3. fejezet

4.9K 238 18
                                    

A tükörben néztem magamat, a finom nyakláncot vizsgáltam a nyakam körül. A kis koponya és a csontok varázsa a mellkason közepére lógott, éppen a pólóm szegélyéig.

Gyönyörű volt.

De, hogy az ördögbe került a dobozba? Egy napja találtam meg ott, és jelenleg készen állok a második napra az iskolában. Viselhetem a nyakláncot iskolába? Szeretném. Finom és szentimentális, és valahogy arra késztet, hogy ne legyek mogorva.

Úgy érzem kiakasztott a nyaklánc, ami a dobozból került elő, amiben egy random képet találtam, de nem. Ez csak egy kis ajándék, ezek a random dolgok, amik az utamba kerültek.

„Lesz, ami lesz." Mondtam a tükörképemnek és felvettem a táskám, a nyakláncot magamon hagyva.

Lementem a lépcsőn, a vállamra dobtam a sötét hajam. A nap sütött; következtettem,ahogy a csillárról visszaverődött az előcsarnokban.

„Jó reggelt, drágám." Üdvözölt apa a konyha asztalnál ülve. Az újságot ölében tartotta és egy tányér tojásrántotta volt előtte. Ragyogóan mosolygott rám.

Biccentettem és egy banánt vettem el a gyümölcsös tálból.

„Jane csináltam neked pirítóst." Mondta anya, miközben kávét öntött a bögréjébe.

„Rendben, elvagyok a gyümölcsökkel." Mondtam miközben lehúztam a banán héját.

Anya vállat vont, majd beleivott a kávéjába.

„Nos, mennem kell." Mondtam, beleharaptam a banánba és a fülem mögé tűrtem egy hajtincset.

„Rendben, szép napot ke-„

Anya hirtelen hagyta abba a beszédet és homlokát ráncolta. „Jane." mondta és megálltam, hogy visszanézzek rá.

„Hmm?"

„Új nyaklánc?"

A kezem a nyakláncra zárult. Abbahagytam a rágást és gyorsan nyeltem.

„Közelebb lépett hozzám, rásandított. „Egy koponya?"

„Uh, igen. Találtam, uh..., Clairenél.

„Clairnél? Utálod azt a helyet, amióta tizenkettő vagy", állapította meg apa.

„Nos, csak megláttam a kirakatba és akartam." Mondtam miközben távolodtam anyától, aki meg akarta érinteni a koponyát.

A szüleim összenéztek.

„Most már mehetek?" Kérdeztem. „El fogok késni."

„Igen, legyen szép napod." mondta apa és visszafordult az újsághoz.

Mélyről jövő sóhajt eresztettem, majd kilöktem az ajtót, elsétáltam a ház mellett az autómig.

Végül nem késtem el suliból. Valójában korán érkeztem és a körmöm piszkálásával ütöttem el az időt az első órám termében.

„Szia"

Felnéztem Maxre, aki mellém ült, ugyanúgy, mint előző nap.

Biccentettem köszönésképpen, majd visszatértem a kicsi sötétkék körmömhöz a hüvelykujjamra, aminek a leszedésére koncentráltam.

„Mi újság?"

Szép tőle, hogy próbálkozik, de inkább lennék egyedül, minthogy vele beszélgessek.

„Uh, tényleg semmi." Válaszoltam. Nem akartam durva lenni vele, csak nem akartam, hogy valaki annyira megismerjen, hogy elítéljen a depresszióm miatt. Tudom ez hülyeség, de ez járt a fejemben.

Phantom (magyarul)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora