~néhány nappal később~A madarak hangos csiripelésére ébredtem. "Ugye milyen jó álom volt? Össze jöttem Jiminnel és a BTS-nél jártam az álmomban..." lassan kinyitottam a szemem majd a fehér plafont tanulmányoztam.
-Jó reggelt Yu~! Jiminék megint elmentek xbox-ozz velem~!- "várj! Ez V? Akkor nem egy álom volt? Wooow!"
-Tae?-nyöszörögtem miközben felültem és ámélkodtam. Tényleg nem álom.
-Aha gyere~ játszunk a Fifával.-most ,hogy megbizonyodtam ,hogy tényleg nem álom V becsapta az ajtót.
Elbatyogtam a szekrényemig majd felvettem egy egyszerű rövid farmert majd egy túlméretezett piros "SWAG" feliratú pólót és elvégeztem a reggeli teendőimet. A konyhában megettem egy almát majd a nappaliba mentem ahol Tae volt szétterülve a kanapén.-Heeelooo!-huppantam le mellé.
-Jimin?-Elment MEGINT Namjoonnal...-ült fel.
Mostanában Jimin sokat elmegy a leaderükkel valahova ,de nekünk nem mondják el. Ez azóta a nap óta tart mióta Nammal kettesben beszélgettek.-Akkor... Leverlek a játékban!-nyújtottam ki a nyelvem majd megfogtam az egyik konzolt.
-Nyem hiszeem!-ugrott a másikért.
***
-Ennyi! Én nyertem!-kezdtem el ugrándozni.
-Csak hagytalak nyerni!-fordult el keresztbe tett kezekkel duzzogást színlelve.
-MEGJÖTTÜNK!-hallottam egy ismerős hangot majd a bejárathoz futottam.
-Szia RM örülök ,hogy itt vagy most vertem meg Tae-t xboxban!-mosolyogtam büszkén.
-YAH! MONDTAM ,HOGY HAGYTALAK NYERNI!-kiabálta a nappaliból V mire megforgattam a szemem.
-Jimin...? Hol van?-néztem ahogy veszi le a cipőit.
-Itt vagyok édes!-hallottam meg a hangot mögülem majd megfogta a derekamat és magáhozhúzva ölelte meg.
-Hol vagy mindig Oppa?-kérdeztem.
-Jah! Ezt megbeszéltük! Majd elmondja Nam ,ha úgy gondolja...-adott egy gyors ,de lágy csókot.
-Na turbékoló pár! Már csak holnap kell mennünk egy helyre és utána befejeztük Jimin. Elmondom Yujunak ,ha te 100%-ig biztos vagy benne ,hogy neki ez jó Hyung!-állt meg előttünk Nam mire Jimine hevesen bólogatott.
-Akkor szólok a srácoknak és elmondom a JÓ hírt.-került meg minket mire értetlen fejet vágtam.~
-Szóval Yu! Van egy hírünk!-állt fel Joon.
-Mi lenne az? Már kíváncsi vagyok!-mosolyogtam miközben nyuktatás képen Jimin simogatta a combom.
-Az... Hogy beszéltünk a manager-nimmel és 2 nap múlva mész egy meghallgatásra mivel hallottunk téged énekelni és már volt szemtanud tánc terén ezért egy ''tehetség kutatón" lesz részed...-magyarázta levegő nélkül a leader miközben összeszorult a gyomrom.
-É...Én?-hitetlenkedtem."Biztosra mentem ,hogy ez nemcsak egy álom???"
-Nem is a szomszéd cili cica...-nézett rám olyan 'tudod te jól' nézéssel.
Nem tudtam megszólalni. Lesokkolva ültem ott arra várva ,hogy majd valaki megcsíp és elmagyarázza ,hogy ezt mind csak képzelem. Nem tudom meddig voltam sokkos állapotban ,de arra eszméltem ,hogy valaki a kezét kalinpálja előttem.-Yuju! Hahó! Hallasz?-hallottam meg a barátom hangját. Megráztam a fejem felébresztés képpen majd rá néztem.
-Na végre figyelsz! Szeretnél gyakorolni?-vont kérdőre mosolyogva.-Pe-persze... Köszönöm srácok!-ugrottam fel hirtelen hangulat váltásom után majd végig ölelgettem őket kivéve Namot őt utoljára hagytam.
-Neked is nagyon nagyon köszönöm!-ölelgettem meg a rappert mint egy plüss macit.-Nincs mit! Deh kiszorítod belőlemh ah szhuszt.-mondta levegőért kapkodva miközben nevetve elengettem.
-Amilyen pici olyan erős mint Jimin!-nevetett a szív alakú mosolyával Hobie.
Aztán mindenki nevetésben tört ki.-Tényleg köszönöm srácok! El sem hiszitek ,hogy mennyire örültem amikor megtudtam ,hogy ez a gummy mosoly cukorka "sorsolt'' ki engem!-jöttek elő az öröm könnyeim majd összeborzoltam Suga haját ami miatt egy halálos pillantást kaptam.
És amiért ennyi pozitív kommentel kaptam kaptok nevet is.
Szóval olvasók mostantól Jimin popsik vagytok! Addig is puszi Jimin popsik!~rose~
YOU ARE READING
A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]
Fanfiction[BEFEJEZETT] Kim Yuju, középiskolás éveit kettévágta egy baráti fogadás. Pontosabban a kedvenc előadói sorsolást tartottak ahol találkozhatna velük... Nem kap sok jövőt a több millió A.R.M.Y miatt, mégis mennyi rá az esély? Figyelem! Trágár szavak...