7. fejezet

3.9K 197 0
                                    

„Hé, Jane, ugye?"

A lágy hang forrása felé fordultam, megállva várakoztam, hogy Ria csatlakozzon hozzám. Egy fekete tincset hátra dobott a vállára, ajkai barátságos mosolyra húzódtak.

„Igen." Mondtam, amint azonos tempóban haladtunk.

„Hova tartasz?"

„Biológia" Mondtam neki az utolsó órámat.

„Hmm."

„Te?"

„Rajz"

Ilyenkor kívánom azt, hogy bárcsak lenne valamilyen enyhe szociális érzékem, ahhoz, hogy beszélgessek. De nincs, így Ria és én csendben sétáltunk.

Megálltam a biológia termem előtt és mosolyt küldtem Ria felé.

„Hey, Nate tart egy partit a hétvégén," Mondta Ria és mosolyt villantott felém. „El kéne jönnöd."

Megrándultam. „Nem tudom, nem vagyok egy nagy parti arc." Idegesen nevettem.

„Oh, gyerünk már." Mondta. „ Szeretnénk, ha ott lennél."

A csengő megszólalt és Ria átnézett a válla felett. „Nos, mennem kell," Mondta. „Remélem, megfontolod, hogy eljössz a buliba." Mosolygott utoljára mielőtt az órájára ment.

A biológia untatott, mint mindig. Államat a kezemben tartottam és kiengedtem egy nagy sóhajt.

„Hiányzik."

„Mi?"

„Lélegezni."

„... a földrajzi rejtélyek felkutatása foglalkoztatja minden nép tudósait. Tudna valaki mondani egy példát erre, amit már tanultunk?"

Figyelmen kívül hagytam Miss Monroe előadását, a gondolatim Harryn jártak és azon, ami kért tőlem. Megtalálni a gyilkosát? Mibe kevertem magam? Megéri ez nekem?

Emlékszem a halvány tekintetére, amivel nézett engem, miközben kifújtam a levegőt a tüdőmből. Milyen érzés lehet, ha nem vagy képes egy olyan egyszerű dologra, mint a lélegzés?

Elhatároztam, hogy megéri. Segíteni fogok neki.

„Miss Marx?"

Felpillantottam és minden figyelmem Miss Monroera irányult.

Felhúzta egyik szemöldökét-

„Meg tudná ismételni a kérdést?" Kérdeztem, miközben páran kuncogtak.

„Mondj egy példát egy geológiai furcsaságra, amit már tanultunk."

Pislogtam.

„A Marianna-árok" Mondtam és mentálisan hálát adtam apa földrajzi vicceiért.

Miss Monroe igazán meglepődve nézett rám.

„Helyes." Mondta, majd visszasétált a terem elejébe. „A Marianna-árok a legmélyebb árok a földön, és..."

Figyelmen kívül hagytam az óra további részében.

Az utolsó csengő után kisétáltam a kocsimhoz, és a parti meghíváson gondolkoztam, amit Ria ajánlott fel korábban. Mennem kéne? A bulik még a szart is kiűzik belőlem, személyesen. Úgy értem, csomó izzadt ember csinál tudatlan dolgokat – bármi megtörténhet. És a bulival kapcsolatos eddigi tapasztalataim nem éppen kellemesek.

Becsuktam a kocsi ajtót magam mögött, hátradőltem és becsuktam a szemem.

„Istenem, elfelejtettem, hogy milyen sokáig is tart az iskola. Évek óta itt várok."

Phantom (magyarul)Where stories live. Discover now