Elfogadom a kihívást @Flexi17 ! (:
25 tény rólam
1. Most érettségiztem le és magam is megleptem milyen eredményesen!
2. Immár elmondhatom magamról, hogy 3 nyelvvizsgával rendelkezem, amire rettenetesen büszke vagyok.
3. Véget ér számomra a gimnazista élet és már előre félek, hogy mi vár rám az egyetemen.
4. A nővéremtől több száz kilométerre élek most már 4 éve, mert más városban egyetemista.
5. Sosem voltam One direction rajongó.
6. Őszintén fogalmam sincs miért döntöttem amellett, hogy csak Harry Styles fanfictionokat fordítok.
7. Úgy érzem sokat komolyodtam az utóbbi 2 évben.
8. Nemrég töltöttem be a 20. életévem.
9. Az eddig kapott díjakat, azért nem tettem ki , mert az első kikötés máris az, hogy olvasd el a könyvét annak, akitől a díjat kapd, de én sajnos alig olvasok magyar történetet.
10. Lehet, hogy unszimpatikusnak fogok tűnni ezután a pont után, de őszintén nem gondolom, hogy így kéne olvasókat szerezni. Ha valakit érdekel a történeted és rátalál, nyilván magától is el fogja olvasni!
11. Most, hogy zajlik az EB elkezdtem értékelni a focit.
12. A középszintű szóbelik előtti nap is csak a meccset tudtam bámulni, valahogy jobban lekötött:D
13. Sosem voltam jó az ilyen "írj magadról" dolgokban.
14. A környezetemben senki sem tud arról, hogy fordítok.
15. Régebben sokat kértem és sokat nyavalyogtam, hogy írjatok nekem és legyen visszajelzés, mára már úgy érzem ezt a szokásom majdnem teljesen elhagytam.
16. Mindig is arra vágytam, hogy majd beszélgetek az olvasóimmal és legalább pár emberrel jónak mondható kapcsolatot építhetek ki. De ez eddig nem jött össze.
17. Gyakran kérdőjelezem meg, hogy van-e még értelme fordítanom, de aztán mindig jön egy-egy biztató hozzászólás és rögtön butaságnak tartom az abbahagyás gondolatát.
18. Amikor mélyponton vagyok és egyedül érzem magam, általában leülök egy-egy részt fordítani és az érkező szavazatok elérik, hogy úgy érezzem valami eredményest is cselekedtem.
19. A túl sok fanfiction olvasás miatt néha észreveszem magamon, hogy a saját életemben előforduló helyzeteket is a szerint gondolom át és magyarázatot akarok találni a barátaim cselekedetére. Persze ennek az a vége, hogy túlgondolom a dolgokat.
20. Kezd nagyon nehézzé válni, hogy további öt dolgot írjak magamról, mert azt sem tudom egyáltalán érdekel-e valakit:D
21. Hajlamos vagyok alábecsülni magam.
22. Pesszimistának mondanám magam, mert mindig a legrosszabbra számítok minden helyzetben.
23. Az előző pontra magyarázatom, hogy ha a legrosszabbra készítem fel magam, akkor csalódás nem érhet, csak pozitívan :)
24. Régebben bármit megadtam volna, azért, hogy külföldön élhessek, de mai fejjel már nem akarnék külföldön tanulni és dolgozni sem.
25. A szívemben a legkülönlegesebb helye még mindig a Phantomnak van(:
Kihívottjaim: Azért csak ketten, mert nem olvasok több magyar történetet :"D
@SkylerD1 - A lencse mögött
dirty17black - Split
Köszönöm, ha végig olvastad és remélem, azért nem untattam senkit halálra.:)
UI: Hihetetlen, hogy már a 80 ezres megjelenítésen is túl van a Phantom ^^ Köszönöm!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Phantom (magyarul)
Fiksi PenggemarEgy tragikus szerelemi történet, egy szomorú lányról és egy halott fiúról, akiknek együtt kell megtalálniuk a fiú gyilkosát, szívtörésen és rejtelmeken keresztül és megtanulván, hogy a halál talán nem a vég. *** Eredeti: seasidestyles Fordította: ad...