Miközben Hoseok ránk ugrott Jimin mellkasára estem. Egy kicsit kínos volt ez a póz mert úgy néztünk ki ,hogy Jimin félig ülve én nekem a fejem a mellkasán még a lábaim az ő derekán J-hope meg keresztül fekszik a hátamon.(xD)-Yah! Ez tök nyálas. Mentem.-hallottam meg Suga komor hangját amin én csak nevetni tudtam.
-Hoseok! Örülök ,hogy örülsz ,de nem akarsz leszállni rólam? Nehéz vagy!-beszélt alattam Jimin. (Ez kétértelmű?xd)
-Naaaa nem is örülsz a jövőbeli kereszt apának?-ült fel Hobi miközben lebigyesztette a száját.
-Ki beszélt itt gyerekről? Még túl fiatalok vagytok! És az én kicsi Yu-mat nem ronthatja meg Jimin.-kezdett el monológot mondani Jin.
-Hé! Ezt sértésnek veszem!-háborodott fel Chim majd a hajamat kezdte el piszkálni.
Közben rájöttem ,hogy Hobi már leszállt rólunk ezért én következek.-Szerintem hagyjuk abba ezt a beszélgetést mielőtt kínossá válna... Rendeljünk sushit!-tette fel az ötletet Nam majd mindenki bele is egyezett.
-A-a te még maradsz Cica!-fogta meg a csuklómat Jimin miközben fel akartam állni az ágyról.
-Mit szeretnél Jimine?-ültem vissza mellé.
-Csak ezt!-hajolt közelebb majd egy puszit nyomott a homlokomra. Elpirulva kimentem a szobából otthagyva a fiúmat.
***
-Yu átvennéd a shusit? Itt van a futár! A pénz a konyha asztalon!-kiabált nekem Jungkook majd eleget téve a kérésének átvettem az ételt majd bevittem a konyhába.
Éppen a tányérokra raktam ki a szeleteket amikor két kart éreztem meg a derekamon.
Azt hittem ,hogy Jimin az ,de amikor megfordultam Tae állt mögöttem.-Mi az Taetae?-kérdeztem kedvesen.
-Olyan gyorsan felnőttél...-tettetett mű könnyeket amire én csak nevetéssel reagáltam.
-Emlékszel amikor még együtt kávéztunk és bealudtál a buszon?-kérdezett drámaian közben én mégjobban nevettem.
-Olyan vagy mint a húgom lennél!-mondta komolyan.
Egy ideig még néztük egymás arcát majd elkezdte csipkedni azt mosolyogva.-Te is olyan vagy mint a nemlétező bátyám oppa!-mosolyogtam majd folytattam a tevékenységemet.
***
- Mond ,hogy Ááá~!-nyújtotta felém az egyik szelet shusit Chimchim. Kuncogtam egyet majd kinyitottam a szám.
-Nagyon cukik vagytok meg khmm nyálasak...deee ugye tudod Jimin Hyung ,hogy nem mondhatod el a manager-nimnek ,hogy együtt vagy Yuval mert benne van a szerződésben ,hogy nincs csajozás...-vonta kérdőre Nam. Én egy kicsit rosszul éreztem magam ,de egyet értek RM-el. Jimin megköszörülte a torkát majd ő is beszélni kezdett.
-Tudom Namjoon ,de most még kiélvezem ,hogy itt van Yuju mert utána haza megy persze szeretnék beszélni manager-nimmel pár dologról...-lett komolyabb.
-Miről?-húzta fel a szemöldökét Namjoon.
-Majd megbeszéljük RM...-sóhajtott Chimchim.
~rose~
YOU ARE READING
A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]
Fanfiction[BEFEJEZETT] Kim Yuju, középiskolás éveit kettévágta egy baráti fogadás. Pontosabban a kedvenc előadói sorsolást tartottak ahol találkozhatna velük... Nem kap sok jövőt a több millió A.R.M.Y miatt, mégis mennyi rá az esély? Figyelem! Trágár szavak...