₪15₪

2.4K 119 39
                                    

Ahogy mondtam Jiwoo segített nekem felcipelni a cuccokat. De meddig is? Ja igen a bejárati ajtó elé. Azt mondta ,hogy 'én inkább nem zavarok ,de majd még tali' idéztem fel magamban amikor átölelt. Itt állok a szatyrokkal a kezemben és eszembe jutott ,hogy nincs kulcsom. Csengőjük nincs így hát ledobtam a cuccokat magam mellé és kopogtam.
Furcsa módon egyből nyitódott az ajtó és ami fogadott az nagyon cuki es vicces volt. Jin egy rózsaszín kötényben amire az van ráírva ,hogy Pink Princess. Nevetésemet vissza folytva mosolyogtam rá kedvesen.

-Uhh te aztán be vásároltál leányom!-nevetett Jin ezzel az ablak törlő nevetésével.

-Neked is szia!-öleltem meg a konyha tündért.
-Egyébként cuki a kötényed!-suttogtam a fülébe.

-Köszi... Na gyere mert most lett kész a kaja.-fogott meg néhány zsákot és egyből a szobámba vitte.

-Köszi! Rendes tőled ,hogy segítettél Eomma!-tipegtem utána a lépcsőn.

-Semmiség! De a többi gyereket is meg kéne etetnem szóval igyekezz.

Jin mint mindig most is finom kaját csinált. Vacsi közben a téma Hoseok tetkója volt. (Amiről videót fent láttok. Persze nem igazi)

Mindenki befejezte a kajálást és megköszöntünk. Mindenki ment volna el a saját dolgára csak ,hogy én egy embert vissza húztam...

-Suga! Beszélnünk kell! Most!-álltam vele szembe.

-Oké Yu... Mi a baj? Megrémisztesz...-nézet rám aggódó tekintettel.

Én csuklójánál fogva magam után húztam egyenesen a szobámba.
Leültettem az ágyra és próbáltam határozott lenni.
Megköszörültem a torkom és úgy keztem bele a mondandómba.

-Yoongi... Én szeretném tudni mit érzel irántam...-hajtottam le a fejem. Tudom ez most gyorsan jött,de kíváncsi voltam rá hiszen amit beszéltem Mejiwooval meg szeretném valósítani. Ránéztem a reakcióját illetően... Suga ledermedt és egy nagyot nyelt... Remélem semmi komoly.

-Én kedvellek Yu... De csak barátilag semmi több...-hajtotta le fejét mintha azt kérdeztem volna meg ,hogy ki ette meg a csokimat.

-Értem... Akkor... Segítesz nekem?-mosolyodtam el halványan. Reméltem ,hogy semmi több mert akkor nem sikerülne a tervem. És én se érzek többet főleg úgy ,hogy alig 2 hete "lakok" itt így nem ismerem még annyira. Szeme felcsillant.

-Miben kéne?-dobott egy féloldalas mosolyt.

-Nem tudom ,hogy Jimin csak játszadozik vagy... Tényleg szerelmes belém... Ezért nem lennél a "pasim"?-mutattam idéző jeleket az ujjamal.
Erre egy értetlen arcot kaptam cserébe.
-Ha veled "járok" akkor látom ,hogy féltékeny- e vagy nem és ebből következtetek?-fürkesztem szem kontaktusát.

-Benne vagyok! Holnap reggelinél bejelentünk és induljon a játszma!-mosolygott huncutul majd kezet ráztunk. A többi dolgot is megbeszéltük így szerintem nem bukunk le...

-Na megyek aludni! Holnap tudod mi a dolgunk... Jó éjt!-sétált ki az ajtón az első mű pasim.

-Jó éjt!-intettem egyet.

Este még elvégeztem a rutinom és utána én is elmentem aludni.

***reggel***

Arra keltem ,hogy az ablakból beszűrődő vakító fény süti az arcom. Szép lassan kinyitottam szemeimet és egy reggeli torna ként nyújtózkodtam. Még egy ideig bámultam a plafont amíg teljesen fel nem ébredtem. Kikászálodtam az ágyból és a szekrényem felé tartottam amikor elestem egy szatyorban... Igen este már nem volt erőm kipakolni... Szóval az lett az első reggeli teendőm,hogy eltegyem az új ruháimat.
Miután ez megvolt kiválasztva a megfelelő ruha darabot öltöztem fel.

A legszerencsésebb A.R.M.Y. (BTS ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now