Reggel magamtól keltem fel sosem voltam egy hosszan alvó lány aki képes délig aludni. Ránéztem az órára. Mégcsak 7 óra volt ezért vissza ültem az ágyamra majd telefonozásba kezdtem. Felmentem a közösségi oldalakra mire nem találtam semmi különöset.Becsoszoktam a konyhába.
Egy kávét főztem magamnak és kortyolgatni kezdtem.
Kinéztem az ablakon és gyönyörködtet a bimbózó virágokban. Az út forgalmas volt gondolom munkába siettek az emberek.
Arra lettem figyelmes ,hogy Miu forgolódik. Csináltam neki egy forró kakaót hiszen nem szereti a kávét majd ágya mellé helyeztem.
Egy cetlit hagytam mellette. Melyben az állt ,hogy boltba mentem.Felszáltam az első buszra majd a boltba indultam. Csak egy bevásárlásra mentem mert úgy gondoltam ,hogy a lányokkal elmehetnénk a viziparkba.
Gyorsan kifizettem az ételeket amiket vettem. Haza cipeltem magammal. Kinyitottam az ajtót és a két barátnőmmel találtam szembe magamat. Mind a ketten a nyakamba ugrottak.
Beljebb mentem és egyből egy gyors reggelit készítettem. Miután elfogyasztottuk a lányokkal közölni akartam a mai programot.-Lányok! Arra gondoltam ,hogy mi lenne ha ma elmennénk viziparkba.-néztem közöttük és vigyorogva vártam a választ.
-Húúh!!! Az nagyon jó lenne!-mondták egyszerre és ölelgetni kezdtek.
-Akkor készüljünk és az én kocsimmal megyünk!-mondta Bora mire csak bólogattunk.
Én egy szürke, lenge,zsebes trikót vettem fel egy egyszerű fehér nadrággal.
Bora csak egy fekete feltűrt ujjú pólót vett fel egy világos nadrággal és napszemcsivel. És egy szalmakalappal.Míg Miu egy barack színű pólót egy kopott farmerrel.
Betettük a bikiniket, törölkötőket és a papucsokat is. A pénztércákat és a többi fontos dolgot se felejtettük el.
Ki terelgettem a lányokat a lakásból majd kulcsra zártam az ajtót. Mivel Bora kocsijával megyünk ezért még hozzá is elkellett sétálnunk. Mivel tőlem kb 10 percre lakik ezért gyorsan oda értünk. A parkolóban kinyitotta a kocsit mi pedig beültünk. A kocsi elindult alattunk így egyenesen az uticélhoz mentünk. A rádióban K-pop számok mentek így nem kapcsolatuk el. Csak csodálkoztunk a friss nyári tájban mire megláttunk egy BTS-es plakátot mire Miu egyből megszólalt.-Meg kell majd nézni a fejleményeket a jelentkezéséről.-mondta ezt nyugodtan. Mivel én az anyós ülésen ültem és az előbb említett barátnőm pedig hátul ezért hátra fordultam és egy széles mosolyt mutattam neki.
Már azon gondolkodtam ,hogy ha még is megnyerném egy csoda folytán akkor mi lenne.
Persze a gondolkodási menetemet az zavarta meg ,hogy a kocsi leállt. Ezzel arra utalva ,hogy megérkeztünk. Még nem mentünk be mivel a kedves barátnőmnek beadtam a derekam egy fagyira. Persze nem bántam meg csak csupán nem volt kedvem hozzá.
Végül kivettük az autóból a táskákat és a cél bejáratához tartottunk. Éreztem ,hogy a meleg nap süti a testemet éppen ezért esne jól egy ilyen kis mulatság.Már a bejáratnál várakoztunk ahol a sor tartott nem kellett sokat várni már bent is voltunk a szép helyen. Nyugtató volt a friss levegő illata.
Elmentünk át öltözni.~rose~
YOU ARE READING
A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]
Fanfiction[BEFEJEZETT] Kim Yuju, középiskolás éveit kettévágta egy baráti fogadás. Pontosabban a kedvenc előadói sorsolást tartottak ahol találkozhatna velük... Nem kap sok jövőt a több millió A.R.M.Y miatt, mégis mennyi rá az esély? Figyelem! Trágár szavak...