₪10₪

2.4K 143 2
                                    

Reggel finom illatra keltem.
Mikor felültem lassacskán ,láttam ,hogy még a tegnapi ruhámba vagyok.
"Mi is történt tegnap?"-kérdeztem magamtól.
Beugrott. Elmentem Tae-vel egy kávézóba majd utána hazafelé buszra szálltam és...bealudtam? "Nagyon okos vagyok! Gratulálok Yu!"mondtam magamban a szavakat közbe homlokomat ütögettem. "De ,hogy kerültem ide?... Valószínű V felhozott. Milyen cuki"
Kezdtem megint saját magamba gondolkodni.

Elmentem a szekrényemhez és kivettem egy fekete cropptoppot és egy fekete,rövid szaggatott farmert. Befújtam magam ismét az epres parfümömmel magam majd a konyha felé vettem az irányt mert egyre erősödött a finom illat.

Leérve a konyhába megálltam és az ajtónak támaszkodva néztem ahogy Jin rántottát készít.
Csak mosolyogva néztem ahogy a szakácsunk előszeretettel csinálja a reggelit aztán úgy döntöttem ,hogy feltűnés mentesen megterítek ami sikerült is. Amikor betoltam az egyik széket egy kicsit hangos volt így Jin észre is vett. Egy "Jó reggelt"-el köszönt nekem majd folytatta tevékenységét.

-Szólj légyszives a fiúknak ,hogy reggeli van.-fordult felém majd én távozva a konyhából mentem az ajtók felé.

Az első jobb oldali ajtó Sugáé. Kopoktam kettőt az ajtaján és nem jött válasz. Így benyitottam. Egy szuszogó Yoongit láttam az ágyán aludni. Leültem az ágy szélére így néztem kb 2 percig. Elnéztem penge éles arcvonalát,hófehér bőrét.

-Tudom ,hogy nézel.-szólalt meg hirtelen még csukott szemmel mire én akkorát ugrottam ,hogy majdnem leestem az ágyról.

-Cs-cs... Csak szólni akartam ,hogy készen van a reggeli gyere le enni.- néztem rá ártatlanul.

-Majd megyek.-fordult a másik oldalára majd kimentem a szobából vörös fejjel.

A következő szoba ami a bal első az RM szobája. Mire kopogtam volna kinyílt az ajtó és csak RM mellkasát láttam.

-Ömm...Jó reggelt...menjél le kész a kaja.-szólaltam meg halkan majd egyet bólintott és már ment is el.
"Most komoly? Ez így fog menni?"kérdeztem magamban mert már megint egy pír szökött az arcomra.

Tovább mentem a bal második szobához ami vagy Jiminé vagy Hoseoké.
Kopogtam és egy "gyere" szócskával már be is nyitottam.

-Jó reggelt. Gyere le reggelizni.-mondtam neki mosolyogva.

-Reggelt! Megyek már is!-mondta Jimin aki a haját igazgatta a tükörben. Szerencsére megúsztam becézgetések nélkül.

Következik Jungkook. Kopoktam 2 es nem jött válasz. Még kopoktam és még mindig nem kaptam választ ezért benyitottam.

Ahogy beléptem láttam Kookot az asztalon aludni.
Mellé léptem és láttam ,hogy rajzolt így gondolom rajzolás közben aludt el.

Megrázogattam a vállát majd felébredt és vele is beszéltem ,úgy mint a többiekkel.

Következő Tae szobája.
Kopogtam mint mindenkinél. Igen ez így elég unalmas. Egy beengedő szóval beléptem ajtaján és ő éppen vette a nadrágját.

-Gy-gyere l-le reggelizni.-kezdtem el dadogni." Istenét nem szoktam dadogni ez gáz."

-Oki.-zárta re rövidre.

-Jah és köszi ,hogy tegnap elhoztál.-mondtam szerényen majd mosolyt csaltam arcomra.

-Nincs mit.-legyintett aztán én már mentem is tovább.

Mivel már elegem volt a kopogásból ezért csak benyitottan J-hope szobájába. Bár ne tettem volna.
Egy félmesztelen Hobit láttam meg aki éppen gondolom pólót keres.

-Re-reggelt...Gyere...le enni.-kezdtem el megint dadogni."a kurv@ életbe már a dadogással".

-Okkay ,de legközelebb kopogj. Engem nem zavar csak látom te eléggé meglepődtél.-kuncogott fel majd már éreztem ,hogy ég a fejem. Gyorsan távoztam és a konyhába mentem. Még hiányzott Kook és Hoseok.

-Finom az illata.-mondtam Jin-nek az őszintét és leültem Suga és Jimin közé.

-Neked is!-szólalt meg Yoongi mellőlem.
-Imádom az epret.-szippantott még egyet és láttam ,hogy Jimin szúrós szemekkel néz Sugára.

Közben megérkezett a 2 tag aki hiányzott.
Jó étvágyat kívántunk egymásnak majd enni kezdtünk.

Mivel csöndben ettünk gondoltam felhozok egy témát.

-És mi rajzoltál Kookie?-kérdeztem majd rá emeltem tekintetem.

-Hmm... Az meglepi.-mosolyodott el.

-De ugye nekem elmondod 4 szem közt?-mosolyodtam el sunyin.

-Csak neked nem mondom el!-nevetett fel mire lefagyott a mosoly a számról.

Reggeli után elpakoltam és szobámba mentem.
Telefonomon keresztül fülessel hallgattam zenét miközben pakolásztam.
Éppen a fake love ment aminek tudtam a táncát így közben táncolni is megálltam és énekelgettem.
Mikor egy papírt kidobtam a szemetesbe ami az ajtó mellett volt láttam ,hogy Jimin figyel.
Kivettem a fülhalgatót a fülemből és csak a mosolygó Jimint láttam.

-Mióta vagy itt?-kérdeztem közbe értetlen fejet vágtam.

-A Fake Love eleje óta...-gondolkodott.

-Okké.-fordultam vissza, de  még nem tettem vissza a zenét.

-Szépen táncolsz és ahogy elnézem az én részemet tanultad meg,ugye?-kuncogott fel.

-Először is köszi másodszor igen a tiedet.-tetten karba a kezem miután felé fordultam.

-Amúgy az lett volna a kérdésem ,hogy Just Dance-ezel velem-e mert senki nem akar.?-nézett mélyen a szemembe.

-Igen csak egy pillanat és megyek.-mosolyogtam.

~rose~

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now