₪34₪

1.2K 80 4
                                    


*2 hónappal később*

Miután megnyertem az énekes nemzetközi versenyt, a BH felkarolt és egy lány csapatot akar debütálni. És bizony ebbe én is beletartozom, pontosabban különböző énekes műsorokból és versenyekből lett össze állítva a csapat melynek én lettem a leaderje. Összesen négyen lettünk és a banda nevünk a "Lucky Bomb" lett. A csapat maknae-jét K-Happy-nek hívják (művészi nevén) aki rapper és visual tag, ami a legérdekesebb az egészben, hogy a bandánkban 1 ikerpár is van: művésznevükön FireLady és SuI. FireLady rapper és componáló, még SuI főtáncos és rapper. Már másfél hónapja dolgozunk együtt ami lehet kevésnek tűnik, de olyan gyorsan összeszoktunk, mintha már ezer éve ismertük volna egymást. Őszinték vagyunk egymáshoz és elmondtam nekik a kapcsolatomat is, de megkértem, hogy ne fújják fel a dolgot.

-Yuju! Hol van a fekete táskám?-jött be a szobámba K-Happy.
-Sehol se találom, de így nem tudok belőle kipakolni.-nyüszögött.

-A nappaliban, a kanapé mögött nézted már?-vontam kérdőre majd össze hajtottam a következő ruhadarabom és a helyére tettem.

-Mindjárt megnézem ott is, köszi.-virított egy ezer wattos mosolyt és fordult sarkon szökdécselve. Nem hiába hívják így a lányt. Ha részleteznem kéne az eseményeket, inkább annyit mondanék, hogy egy közös doromba költöztünk amit a kiadónk rendezett nekünk és most tele vagyunk dobozokkal, táskákkal hegyén-hátán.
A ruháimat sikeresen bepakoltam a szekrénybe így az a doboz felé nyúltam melyekben az én törékenyebb tárgyaim vannak. Elkezdtem kiszedni őket az újságpapír cafatokból s' egy olyanhoz jutottam melytől egyből mosolyogni kezdtem. Egy fénykép volt bekeretezve melyen Jimin és én voltam. Ez a kép volt az első közös képünk amikor együtt sétáltunk. Emlékszem amikor ez a kép készült Jiminnek a háttérképe lett már aznap és még jó sokáig.
Őszintén szólva nagyon hiányzik Chim. Már vagy 3 hete nem találkoztunk,és kb egy hete nem is beszéltünk, mivel turnéra mentek. Közeledik már a debütálásunk napja, de én még mindig nem vagyok megelégedve a tehetségemmel. Próbálok maximalistaként állni a dolgokhoz mivel a bandánk jövője részben az én kezemben is van. A telefonomért nyúltam miután letettem a kezemből a dolgokat majd Jimin számát tárcsáztam egyből. A sokadik csengés után már fel akartam adni, mikor jelzett a készülék, hogy felvette. A kedvem egyből jobb lett és boldogan, vigyorogva szóltam a telefonba:

-Szia!

-Szia édesem, rég beszéltünk!-lihegett a telefon túlsó végén mintha a maratont futotta volna le.

-Igen Chim. Nagyon hiányzol. Edzésed volt?-rágtam a szám.

-Edzésem van ,igen.-válaszolt még mindig lihegve.

-Ohh. Akkor nem zavarlak, jó edzést!-nyomtam volna ki, de Jimin még időben szólalt meg.

-Nehogy le tedd Yu! Nagyon jó hallani a hangod, hiányzol.-nem láttam őt, de hallottam hangján, hogy letörtebb.  

-Majd bepótoljuk édesem. Jövőhéten már jöttök is haza, igaz?-

-Igen, jó hallani,hogy jól vagy szerelmem. Majd még beszélünk. Mennem kell. Csók neked! Szeretlek!-mondta siettetve.

-Én is szeretlek. Vigyázz magadra! Puszi!-

Miután elköszöntünk, egy kicsit bágyattabban folytattam a pakolást. Nagy nehezemre esik nem rá gondolni, de el kell fogadnom, hogy nem lehetünk mindig együtt. Ő egy tehetséges és híres idol. És, ha nekem is sikerül akkor én is idol leszek és kevesebb időt tölthetünk egymással. Arról nem is beszélve, hogy titkolni kell a fanok elől.

A fehér polcra néztem ahol már a kiállított képek helyezkedtek el. A két kezemet leráztam majd a mobilomért nyúltam, hogy megnézzem az időt. Sóhajtottam egyet miután tudatosult bennem, van még időnk. Szóltam a lányoknak is, hogy márcsak másfél órájuk van pakolni és utána indulás. Ma még egy hangpróbánk lesz és egy 3 órás tánc edzésünk. Valószínű megint későn érünk haza ezért előre elpakolok az útból,hogy majd, ha hazaérünk akkor csak fürdés és alvás. Még egyszer körbe pillantottam a kissé rumlis új szobámon majd egy hűsítő zuhany után egy táskába pakoltam a megfelelő cucvokat és az edzőruhámba öltöztem. A lányok is hasonlóan követték a példámat majd már indultunk is.

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now