkezője volt annak a Harrynek, akit én ismerek. A látvány, ahogy a kanapén ült mogorván a videóban és a hangsúlya, ahogy egy másik videóban beszélt az anyukájával elérte azt, hogy örülök neki, hogy nem ismertem. Mindig is ilyen volt? Az első videóban, amikor Maxel játszottak és fiatalok voltak, izgatottnak és lelkesnek tűnt. Mi történhetett, hogy ilyen savanyú és bosszús lett?

"Hagyd abba a cigizést." Csattant rá Avára a videóban.

Nagyot szívott a cigijébe. "Nem."

Letette az italát az asztalra, előrehajolva a térdére könyökölt, Avát bámulta. "Azt mondtam, hagyd abba a cigizést."

"És én azt mondtam, nem." Bámult vissza rá.

"Hagyjátok abba, srácok." Mondta Nate, a zsebébe nyúlt és elővett egy pakli kártyát, mint ahogy nem sokkal ezelőtt is tette a mai bulin.  A videóban az asztalra dobta és figyelte, ahogy Harry és Ava egymás szemébe néztek.

A feszültség érezhető volt Harry és Ava között, még a videót nézve is. Harry előrenyúlt és eltette a hamutartót Ava elől és hátradőlt.

"Ha már elloptad a nyakláncom. Azt hiszem a legkevesebb, ha leteszed a cigit."

Elfojtottam egy zihálást. Ellopta a nyakláncát?

Ava szeme lángolt a képernyőn és sértődötten ült közelebb a hamushoz és kioltotta a cigijét. Továbbra is Harryt nézte.

"Milyen nyaklánc?" Kérdezte Max.

"Semmi." Mondta Harry, és italát felemelve belekortyolt egy nagyot..

"Be kéne melegítened Harry. " Csattant Ava. "Ez az első nap a nyárból."

"Nagyon szar ez a nap. " Válaszolt. "Kitaláltad ezt az értelmetlen bulit és az én házamban tartod, és elvárod, hogy ne legyek rád mérges."

"Nyugodj le, Harry." Mondta gyorsan Nate.

"Ez nem egy buli," Mondta Ava a szemét forgatva. "Csak néhány barátunk jött át."

"Akkor is az én házamban van az engedélyem nélkül. A francba, Ava."

Az ő háza? Nem ismertem fel a szobát, amiben voltak. A falak ötét fával voltak fedve és sok dekoráció díszítette a falakat. Lehet, hogy a sok dísz miatt nem ismertem fel a szobát?

Phantom (magyarul)Where stories live. Discover now